Робота з текстом в програмі Macromedia Flash . Створення кнопок.

Про матеріал

Програма Flash пропонує два режими написання сценаріїв. У професійному режимі сценарій можна писати так, як у звичайному текстовому редакторі. У звичайному ж режимі всі оператори вибираються зі списку. В одному ролику може бути (теоретично) скільки завгодно сценаріїв AS, причому сценарій можна помістити як у будь-який кадр ролика, так і в будь-який Flash-Символ. Як приклад Flash-Символу можна привести кнопки в ролику, по яких можна запускати й зупиняти ролики, переходити на різні частини ролика й т.д.

Перегляд файлу

 Робота з текстом в програмі  Macromedia Flash  . Створення кнопок.

Мета:   навчальна    ознайомити учнів з роботою з текстом в програмі.

виховна – виховувати інформаційно-освічену людину

розвивальна – розвивати мислення, уяву.

ХІД УРОКУ:

І.        Організаційний момент.

Розміщення учнів біля комп’ютерів.

ІІ.      Інструктаж з техніки безпеки.

Повторення правил з техніки безпеки під час роботи в комп’ютерному класі.

ІІІ.     Активізація базових знань.

А як же працювати з текстом в програмі?

Згадайте, як ви працювали в стандартній програмі Paint?

Учні наводять приклади.

Як нам можна керувати мультфільмом? Учні дають пропозиції

IV.    Вивчення нового матеріалу.

Додавання тексту:

  1. Клацнути на кнопці  А на панелі інструментів.
  2. Набрати текст. ( Times New Roman Cyr)
  3. На панелі властивостей або за допомогою основного меню Текст можна вибрати необхідні параметри.
  4. Форматування тексту можна робити і окремими символами:

А) виділити текст;

Б) Вибрати команду Изменить \ Разделить отдельно.

V.  Робота на комп’ютері.

Вправа

  1. Наберіть червоним кольором, розміром 60 пт. Власне прізвище, ім.’я, по- батькові, дату народження, клас, адресу.
  2. Зробити набране різними кольорами, розмірами кожне слово окремо

VI. Вивчення нового матеріалу.

Програма Flash пропонує два режими написання сценаріїв. У професійному режимі сценарій можна писати так, як у звичайному текстовому редакторі. У звичайному ж режимі всі оператори вибираються зі списку. В одному ролику може бути (теоретично) скільки завгодно сценаріїв AS, причому сценарій можна помістити як у будь-який кадр ролика, так і в будь-який Flash-Символ. Як приклад Flash-Символу можна привести кнопки в ролику, по яких можна запускати й зупиняти ролики, переходити на різні частини ролика й т.д.

Тобто виконання анімації не обов'язково повинне бути лінійним. Можна використовувати й умовні оператори, і цикли, і масиви, і багато чого іншого .

Створення кнопок

Кнопка - особливий тип символу.

При створенні кнопки створюється 4 кадри:

  1. Up ( Вверх), піднята Кнопка у вільному стані (коли покажчик миші її не стосується0.
  2. Over( Над), під покажчиком. Кнопка при наведеному на неї покажчику.
  3. Down ( Вниз), натиснута. Натиснута кнопка.
  4. Hit ( Нажатие), наведення. Невидима у фільмі область наведення кнопки. Область, усередині якої курсор миші перетворюється в руку. Звичайно ця область ледве більше, ніж інші варіанти кнопок (або дорівнює найбільшої області).

Алгоритм роботи:

Створення кнопки:

  1. Вставить/ Новый символ / Кнопка / Ок
  2. Часова шкала набуде вигляд .
  3. Намалювати кнопку .
  4. ПКМ мишки зробити всі  кадри  кнопки ключовими.
  5. Натиснути ЛКМ на Сцена1.

Створення кнопки, яка зупиняє рух.

  1. В шарі 1 створити подвійний рух об’єкта.
  2. Створити кнопку ( див.вище)
  3. Додати шар 2.
  4. Клавішею F11 або Окно\ Библиотека – вибрати в бібліотеці символ-кнопку і перетягнути її на робочу область шара 2. Всі кадри стануть виділеними.
  5. Відкрити панель Действия ( під робочою зоною) і виконати таку послідовність команд:

   Action Mowe Control – On ( 2 p) – Release – Stop ( 2p)

В спеціальній області буде:

6. Запустити ролик

 

 

 

VІІ.  Робота на комп’ютері.

Вправа

 Створити фільм, де  кнопка, яка зупиняє рух кульки

     VIII. Закріплення нового матеріалу на комп’ютері.

Самостійна робота на комп’ютерах.

  1. Набрати слово ШКОЛА. Зробити  його подвійний рух. Додати кнопку до ролика.
  2. Набрати улюблений шкільний предмет і створити рух по траєкторії, комбінуючи з прозорістю. Додати кнопку до ролика.

ІХ. Домашнє завдання.

  1.     Вивчити конспект.
  2.     Створити фільм , де слово Танці  рухається за допомогою вказаної траєкторії  і зменшується. Додати кнопку до ролика.

 

 

docx
Додано
18 січня 2018
Переглядів
1037
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку