Робота з пластичним матеріалом

Про матеріал

Закріплювати уявлення в учнів про різні пластичні матеріали, їх властивості, інструменти і пристосування для роботи з ними, способи зручного користування. Вчити ліпити на площині барельєфи реальних істот світу фауни; вчити відтворювати у графічних зображеннях пластику природних форм, планувати послідовність художньо-трудових дій за малюнками, дотримуючись культури праці.

Перегляд файлу

Тема: Робота з пластичним матеріалом

Мета: Закріплювати уявлення про різні пластичні матеріали, їх властивості, інструменти і пристосування для роботи з ними, способи зручного користування. Вчити ліпити на площині барельєфи реальних істот світу фауни; вчити відтворювати у графічних зображеннях пластику природних форм, планувати послідовність художньо-трудових дій за малюнками, дотримуючись культури праці.

Формувати уміння добирати обладнання до уроку, готувати робоче місце.

Виховувати естетичні смаки, бережливе ставлення до природи.

Обладнання: шаблони тварин, плакат «Послідовність роботи », загадки, ребуси.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.

Продзвенів уже дзвінок,

Всіх покликав на урок.

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

  1. Актуалізація опорних знань.
  • З яким матеріалом ми працювали на минулому уроці?
  • Що ще належить до пластичних матеріалів?
  • Глина, солоне тісто, гіпс.
  • Яким видом мистецтва ми виконували роботу на минулому уроці?
  • Ми ліпили скульптуру.
  • Що таке скульптура?
  • Виготовлення виробу об’ємної форми, яку можна розглянути з усіх сторін.
  1. Оголошення теми і завдань уроку.

Сьогодні ми продовжимо роботу з пластичними матеріалами. Але виконаємо барельєф.

Словникова робота.

  • Барельєф – ліплення на площині зображення тонким шаром пластиліну чи глини, солоним тістом чи гіпсом.
  • Розгляньте зразки робіт барельєфом виконані майстрами.

За допомогою барельєфу ще у давні часи оздоблювали фасади будинків, собори, театри, музеї, церкви.

Картинки по запросу барельеф иконаКартинки по запросу барельефКартинки по запросу барельеф Картинки по запросу барельеф конь

А зараз розгляньте зразки дитячих виробів, якими можна прикрасити свою кімнату.

2392463009.jpg271632a4e5dbe543723f2c8d6733e3ef.jpg

Сьогодні і ви спробуєте себе у ролі митців і створите свої вироби у формі барельєфу.

Відгадування загадок

Така велика, довгонога  

І вища за найбільшу шафу

Така розумна і красива

Живе у Африці (жирафа)

Я сірий,високий

Замість носа в мене хобот (слон)

 

Прийшла кума із довгим віником

На бесіду із нашим півником

Схопила півня на обід

Тай замела мітлою слід (лисиця)

 

Він із казки, він із пісні,

В нього зубки як залізні

Капустинку він гризе.

Зветься звір на букву «зе» (заєць)

 

Як одним слово назвемо слова-відгадки?

Де можна побачити одразу велику кількість тварин?

Отже, сьогодні ми з вами будемо створювати зоопарк за допомогою барельєфу.

  1. Робота над темою уроку.
  1. Розгляд зразків.
  2. Інструктаж.

Виконуй зображення так:

  • легенько обведи силует тварини на основі
  • за наміченими лініями виклади тоненькі джгутики
  • обмежену джгутиком поверхню всередині заповни тонким шаром пластиліну відповідного кольору
  1. Практична робота.

Ну а тепер - до роботи!

Візьміть із собою правило:

Пробуй,виконуй,твори!

Розум, фантазію ти прояви!

(Учні самостійно обирають трафарет тварини і виготовляють виріб відповідно до інструктажу)

Хто завершив роботу, можете пофантазувати і добавити до силуету тварини її оточення: чи вона на траві стоїть, чи у воді плаває, чи на дереві сидить, чи під кущем.

  1. Підсумок уроку

Створення колективної роботи «Зоопарк»

  • Кому сподобалося виконувати таку роботу?
  • Чи важко було працювати?
  • Чий виріб вам подобається найбільше?

Знаєш я і знаєш ти:

Звірів треба берегти.

  1. Прибирання робочих місць. 
docx
До підручника
Образотворче мистецтво 2 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку