Робота з пластичними матеріалами. Виготовлення фігурки жабенятка за зразком (пластилін)

Про матеріал

Тема уроку: Робота з пластичними матеріалами. Виготовлення фігурки жабенятка за зразком (пластилін)

Мета уроку: Навчити виготовляти фігурку жабенятка з пластиліну; розвивати уяву, мислення, спостережливість; вчити учнів спостерігати, пізнавати себе і світ навколо себе;виховувати охайність, естетичні смаки, бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

Тема уроку: Робота з пластичними матеріалами. Виготовлення фігурки жабенятка(за зразком) (пластилін)

Мета уроку: Навчити виготовляти фігурку жабенятка з пластиліну; розвивати уяву, мислення, спостережливість; вчити учнів спостерігати, пізнавати себе і світ навколо себе;виховувати охайність, естетичні смаки, бережливе ставлення до прроди.

Об’єкт праці: робота з пластиліном жабенятко

Обладнання та наочність: пластилін, ілюстрації, готовий об’єкт праці,скринька, відеофрагменти, презентація

Література: Маленький трудівничок: альбом- посібник з дизайну та технологій 2 клас. В.: Підручники і посібники, Автор: Роговська Л. , підручник О.В.Волощенко «Я досліджую світ 2 клас»

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організаційна частина:

а ) підготовка учнів до уроку

(здійснюється на перерві)

б)привітання

Добрий день! Мене звати Софія Михайлівна  і сьогоднішній урок проведу у вас я дизайну та тихнології

 

Ви почули всі дзвінок?      

Починаємо урок.

Кожен з вас приготувався,

Дуже-дуже постарався.

- Отже, починаємо працювати. Повернулись один до одного, посміхнулися, налаштувалися на роботу, побажали удачі. Відчули потребу працювати. Успіхів нам!

ІІ. Вивчення нового матеріалу:

  • Давайте пригадаємо про яку пору року ми сьогодні говорили на й уроці?(осінь)
  • Діти, а чому ви думаєте, що сьогоднішня порара року це осінь, може це літо.Які ознаки осені ?(опадає дистя, стає холодно, сонце світить та негріє),

-Давайте повторимо які причини змін у природі восени? за допомогою Мозкового штурму

1.Мозковий штурм

- Я говорю речення, а ви його завершуєте, домовились(так)

Отже, почитаємо.

Сонце в небі стоїть низько чи високо?( низько)

Дерева що роблять?( скидають листя)

 

Небо  восени яке ясне чи похмуре?(похмуре)

Випадає більше чого?(дощів)

Птахи куди летять?(у теплі краї)

На дворі стає тепліше чи холодніше?(холодніше)

Дні стають довшими чи коротшими (котшими)

  • Добре, молодці

 

  • А що таке жива і нежива природа?, що ми відносимо до живої ?Неживої природи? (до живої: люди, тварини, рослини, гриби, бактерії, віруси;до неживої: Сонце, Місяць, зорі, повітря, вода, гірські породи)

 

  • Отже ми з вами пригадали скільки багато різних змін відбувається з настанням якої пори року? (осені)

2.Згадка про жабку,

У зеленому жакеті
Галасує в очереті.
Хоч і плавати мастак,
І не риба, і не рак.
(Жаба)

а)Бесіда

- Про кого ця загадка (про жабку)

Що ця жабка робила(галасувала в очереті)

  • У якому жакеті була жабка(у зеленому жакеті)
  • Отже, ви розгадали загадку про жабку ,які ваші припушення, що ми будемо робити на сьогоднішньому уроці?( виготовляти жабку з пластиліну)
  • Так,  правильно на сьогоднішньому уроці ми будемо виготовляти із пластиліну жабку.
  • Діти, як ви думаєте де живе жабка?(у ставку)
  • Чи знаєте що змінюються жабки восени
  • А чи знаєте ви як змінюється поведінка жабки з настанням холодів?(ні)
  • - Ось послухайте

3. Розповідь вчителя

 З настанням морозів жаби залазять у водойми, закопуються в мул і там залишаються протягом всієї зими. Водойми не замерзають цілком, навіть у найлютіші морози, тому жаби виживають, перебуваючи немов в термосі. Жаби відносяться до холоднокровних, які можуть жити як у воді, так і на суші.

Проте є такі жаби які під час низьких температур не закопуються у мул, вони готують собі гнізда з перегнилої землі та опалого листя. Як тільки настають холоди, ці жаби замерзають і в такому замерзлому стані переживають зиму, вони називаються дерев’яні жаби

4. Аналіз творчого завдання (показ готового виробу)

а) бесіда з учнями:

До нас на урок завітала недзвичайна гостя , зелена жабка й вона дуже хоче хоче завести нових друзів. Тож давайте ми разом виготовимо їй друзів , але спочатку давайте розглянему цю жабку.

- з якого матеріалу виготовлена зелена жабка? ( з пластиліну)

- Отже, друзів для жабки ми будемо ліпити з пластиліну

- Які головні, другорядні деталі жабки?(тулуб і голова- головні, другорядні - очка,лапки, вушка)

- Як ви знаєте у нас  в природі живуть тільки зелені жабки, але якщо у вас немає зеленого пластилінк то можете виготовляти з будь якого, тоді у вас буде казкова жабка

б)Гра «Чарівна скринька»

(ставлю у скриньку 5 предметів, бажаючим дітям завязую очі і вони тягнуть по 1 предметі із скриньки , діти мають відповісти чи цей предмет нам пригодиться на сьогоднішньому уроці, якщо діти відповіли правильно, нагороджую смайликом)

4. Планування трудових дій:

(пояснюю послідовність виконання трудових дій

  1. Беремо пластилін якого ви хочете кольору й розрізаємо стекою на 3 рівних кусочки, одну частину беремо і розминаємо ручками і формуємо кульку у формі яйця,  це буде наш тулоб.

https://i1.wp.com/chudesenka.ru/_pu/podelki/lyagushka-plast1.jpg

 

  1. Берем другу частину , розігріваємо пластелін в руках  і формуємо кульку- це буде голова, забираємо трішки пластеліну на очка.

 

 

  1. Берем третю частину і формуємо з неї  чотири довгі циліндрики це будуть наші лапки. Передні лапи по довжині рівні приблизно висоті голови і тулуба разом. Задні лапи на третину довші за передні.

https://i2.wp.com/nbrkv.ru/uploads/posts/2016-02/thumbs/1456762010_lyagushka-iz-plastilina-1.jpg

  1.  На тіло у формі яйця наліплюєм черевце з жовтого пластиліну.

https://i2.wp.com/nbrkv.ru/uploads/posts/2016-02/thumbs/1456762014_lyagushka-iz-plastilina-2.jpg

5. На лапках робимо пальці: на кінці лапок наліплює по три маленьких джгутика зеленого пластиліну і розплющуємо.

https://i2.wp.com/nbrkv.ru/uploads/posts/2016-02/thumbs/1456762014_lyagushka-iz-plastilina-4.jpg

6.. Кожну задню лапку згинаємо трохи вище середини, плоску частину відгинаємо. Ставали у своїй величі лапку до тіла. Також ставали у своїй величі другу лапку. Після цього жаба повинна добре сидіти.

https://i1.wp.com/nbrkv.ru/uploads/posts/2016-02/thumbs/1456762073_lyagushka-iz-plastilina-5.jpghttps://i0.wp.com/nbrkv.ru/uploads/posts/2016-02/thumbs/1456762056_lyagushka-iz-plastilina-6.jpg

голова жаби

https://i0.wp.com/nbrkv.ru/uploads/posts/2016-02/1456762014_lyagushka-iz-plastilina-z.jpg

7. На кульки для очей наліплює спочатку білі кружечки пластиліну, потім зовсім маленькі чорні та прикріпляємо до голови

8. Стекой формуємо поглиблення для рота.

9. Двома дрібними кульками зеленого пластиліну позначаємо ніс жаби їх ми беремо із заглибленого рота

10. З червоного пластиліну катаємо тонкий джгутик, розплющуємо його, згинаємо гармошкою. Одержаний язичок за допомогою стеки вставляємо в рот і ставали у своїй величі.

11. З’єднуємо усі деталі

5. Організація учнів на виконання практичного завдання

Давайте ще раз повторимо послідовність виготовлення даного виробу? (так).

 

 

Бесіда по виконанню даного виробу

То що ти перше будеш робити( візиму пластилін і розділю його на 3 частинки більшу для тулоба одну для голови іншу для лапок)

 Але пед тим як приступити до роботи давайте пригадаємо  правила дотримання гігієни праці при користуванні пластиліном

А ч знаєте ви правила користування пластиліном?

Правила роботи з пластиліном

1. Розминати і розгортати пластилін потрібно на дощечці.

 2. Розрізати пластилін стекою.

 3. Невикористаний пластилін класти в коропкy.

4. Після завершення роботи з пластиліном руки витирати серветкою

 5. Не брати пластилін до рота, не торкатися брудними рукам и обличчя, очей, одягу.

ІІІ. Виконання практичної роботи:

(проходить під музичний супровід)

1. Фізкультхвилинка

2.Давайте приступаєм до роботи

Якщо вам не почається щось я завджи вам допоможу

3. Продовження виконання практичної роботи

ІУ. Підсумок уроку:

Отже ми сьогодні  вивчили як поводить себе жабка з настанням холодів , і зліпили друзів для зеленої жабки тепер вона не буде сумувати

Давайте проведемо гру «Незакінчене речення». 

Учасники працюють із відкритими реченнями, наприклад: „на сьогоднішньому занятті для мене найважливішим відкриттям було..."; або: „ця інформація дає нам підстави для висновку, що..."; або: „це рішення було прийнято, бо..."тощо

Що нового дізналися?, які трудові вправи виконували?

 вербальне оцінювання виконаної роботи учнями

- всі із завданням справилися;

- навчилися виготовляти виріб

- вмієте уже виконувати вправи …….

Молодці. До побачення.

 

docx
Додав(-ла)
Hopej Sofij
Додано
7 квітня 2022
Переглядів
1916
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку