Матеріал стане в нагоді вчителю для організації виховної роботи в класі. Діти, готуючись до свята, дізнаються якомога більше про свого тата. Виховує любов та повагу до батьків, вдячність за їх турботу
ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ
« БАТЬКО РОЗУМУ НАВЧАЄ»
Вчитель: Свєрдлова Л.В.
І етап. Підготовчий
Визначення теми та завдань
У чому полягає задум? |
Для чого це потрібно? |
Дізнатися якомога більше про свого тата: дитячі роки, його інтереси, захоплення |
Виховувати любов та повагу до батьків, вдячність за їх турботу |
ІІ етап. Планування діяльності для досягнення поставленої мети
Що я хочу зробити? |
-взяти інтерв’ю у тата -дібрати цікаві світлини про нього -намалювати свого тата -розучити вірші та пісні про тата -підготувати цікаві запитання для тата |
Що буде головним результатом роботи? |
-вітальні листівки, виготовлені дітьми -родинне свято «А мій татусь найкращий!» |
До кого я буду звертатися,щоб отримати допомогу? |
до вчителя,матусі, бабусі |
ІІІ етап. Виконання проекту
1.Кожен учень (разом з матусею),спостерігаючи за татом протягом тижня,відповідає на питання:
- Якого зросту тато?
- Найулюбленіша страва тата?
- Скільки цукерок може з’їсти відразу?
- Скільки годин поспіль може дивитися телевізор?
- Скільки гарних слів за день може сказати?
- Скільки годин поспіль може спати?
- Як довго може сміятися?
- Скільки разів на тиждень грає зі своєю дитиною?
- Які мрії у батька?
2.Переглядаючи разом з матусею сімейний альбом, дібрати і принести в клас цікаві світлини з життя тата.
3.Кожній дитині підготувати цікаві (дитячі) запитання для тата.
ІV етап. Захист проекту
Родинне свято «А МІЙ ТАТУСЬ – НАЙКРАЩИЙ !»
Вчитель: Добрий день, дорогі гості! Сьогодні у нас велика радість. На передодні свята справжніх чоловіків, ми зустрілися з вами на родинне свято, присвячене нашим татам.
(учні виконують пісню «Пісенька про тата» )
Учні:1. Батько любий, тату милий!
Нинішньої днини
Ти від нас прийми щиренький
Дар на ці гостини.
2. Цей дарунок – тепле слово,
Щире побажання,
Щоб прожив багато літ
І не знав страждання.
3.Щоб ти, тато, вивів нас у люди
Та втішався нами,
Щоб гордитись міг своїми
Донями й синами.
4. Щоб усе тобі вдалося,
Щастя не минало.
Щоб твоє велике серце
Смутку не зазнало.
5.Хоч би я співала краще за пташатко,
Та не виспіваю, як люблю я татка.
6. Хоч би як веселка, я всі фарби мала,
Та любов до татка я б не змалювала.
7.Татку, любий татку,
Соколику ясний,
Який ти добрий,
Який ти прекрасний!
8.За слова миліший,
Кращий за малюнок,
Нашим татам милим
Буде поцілунок.
(діти цілують своїх тат, вручають подарунки)
Вчитель: Готуючись до свята, ваші діти, як справжні журналісти, провели опитування, тому зараз ми підіб’ємо підсумки їхньої роботи. Проаналізувавши анкети тат, сьогодні їм присвоюються такі звання:
ЛЮБИТЕЛЬ СОЛОДОЩІВ
ВЕСЕЛУН
ЗНАВЕЦЬ ГАРНИХ СЛІВ
НАЙВИТРИВАЛІШИЙ
НЕПЕРЕВЕРШЕНИЙ ФАНТАЗЕР
НАЙКРАЩИЙ ДРУГ
Вчитель:А ось, що цікаве помітили діти.
(сценка «Батько та донька»)
(батько сидить і читає газету, вбігає донька)
Д.:Тату, а чого йде дощ?
Б.:Підростеш, дізнаєшся.
Д.:Тату, а в Баби-Яги є жабенята?
Б.:Звідки я можу знати?
Д.:Тато, а навіщо коняці на плечах коси?
Б.:Запитаєш у коняки.
Д.:Тато, а мотоцикл не любить цукерки?
Б.:Не знаю,я його не запитував.
Д.:Тату, а ти не сердишся, що я тебе про все питаю
Б.:Що ти, донечко? Як можна? Адже чим більше
запитуватимеш, тим більше знатимеш.
Вчитель:А сьогодні кожен із дітей приготував
запитання для свого тата, то ж послухаємо, що
скажуть на це наші татусі.
(дістають із скриньки написані дітьми питання,
дають свої відповіді)
Вчитель: З питаннями дітей впорались, а як бути з
роботою,яку виконують наші мами кожного
ранку, чи вдасться її зробити?
Вчитель: Тому слідуючий конкурс буде такий:
одягнути дитину вранці,
нагодувати її сніданком,
відправити до школи.
(входять діти, яких треба правильно одягнути зробити бутерброд і відправити до школи )
Вчитель:Із завданням впорались на відмінно,тому для
вас,наші татусі, звучить пісня у виконанні
ваших дітей.
(звучить пісня)
Вчитель: Зовсім скоро свято наймилішої,найчарівнішої найкрасивішої половини світу – свято всіх жінок – 8 Березня. Хочеться вірити, що в цей день вся робота по господарству ляже на плечі наших тат. І щоб хоч трішечки облегшити заклопотаність в цей день, я пропоную уже сьогодні нашим татусям зайнятися складанням святкового меню (5 блюд), а допомагати в цьому вам будуть ваші діти.
(звучить музика,батьки разом з дітьми складають меню)
(презентація зробленої роботи)
Вчитель: Щиро дякую всім за те, що взяли участь у
нашому святі.
То ж дай вам Бог добра і сил багато,
Щоб сонце піднімалося в росі,
Щоб зігрівало вас його тепло і ласка,
І доброта всіх пригортала вас.
Й життя хай буде, ніби добра казка.
Живіть усі щасливо,в добрий час.
Вчитель: А зараз запрошуємо всіх до солодкого столу.