Створення інтерактивних роликів

Про матеріал

Інтерактивність – це сукупність засобів, що забезпечують потрібну реакцію на дії користувача при перегляді фільму. Сценарій – невеликий незалежний блок коду. Це елемент Flash-Фільму, до якого м.б. прив'язано набір команд. Його ще називають скрипт. Але для того, щоб створювати інтерактивні ролики й гнучко управляти анімацією, необхідно освоїти мову, на якій можна створювати сценарії усередині ролика Flash. Ця мова зветься Action Script (AS). Вона спеціально розроблений з таким розрахунком, щоб бути зрозумілим навіть людині, досить далекому від програмування.

Перегляд файлу

ТЕМА: Створення інтерактивних роликів

Мета:   навчальна    ознайомити учнів з роботою по створенню інтерактивних роликів.

виховна – виховувати інформаційно-освічену людину

розвивальна – розвивати мислення, уяву.

ХІД УРОКУ:

І.        Організаційний момент.

Розміщення учнів біля комп’ютерів.0

ІІ.      Інструктаж з техніки безпеки.

Повторення правил з техніки безпеки під час роботи в комп’ютерному класі.

ІІІ.     Активізація базових знань.

       Звичайно при створенні більших роликів застосовують різні сцени, коли відбувається «зміна декорацій» (об'єкти повністю або майже повністю міняються). Сцени подібні до різних частин або невеликих серій фільму. На кожній сцені може бути свій список шарів.

           Сцени відтворюються одна за іншою без перерви. При завершенні анімації на одній сцені автоматично починається анімація наступної. Сцени рекомендується створювати в ролику в тих випадках, коли відбувається кардинальна «зміна декорацій», а також для зручності роботи, якщо фільм довгий. Якщо ж у ролику багато постійних елементів, то краще працювати на одній сцені. У кожному разі розроблювач фільму сам вирішує, як йому буде зручно працювати й скільки сцен використовувати.

Сцени можна перейменовувати.

Малюнок 44. Вибір сцени в ролику на лінії часу

IV.    Вивчення нового матеріалу.

Створення інтерактивних роликів

  Інтерактивність – це сукупність засобів, що забезпечують потрібну реакцію на дії користувача при перегляді фільму.

Сценарій – невеликий незалежний блок коду. Це елемент Flash-Фільму, до якого м.б. прив'язано набір команд. Його ще називають скрипт.

Але для того, щоб створювати інтерактивні ролики й гнучко управляти анімацією, необхідно освоїти мову, на якій можна створювати сценарії усередині ролика Flash. Ця мова зветься Action Script (AS). Вона спеціально розроблений з таким розрахунком, щоб бути зрозумілим навіть людині, досить далекому від програмування. У мови кілька застосувань. Це створення:

  •   банерів;
  •   цілих сайтів;
  •   окремих елементів інтерфейсу, анімованих меню й заставок.
  •   анімації, ефектів, ігор;
  •   програмної анімації (руху об'єктів за законами, які можуть бути описані мовою математики; анімації, в основі яких - випадковість);
  •   презентацій, інтерфейсів умісту компакт-дисків і т.п.

Експорт ролика з Macromedia Flash і публікація проектів

 Публікація проекту

В Macromedia Flash анімовані ролики можливо публікувати у формати: Flash (swf), html, gif, mov і інші.

Публікація ролика

  1. Відкрийте будь-який створений вами ролик.
  2. Для установки параметрів публікації виберіть пункт у меню: Файл - Настроювання публікації.
  3. Зверніть увагу на те, які формати вже обрані. Простежите за тим, щоб були обрані формати swf і html.
  4. Для кожного з форматів можна вибрати свої параметри на відповідній вкладці.
  5. Натисніть на кнопку: Публікувати. Нові файли створені.

Примітка: файли створені в тій же папці, де перебуває сам ролик.

Знайдіть створені файли й переглянете їх. Довідайтеся розміри файлів.

Перегляд ролика в Flash-Плеере й створення проекту

Для виконання роликів у форматі swf обов'язково необхідна наявність Flash-Плеера. Він установлюється разом з установкою Macromedia Flash. Тому якщо установки цієї програми ні, те ролик переглянути неможливо.

Вихід із цієї ситуації є: можна створити проект, тобто файл із розширенням exe, що буде містити в собі виконується модуль, що. У такий спосіб можна буде переглядати ролик без наявності спеціальних програм.

Flash-Плеер перебуває в тій же папці, де й сама програма:

Program Files\Macromedia\Flash 8\Players\ SAFlashPlayer

Створення проекту

  1. Відкрийте ролик у форматі swf в Flash-Плеере (не в програмі Macromedia Flash!)

2.   Виберіть пункт меню Файл - Проект (File - Proector).

3.    Укажіть назву й шлях для майбутнього ролика.

Ролик готовий! Тепер можна його запускати без наявності Flash-Плеера. При можливості перевірте, чи запускається ролик на комп'ютері, на якому не встановлені ні Macromedia Flash, ні Flash Player.

  V. Закріплення нового матеріалу на комп’ютері.

Самостійна робота на комп’ютерах по створенню інтерактивних роликів.

VI  Домашнє завдання.

Вивчити конспект, підготуватися до тематичного оцінювання ( теорія + проектна робота)

 

docx
Додано
18 січня 2018
Переглядів
1081
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку