Закріплювати уявлення в учнів про різні пластичні матеріали, їх властивості, інструменти і пристосування для роботи з ними, способи зручного користування. Вчити ліпити на площині барельєфи реальних істот світу фауни; вчити відтворювати у графічних зображеннях пластику природних форм, планувати послідовність художньо-трудових дій за малюнками, дотримуючись культури праці.
Тема: Робота з пластичним матеріалом
Мета: Закріплювати уявлення про різні пластичні матеріали, їх властивості, інструменти і пристосування для роботи з ними, способи зручного користування. Вчити ліпити на площині барельєфи реальних істот світу фауни; вчити відтворювати у графічних зображеннях пластику природних форм, планувати послідовність художньо-трудових дій за малюнками, дотримуючись культури праці.
Формувати уміння добирати обладнання до уроку, готувати робоче місце.
Виховувати естетичні смаки, бережливе ставлення до природи.
Обладнання: шаблони тварин, плакат «Послідовність роботи », загадки, ребуси.
Хід уроку
Продзвенів уже дзвінок,
Всіх покликав на урок.
Кожен з нас приготувався,
На перерві постарався.
Сьогодні ми продовжимо роботу з пластичними матеріалами. Але виконаємо барельєф.
Словникова робота.
За допомогою барельєфу ще у давні часи оздоблювали фасади будинків, собори, театри, музеї, церкви.
А зараз розгляньте зразки дитячих виробів, якими можна прикрасити свою кімнату.
Сьогодні і ви спробуєте себе у ролі митців і створите свої вироби у формі барельєфу.
Відгадування загадок
Така велика, довгонога
І вища за найбільшу шафу
Така розумна і красива
Живе у Африці (жирафа)
Я сірий,високий
Замість носа в мене хобот (слон)
Прийшла кума із довгим віником
На бесіду із нашим півником
Схопила півня на обід
Тай замела мітлою слід (лисиця)
Він із казки, він із пісні,
В нього зубки як залізні
Капустинку він гризе.
Зветься звір на букву «зе» (заєць)
Як одним слово назвемо слова-відгадки?
Де можна побачити одразу велику кількість тварин?
Отже, сьогодні ми з вами будемо створювати зоопарк за допомогою барельєфу.
Виконуй зображення так:
Ну а тепер - до роботи!
Візьміть із собою правило:
Пробуй,виконуй,твори!
Розум, фантазію ти прояви!
(Учні самостійно обирають трафарет тварини і виготовляють виріб відповідно до інструктажу)
Хто завершив роботу, можете пофантазувати і добавити до силуету тварини її оточення: чи вона на траві стоїть, чи у воді плаває, чи на дереві сидить, чи під кущем.
Створення колективної роботи «Зоопарк»
Знаєш я і знаєш ти:
Звірів треба берегти.