Заняття з художньо-естетичного розвитку Середня група

Про матеріал
Програмові завдання: формувати вміння скочувати папір серветки надаючи й округлу форму, закріпити техніку намазування клеем від середини до кравчити створювати аплікацію барана використовукичи нетрадиційну техніку скочування паперових кульок та наклеювання їх на основу, розвивати пам'ять, уяву, дрібну моторику рук, виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Заняття з художньо-естетичного розвитку

 Середня група

Студентки групи ДО-21-2-11

Рябец Діани Костянтинівни

Тема : «Баранчик шон»

Обладнання: клейстер, іграшка баранчик, білі серветки, пензлики для клек клейони, тарілки для клею, аудиозапис «Баранк Шон»

Програмові завдання: формувати вміння скочувати папір серветки надаючи й округлу форму, закріпити техніку намазування клеем від середини до кравчити створювати аплікацію барана використовукичи нетрадиційну техніку скочування паперових кульок та наклеювання їх на основу, розвивати пам'ять, уяву, дрібну моторику рук, виховувати любов до природи.

Підготовка дітей: розглядання ілюстрацiй iз зображенням баранця. загадування загадок про барання, читання вірша Г. Бойко «Баранчик та барабанчик

Хід заняття:

 -Діти, послухайте хтось стукає у двері. Давайте подивимось хто прийшов до нас у гості (вмикаю аудиозапис пісні)

-Я уже здогадалася хто там, а щоб і ви здогадалися хто наш гiсть, пропоную вам вiдгалати загадку:

Много шерсти и кудряшек-

В гости к нам пришёл(Барашек)

-Правильно до нас в гості завітав баранець!

-Давайте ми з вами його розглянемо.

 

1. Що е у баранчика?

Якої форми тулуб? (круглий, овальний)

Якого кольору?

2. Якої форми голова баранця? (овальна).

 Якого кольору?

Де розташована? (вгорі тулуба).

Що знаходиться на голові барання? (роги).

Якої вони форми? (закручені). Якого кольору? Де розташовані? (зверху голови). Скільки їх? (2).

Якої форми вуха? (продовгувасті). Якого кольру? Де розташовані? Скульки ïх? (2).

 Що ще є у баранця на голові? (очі, ніс, рот). Правильно!

Якої форми очі? (круглі). Якого вони кольору? (чорні).

 Де розташовані? (на голові). А скільки очей у баранця? (2).

 Де розташований ніс баранця? (на голові, нище очей). Де розташований рот? (нище носа).

3. Дітки, а давайте поглянемо на лапки баранчика. Якої вони форми? (продовгувасті). Якого кольору? Де розташовані? (внизу тулуба).

Скільки їх? (4)

Яка шерсть у баранчика?(м'яка, кучерява).

Де вона знаходиться на тулубі, на голові).

Якого вона кольору?(білого).

З чого зроблена шубка у барання(з паперових кульок)!

 

-Діти, подивіться ось у мого барания с ось така пухнаста шерсть з паперових кульок, а у ваших баранцiв їх немає. Давайте разом з вами зараз одягнемо ваших баранцiв також на зиму.

 

-А як це зробити я зараз вам розповім. Беремо квадратик білого кольору і скочусмо великим і середнім пальцями в кульку і відклаласмо у тарілочку. Так само скочусмо iншi кульки відкладаючи їх в тарілочку. Далі беремо пензлик вмочуємо кiнчик пензля в клей i намазуємо його від середини до краiв тулуба нашого бранця: Потiм беремо кульки i по однiй приклеюємо на тулуб баранчика щiльно один бiля одного, добре притискаючи пальцями. Потім намазусмо голову і так само приклеюємо кульки.

Питання на закріплення: Що ми спочатку робимо? Як ми скочуємо кульки? Як ми намазуємо клей? Де спочатку намазуемо клей? Як потрібно притискати, приклеювати кульку

-Молодці! А зараз ви спробуєте самі зробити це. А ле спершу ми розiмнемо Нашi пальчики:

Захотели утром рано

Пободаться два барана.

Выставив рога свои,

Бой затеяли они

Долго так они ба даслети страни,

Друг за друга все цеплялись

Но к обеду, вдруг устав

Розошлись, рога подняв

 

-Молодцi, тепер можете приступати до роботи.

В ході самостійної роботи здійснюю індивідуальну роботу.

-Сашо ,ти вже зробила хутподля баранчика ?

Давай я тобі підскажу

Бери в ручку пензлик тепер вмакай в клей пензлик та намажчюй поверхню хутра клеем , з середини до країв !

-ось так , Молодець ! Тепер спробуй сама !

З а 5 хвилин повідомляю дітям про закінчення заняття.

Аналіз робіт :

-Які гарні і пухнасті баранчики у вас вийшли! Давайте подивимося у яких баранчиків вийшли найпухнастіші шубки

 

 

 

 

Ми всі добре попрацювали !

А зараз я запрошую вас до килимку , пограемо у гру «Знайди помилку»

Дидактична гра «Знайди ПОМИЛКУ»

 цілі: розвивати слухову увагу.

 хід гри :

Вихователь показує іграшку і називає свідомо неправильна дія, яке нібито виробляє цю тварину. Діти повинні відповісти, правильно це чи ні, а потім перерахувати ті дії, які насправді може здійснювати дане тварина. Наприклад: «Собака читає. Може собака читати? » Діти відповідають: «Ні». А що може робити собака? Діти перераховують. Потім називаються інші тварини

docx
Додав(-ла)
Pavlova Diana
Додано
26 квітня 2022
Переглядів
1940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку