Родинне свято "А мій татусь - найкращий""

Про матеріал

Матеріал стане в нагоді вчителю для організації виховної роботи в класі. Діти, готуючись до свята, дізнаються якомога більше про свого тата. Виховує любов та повагу до батьків, вдячність за їх турботу

Перегляд файлу

 

ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ

« БАТЬКО  РОЗУМУ   НАВЧАЄ»

Вчитель: Свєрдлова Л.В.

І етап. Підготовчий

Визначення теми та завдань

У чому полягає задум?

Для чого це потрібно?

Дізнатися якомога більше

про свого тата: дитячі роки, його інтереси,

захоплення

Виховувати любов та повагу до батьків, вдячність за їх турботу

 

ІІ етап. Планування діяльності для досягнення поставленої мети

 

Що я хочу зробити?

-взяти інтервю у тата

-дібрати цікаві світлини про нього

-намалювати свого тата

-розучити вірші та пісні про тата

-підготувати цікаві запитання для тата

Що буде головним результатом роботи?

-вітальні листівки, виготовлені дітьми

-родинне свято «А мій татусь найкращий!»

До кого я буду звертатися,щоб отримати допомогу?

до вчителя,матусі,

бабусі

 

 

ІІІ етап. Виконання проекту

 

1.Кожен учень (разом з матусею),спостерігаючи за татом протягом тижня,відповідає на питання:

- Якого зросту тато?

- Найулюбленіша страва тата?

- Скільки цукерок може зїсти відразу?

- Скільки годин поспіль може дивитися телевізор?

- Скільки гарних слів за день може сказати?

- Скільки годин поспіль може спати?

- Як довго може сміятися?

- Скільки разів на тиждень грає зі своєю дитиною?

- Які мрії у батька?

 

2.Переглядаючи разом з матусею сімейний альбом, дібрати і принести в клас цікаві світлини з життя тата.

 

3.Кожній дитині підготувати цікаві (дитячі) запитання для тата.

 

 

ІV етап. Захист проекту

Родинне свято «А МІЙ ТАТУСЬ –    НАЙКРАЩИЙ !»

 

Вчитель: Добрий день, дорогі гості! Сьогодні у нас велика радість. На передодні свята справжніх чоловіків, ми зустрілися з вами на родинне свято, присвячене нашим татам.

  • В народі говорять: «Мати – душа у домі, а батько голова.»Справді, батько – господар у домі. Роль батька в сімї неоціненна. Суворий і вимогливий; його до дітей стримана і врівноважена.
  • Любі татусі, вас сьогодні вітають ваші діти.

         (учні виконують пісню «Пісенька про тата» )

Учні:1. Батько любий, тату милий!

          Нинішньої днини

          Ти від нас прийми щиренький

           Дар на ці гостини.

 

 2. Цей дарунок – тепле слово,

     Щире побажання,

            Щоб прожив багато літ

            І не знав страждання.

 

        3.Щоб ти, тато, вивів нас у люди

     Та втішався нами,

            Щоб гордитись міг своїми

            Донями й синами.

 4. Щоб усе тобі вдалося,

     Щастя не минало.

            Щоб твоє велике серце

            Смутку не зазнало.

 

 5.Хоч би я співала краще за пташатко,

           Та не виспіваю, як люблю я татка.

 

 6. Хоч би як веселка, я всі фарби мала,

           Та любов до татка я б не змалювала.

 

 7.Татку, любий татку,

            Соколику ясний,

            Який ти добрий,

            Який ти прекрасний!

 

 8.За слова миліший,

            Кращий за малюнок,

            Нашим татам милим

            Буде поцілунок.

     (діти цілують своїх тат, вручають подарунки)

 

Вчитель: Готуючись до свята, ваші діти, як справжні журналісти, провели опитування, тому зараз ми підіб’ємо підсумки їхньої роботи. Проаналізувавши анкети тат, сьогодні їм присвоюються такі звання:

 ЛЮБИТЕЛЬ СОЛОДОЩІВ

 ВЕСЕЛУН

 ЗНАВЕЦЬ ГАРНИХ СЛІВ

 НАЙВИТРИВАЛІШИЙ

 НЕПЕРЕВЕРШЕНИЙ ФАНТАЗЕР

 НАЙКРАЩИЙ ДРУГ

 

Вчитель:А ось, що цікаве помітили діти.

                (сценка «Батько та донька»)

  (батько сидить і читає газету, вбігає донька)

 Д.:Тату, а чого йде дощ?

 Б.:Підростеш, дізнаєшся.

 Д.:Тату, а в Баби-Яги є жабенята?

 Б.:Звідки я можу знати?

 Д.:Тато, а навіщо коняці на плечах коси?

 Б.:Запитаєш у коняки.

 Д.:Тато, а мотоцикл не любить цукерки?

 Б.:Не знаю,я його не запитував.

 Д.:Тату, а ти не сердишся, що я тебе про все питаю

 Б.:Що ти, донечко? Як можна? Адже чим більше

             запитуватимеш, тим більше знатимеш.

 

Вчитель:А сьогодні кожен із дітей приготував  

                запитання для свого тата, то ж послухаємо, що

                скажуть на це наші татусі.

 

       (дістають із скриньки написані дітьми питання,     

           дають   свої відповіді)

 

Вчитель: З питаннями дітей впорались, а як бути з

                 роботою,яку виконують наші мами кожного

                 ранку, чи вдасться її зробити?

Вчитель: Тому слідуючий конкурс буде такий:

                                     одягнути дитину вранці,

                                     нагодувати її сніданком,

                                     відправити до школи.

 

 (входять діти, яких треба правильно одягнути зробити бутерброд і відправити до школи )

 

Вчитель:Із завданням впорались на відмінно,тому для

                 вас,наші татусі, звучить пісня у виконанні   

                 ваших дітей.

 

                       (звучить пісня)

 

Вчитель: Зовсім скоро свято наймилішої,найчарівнішої  найкрасивішої половини світу – свято всіх жінок – 8 Березня. Хочеться вірити, що в цей день вся робота по господарству ляже на плечі наших тат. І щоб хоч трішечки облегшити заклопотаність в цей день, я пропоную уже сьогодні нашим татусям зайнятися складанням святкового меню (5 блюд), а допомагати в цьому вам будуть ваші діти.

 

(звучить музика,батьки разом з дітьми складають  меню)

(презентація зробленої роботи)

Вчитель: Щиро дякую всім за те, що взяли участь у

                  нашому святі.

 То ж дай вам Бог добра і сил багато,

 Щоб сонце піднімалося в росі,

 Щоб зігрівало вас його тепло і ласка,

 І доброта всіх пригортала вас.

 Й життя хай буде, ніби добра казка.

 Живіть усі щасливо,в добрий час.

 

Вчитель: А зараз запрошуємо всіх до солодкого столу.

docx
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
1221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку