Програма Flash пропонує два режими написання сценаріїв. У професійному режимі сценарій можна писати так, як у звичайному текстовому редакторі. У звичайному ж режимі всі оператори вибираються зі списку. В одному ролику може бути (теоретично) скільки завгодно сценаріїв AS, причому сценарій можна помістити як у будь-який кадр ролика, так і в будь-який Flash-Символ. Як приклад Flash-Символу можна привести кнопки в ролику, по яких можна запускати й зупиняти ролики, переходити на різні частини ролика й т.д.
Робота з текстом в програмі Macromedia Flash . Створення кнопок.
Мета: навчальна – ознайомити учнів з роботою з текстом в програмі.
виховна – виховувати інформаційно-освічену людину
розвивальна – розвивати мислення, уяву.
ХІД УРОКУ:
І. Організаційний момент.
Розміщення учнів біля комп’ютерів.
ІІ. Інструктаж з техніки безпеки.
Повторення правил з техніки безпеки під час роботи в комп’ютерному класі.
ІІІ. Активізація базових знань.
А як же працювати з текстом в програмі?
Згадайте, як ви працювали в стандартній програмі Paint?
Учні наводять приклади.
Як нам можна керувати мультфільмом? Учні дають пропозиції
IV. Вивчення нового матеріалу.
Додавання тексту:
А) виділити текст;
Б) Вибрати команду Изменить \ Разделить отдельно.
V. Робота на комп’ютері.
Вправа
VI. Вивчення нового матеріалу.
Програма Flash пропонує два режими написання сценаріїв. У професійному режимі сценарій можна писати так, як у звичайному текстовому редакторі. У звичайному ж режимі всі оператори вибираються зі списку. В одному ролику може бути (теоретично) скільки завгодно сценаріїв AS, причому сценарій можна помістити як у будь-який кадр ролика, так і в будь-який Flash-Символ. Як приклад Flash-Символу можна привести кнопки в ролику, по яких можна запускати й зупиняти ролики, переходити на різні частини ролика й т.д.
Тобто виконання анімації не обов'язково повинне бути лінійним. Можна використовувати й умовні оператори, і цикли, і масиви, і багато чого іншого .
Кнопка - особливий тип символу.
При створенні кнопки створюється 4 кадри:
Алгоритм роботи:
Створення кнопки:
Створення кнопки, яка зупиняє рух.
Action Mowe Control – On ( 2 p) – Release – Stop ( 2p)
В спеціальній області буде:
6. Запустити ролик
VІІ. Робота на комп’ютері.
Вправа
Створити фільм, де кнопка, яка зупиняє рух кульки
VIII. Закріплення нового матеріалу на комп’ютері.
Самостійна робота на комп’ютерах.
ІХ. Домашнє завдання.