Тема: Робота з текстовим полем TextField при створенні інтерфейса користувача в програмах на мові Java
Текстова поле - елемент GUI, який дозволяє нам вводити текст. Текстове поле взагалі приймає тільки одну лінію введення; для багаторядкового введення ми використовуємо елемент textarea.
У Java, щоб створити текстове поле може використовуватися будь-який з наступних конструкторів :
TextField () : Створює нове текстове поле
TextField (int columns) : Створює нове текстове поле із заданим числом стовпців
TextField (string s) : Створює нове текстове поле із заданим рядком
TextField (string s, int columns) : Створює нове текстове поле із заданим рядком і заданим числом стовпців.
Розглянемо зазвичай використовувані методи об'єкту Textfield :
Метод |
Результат |
void setEchoChar(char с) |
Встановлює символи, які відображені у формі цього символу |
void setText(String s) |
Встановлює текст в елементі TexfField |
String getText() |
Знаходить текст в TexfField |
void setEditable(boolean b) |
Визначає, чи може поле бути відредаговано. Якщо повертає true, то поле може редагуватися; якщо false то навпаки |
boolean isEditable() |
Визначає, чи може поле бути відредаговано. Повертає true якщо та і false якщо ні. |
Ми можемо створювати мітки або текстові поля також застосовуючи підхід "drag and drop" в середовищі RAD (Rapid Application Development) або використовуючи код на мові програмування. Кроки, щоб використати ці компоненти наступні:
1. Створіть елемент (label/textfield).
2. Встановіть початковий розмір (у разі потреби)
3. Вирішіть, де треба помістити його на екрані і розмістите.
Приклад показує як використати текстові поля і мітки.
import java.awt.*;
class TextComments extends Frame {
TextArea txtComment=new TextArea();
Label lblComment=new Label ("Comments :");
public TextComments(String title) {
super(title);
setLayout(new FlowLayout());
add(lblComment);
add(txtComment);
}
public static void main(String args[]) {
TextComments t=new TextComments("Testing components!");
t.setSize(500,500);
t.show();
}
}
В прикладі використаний метод setLayout (), щоб змінити розміщення компонентів на екрані. Менеджер компановки визначає, як компоненти будуть розміщені в межах контейнера. Є різні види розміщень. Фрейм, за умовчанням, має BorderLayout, який упорядковує компоненти на схід, захід, північ, і південні напрями.
3. Завдання
Перевірити роботу програм наведених у загальній частині. Оформити та здати звіт.