Робота з текстовим полем TextField при створенні інтерфейса користувача в програмах на мові Java

Про матеріал
Текстова поле - елемент GUI, який дозволяє нам вводити текст. Текстове поле взагалі приймає тільки одну лінію введення; для багаторядкового введення ми використовуємо елемент textarea.
Перегляд файлу

Тема: Робота з текстовим полем TextField при створенні інтерфейса користувача в програмах на мові Java

 

  1.               Мета роботи: Засвоїти методологію створення інтерфейса користувача в програмах на мові Java
  2.               Загальні відомості

Текстова поле - елемент GUI, який дозволяє нам вводити текст. Текстове поле взагалі приймає тільки одну лінію введення; для багаторядкового введення ми використовуємо елемент textarea.

У Java, щоб створити текстове поле може використовуватися будь-який з наступних конструкторів :

          TextField () : Створює нове текстове поле

          TextField (int columns)  : Створює нове текстове поле із заданим числом стовпців

          TextField (string s)  : Створює нове текстове поле із заданим рядком

          TextField (string s, int columns) : Створює нове текстове поле із заданим рядком і заданим числом стовпців.

Розглянемо зазвичай використовувані методи об'єкту Textfield :

Метод

Результат

void setEchoChar(char с)

Встановлює символи, які відображені у формі цього символу

void setText(String s)

Встановлює текст в елементі TexfField

String getText()

Знаходить текст в TexfField

void setEditable(boolean b)

Визначає, чи може поле бути відредаговано. Якщо повертає true, то поле може редагуватися; якщо false то навпаки

boolean isEditable()

Визначає, чи може поле бути відредаговано. Повертає true якщо та і false якщо ні.

 Ми можемо створювати мітки або текстові поля також застосовуючи підхід "drag and drop" в середовищі RAD (Rapid Application Development) або використовуючи код на мові програмування. Кроки, щоб використати ці компоненти наступні:

          1. Створіть елемент (label/textfield).

          2. Встановіть початковий розмір (у разі потреби)

          3. Вирішіть, де треба помістити його на екрані і розмістите.

 

Приклад  показує як використати текстові поля і мітки.

Приклад :

 

import java.awt.*;

class TextComments extends Frame {

TextArea txtComment=new TextArea();

Label lblComment=new Label ("Comments :");

public TextComments(String title) {

super(title);

setLayout(new FlowLayout());

add(lblComment);

add(txtComment);

          }

public static void main(String args[]) {

TextComments t=new TextComments("Testing components!");

t.setSize(500,500);

t.show();

          }

}

 

В прикладі використаний метод setLayout (), щоб змінити розміщення компонентів на екрані. Менеджер компановки визначає, як компоненти будуть розміщені в межах контейнера. Є різні види розміщень. Фрейм, за умовчанням, має BorderLayout, який упорядковує компоненти на схід, захід, північ, і південні напрями.

3. Завдання

 

Перевірити роботу програм наведених у загальній частині. Оформити та здати звіт.

 

docx
Додано
10 листопада 2023
Переглядів
83
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку