" Родинне свято талантів"

Про матеріал

Матеріал сприяє формуванню високомаральних якостей дитини, поваги до батьків,ціннісних орієнтирів, які ведуть людину шляхом пізнання Істини, Добра, Любові.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Родинне свято талантів

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель  Цеценівського  НВК

Решетило І.Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Родинне свято талантів

 

На фоні музики звучать слова за кулісами                                                                                                      

Ніч. Тишина.

В тихім шелесті трав Адам у Єви запитав:

-Кохана, люба, мила, чарівна,

Скажи мені єдина,

Хто буде дарувати життя.

А потім доглядати дитя?

-Варити, прати, прибирати,

Сімейне вогнище оберігати?

- Постійно радість дарувати,

Усіх теплом обігрівати?

-А ти мій милий ,неповторний,

Скажи мені ,єдиний,

Хто буде рід наш берегти,

І множить покоління?

- Хто дбатиме усе життя

Про щасливе майбуття?

- Кохати буде до забуття,

І поруч буде все життя?

І так сім раз звучало я , я, Я .

Ось так створилася сім'я

На сцену виходять ведучі

 Ведучий 1. Доброго дня, шановні гості!

 Ведучий 2. Доброго дня ,  шановна  громадо !

 Ведучий 1. Сьогодні у нас незвичайне свято. Воно зіткане з добра і щирості, ніжності і зворушливості.

  Ведучий 2 .Бо воно родинне, сімейне-разом з татами і мамами. А де тато і мама, де братики і сестрички - там завжди весело, сонячно і затишно.

  Ведучий 1. Усі ми добре знаємо, що людина сильна тоді, коли вона не одинока, коли її є кому підтримати. Коли в неї є сім»я . Бо сім»я- це наша опора, це той причал, до якого пристаєш, ховаючись від бід та незгод, де знаходиш спокій і затишок.

  Ведучий 2.Тут людина робить свої найперші кроки, звідси виходить у широкий світ. У сім'ї вона навчається любові і добра. Тут вона вчиться шанувати свій рід, свою землю, берегти пам'ять свого народу.

 Ведучий 1.

Сім’я-це пристань і гавань

Сюди повертаємось знов і знов

Із мандрів далеких і плавань -

Тут вічно панує любов.

Тебе тут завжди пам’ятають

Куди б ти не їхав, не йшов

На тебе постійно чекають

Увага, турбота, любов.

Сімейний вогонь палає,

Теплом заповнивши дім

Хай тато маму кохає

Хай щастя не зраджує їм.

Ведучий 2. І тому сьогодні в цей гарний світлий день ми запрошуємо вас на

Родинне свято талантів

Ведучий 1. Для участі в ньому ми запрошуємо учнів  5 класу  та  їх  батьків : 

 Родина, сім᾽я - це найдорожче для кожної людини.

 Адже хто першим посміхається до немовляти?

 Хто вдень і вночі чатує над колискою прислухаючись до подиху дитини?

 Хто купає Боже творіння, коли рученята ще зовсім безпомічні?

 Хто витирає сльози малюкові і пригортає до серця, щоб загоїти його болі та жалі в поцілунку батьківської любові?

 Тато і мама

 Хто від себе відриває, тільки б дитині було вдосталь, навчає робити перші кроки в житті?

 Тато і мама

 Хто доглядає, прилучає до школи, щиросердечно переживає дитячі успіхи і невдачі, підйоми і падіння?

 Знову ж таки- тато і мама

 А коли дитина підросте та йде у світ шукати кращої долі, хто благословляє в дорогу, дає вказівки на майбутнє, проливає сльози на прощання?

 Батьки наші

Ведучий 2.  Сім'я. Що значить це-то кожен знає,

Хто зріс в сім'ї і хто її не має,

І як тут не приховуй , не таї ,

Залежить наше щастя від сім»ї

 Кожна сім'я щаслива по своєму…

 Хто вони?

 Які вони?

Які таланти  та  здібності  хочуть  показати?

 Сьгодні  ми  це  побачимо.

 Ведучий 1.

 Родина, рід…Які слова святі!

Вони потрібні кожному в житті.

Бо всі ми з вами ніжні гілочки ,

На дереві , що вже стоїть віки.

Це дерево-наш славний родовід,

Це батько. Мати, прадід твій і дід…

 Родинного вогнища щедре тепло

Димів не пропустить, не спалить крило.

В далекій, як небо, дорозі воно

Зорею причалу людині дано

 «Родовідне дерево»

  Діти  розповідають про свій родовід,  сімейні  звичаї  та  традиції.

Ведучий 2. Людина—найдосконаліше творіння на землі. У Біблії сказано , що Бог створив для неї світ, наділив її розумом, силою, талантами…   Одну притчу сказав Ісус Христос. Один чоловік, відбуваючи в чужу країну, покликав рабів своїх і доручив їм своє майно. Одному він дав п`ять талантів, другому два таланти, іншому ж один талант, кожному за його можливостями; і відразу ж виїхав.

Той, хто отримав п`ять талантів, використав їх для справи і набув на них ще п`ять талантів. Так само вчинив і той, хто отримав два таланти, набувши на них ще два. Той же, хто отримав один, не побажав трудитися, пішов і закопав його в землю, і сховав срібло господаря свого.

Після довгого часу повернувся господар рабів своїх і вимагав від них звіту. Той, хто отримав п`ять талантів, приніс ще п`ять і, підійшовши до нього, сказав: "Господарю, п`ять талантів ти дав мені; ось ще п`ять талантів, які я здобув на них".

Господар сказав йому: "Гаразд, добрий і вірний рабе! У малому ти був вірним, над великим тебе поставлю; увійди в радість господаря свого".

Підійшов також і той, хто отримав два таланти, і сказав: "Господарю, два таланти дав ти мені; ось інші два таланти, що я здобув на них".

Господар сказав йому: "Гаразд, добрий і вірний рабе! У малому ти був вірним, над великим тебе поставлю; увійди в радість господаря свого".

Підійшов і той, хто отримав один талант, і сказав: "Господарю! Я знав тебе, жорстоку людину, жнеш, де не сіяв, і збираєш, де не розсипав; і, побоявшись, пішов і заховав талант твій у землю; ось тобі твоє".

А господар сказав йому у відповідь: "Лукавий рабе і лінивий! Ти знав, що я жну, де не сіяв, і збираю, де не розсипав; тоді треба було тобі віддати срібло моє купцям, і я, прийшовши, одержав би моє з прибутком. Отже, візьміть у нього талант і дайте тому, хто має десять талантів. Бо кожному, хто має, дасться і примножиться; а в того, хто не має, відніметься і те, що має. А негідного раба вкиньте у пітьму непроглядну; там буде плач і скрегіт зубів".

Розповівши цю притчу, Ісус Христос промовив: "Хто має вуха слухати, хай слухає!" 

Ця притча означає: всі люди отримують від Господа різні дари, як-ось: життя, здоров`я, силу, душевні здібності, учення, дари Святого Духа, життєві блага тощо, щоб цими даруваннями служити Богу і ближнім. Усі ці дари Божі і розуміються у притчі як таланти. Бог же знає, скільки потрібно дати кожному за його здібностями, тому й отримують – хто більше, хто менше. Хто як скористався дарами Божими, в тому кожна людина  має звітувати перед Господом при другому Його пришесті. Хто використав їх на користь собі й іншим, той дістане похвалу від Господа і вічні небесні радощі; а ліниві й байдужі люди будуть осуджені Господом на вічні страждання.

Ведучий 1. Не варто доводити, що кожна нація сильна своїми талантами. А талант завжди родом з дитинства. Кажуть, що кожна людина народжується із зерном в руці, тільки треба знайти поле, де це зерно найкраще проросте. У нашій школі ми ростимо талановиту молодь, яка вплете у національний вінок цвіт свого таланту,  а  талановита  вона  тому  ,  що  має  талановитих  батьків  та  вчителів.

Учень :  Божі дари.

Усі друзі мої мають різні дари:

Коля вміє чудово співати,

Ваня має талант до футбольної гри,

Вчиться Лідочка танцювати.

 На картинах Сашка оживає ріка,

Надя котику лапку лікує,

У Наталі до вишивки вправна рука,

А Михайлик дотепно віршує...

 Я у серці своїм

Таємницю пізнав,

Хочу друзям усім розказати:

Треба даром оцим,

Що нам Бог щедро дав

Повсякденно Його величати!!!

 

Ведучий 2.  Отже, кожна  людина наділена якимось талантом, має якісь задатки, які треба розвивати

 Недаремно кажуть, що кожна людина подібна діаманту. Як коштовному камінню потрібна обробка, інакше не світити йому яскравим променем , так і людині необхідно вчитися, пізнавати, розвиватися.

 Ось і наші учасники світяться, як коштовне каміння, адже в них тих талантів незліченна кількість..

 Вони зараз це покажуть…

Номінація  «Творче сузір’я»

Ведуча 1. Озирніться навколо себе! Наше повсякденне буття надає величезні можливості збагачувати свій духовний світ. Давно помічено: коли розширюється коло духовних інтересів людини, зростає її творчий потенціал.

Юні  художники. (    учні презентують   свої  роботи)

Юні  дослідники та  винахідники. (   Учні- відмінники діляться секретом  успіху )

Номінація «Юний аматор сцени».

Ведуча 2. Школа дає можливість кожному розкрити свої здібності і таланти. Ми маємо великий творчий потенціал 

 Учениця  читає   вірш 

Талант — це здібності природні,
Обдарування, справжній хист.
Хоч ти не бачиш їх сьогодні,
Бо ще малий на вік і зріст,
Та є в тобі обдарування,
Вони у кожного з нас є.
Лише потрібне намагання
Знайти в своїй душі своє.
Ну, щось таке, що серцю миле,
Що ти робив би день і ніч.
І був від цього ти на крилах,
Й завжди б летів зорі навстріч.
Це може бути що завгодно:
Малюнок, пісня чи шиття.
Те, що для серденька природно,
На що поклав би ти життя.
Ти можеш гарно танцювати,
А чи ростити десь сади,
Плести гачком, вірші складати,
Але без діла не сиди.
Талант — це здатність те робити,
Чому тебе ніхто не вчив.
Талант, як сонце щиро світить,
Лише в собі б його відкрив.
Якщо відкриєш дар у себе,
Його відразу розвивай.
Не жди, що прийде манна з неба,
І від безділля не страждай,
А вчись, працюй, трудися в поті,
Щоб дар, талант свій зберегти.
І щогодини будь в роботі,
Щоб краще вміти і змогти.
Тоді талант розквітне щиро
І будеш ти на висоті.
З собою будеш жити в мирі,
Все буде добре у житті.
Талант — це дар, будь вдячний долі,
Якщо його знайдеш в собі.
Тому старанно вчися в школі,
Будь у постійній боротьбі.

Колектив  класу  виконує  танець « Марічка»

 

Номінація - «Олімпійська надія».

Всі ми прекрасно знаємо, що спорт – це здоровя.

Хто здоровий, той сміється.

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини.

Це ж чудово для людини!

Учні – спортсмени розповідають  та  демонструють   свої спортивні  досягнення) 

 

Номінація  « Юні  акробати»

 Дівчатка  класу займаються  в  музичній  школі  та на  хореографії (  дівчатка  демонструють  свої  таланти).

Номінація «Серце віддаю дітям»

Ведуча 1. Учитель - професія унікальна. Подібної в світі немає. Всі професії починаються від учителя. Педагог своїм серцем, розумом формує завтрашній день: людину, суспільство. Адже буквально все проектується і твориться за звичайною учнівською партою. Вчитель допомагає школяру знайти правильний вибір у житті. Але  і  вчитель ,  як  і  кожен  з вас також  має  від  Бога щось  особливе. Я дуже  люблю,  і  вмене  це  гарно  вихотить, займатися  рукоділлям,  я  вишиваю  хрестиком,  бісером, в'яжу спицями. Ось  подивіться як у мене  це виходить. ( презентація  власних  робіт).

 

Номінація « Батьківські  таланти»

Ведуча 2.  Для добрих, люблячих батьків немає нічого дорожчого, як дитина. Це життєва істина, бо сенс людського життя в тому, щоб повторити себе у новій людині, підняти дітей своїх на вищий рівень  розумового, морального, естетичного розвитку, ніж вони самі. Спочатку батьківські очі дивляться на дитину з любов’ю,  потім – з гордістю,  а далі – з надією.

 Батьки і діти – споконвічне колесо людського існування. Їх взаємовідносини сягають коренями в сиву давнину. І саме від того, як ми: батьки, викладачі, старше покоління зуміємо посіяти в серці кожного учня те розумне, добре, вічне, що ми в свою чергу отримали в спадок від минулих поколінь, і буде залежати наше майбутнє, майбутнє всіх прийдешніх поколінь.

 

Пісня « Моя  ти  земле  калинова» виконує   мама 

Кулінарні  витвори  демонструють  і  пригощають  усіх  присутніх  мами  власними  випічками.

 

 

 

 Ведуча 1. Діти, даруйте ж завжди своїм мамам хвилини радості, бо від вашого тепла до неї стане теплішим і добрішим світ. Пам’ятайте завжди про маму: коли переходите вулицю, купаєтеся у річці, катаєтесь на велосипеді.

Концертна програма

Тато  мій  милий,  матусю  рідненька,

Вдячна  Вам,  любі,  що я не  саменька,

За  те,  що у  мене  є  рідні  такі

Даровані  небом  від  Бога  Батьки !

Для  мене  найкращі,  все знають  вони,

І  хочуть  сховати  мене від  журби,

Здоров'я  прохаю  і  щастя  для  них,

Щоб  місця  не було для  будь- яких лих!

Старіють  вини,  бо  проходять  літа,

Не  хочу  щоб  була  у  них  сивина,

І  сльзи приходять,  що час так  іде,

Від  розпачу  й  болю  душа  аж  гуде.

Найкраще- мені.  Себе  не жаліли,

І навіть  коли  не  було  вже  сили,

Усе, що  могли  до  краплі  віддали,

Дитинство  щасливе  завжди дарували.

Спасибі  за  все,  що  даєте  в  житі,

Від кроків  в  майбутнє  тримаю  ключі,

Вперед лише з  Вами я хочу іти,

Вклоняюсь  у  ноги, шаную завжди!


Танець « Парасольки»  виконують  дівчатка  класу.

 

 

 

 

Вірш  «  Цвітуть  таланти»

Україно, люба! Ти   ще  жити  будеш,

Бо  твої таланти  золоті  ростуть!

Наче  квіти  красні,  ці  маленькі  люди

На  твоєму  полі,  глянь,  уже  цвітуть.

Посмішки  дитячі  загорілись  ясно,

І  ти  ще  співаєш голосом  дітей.

Україно  мила! Ти  вже  родиш  рясно!

Створюєш  майбутнє  із  малих  людей!

Рідна  Україно! Це  дарунок  неба,

Ці  нові  таланти  дав  тобі  Творець!

І  скажи,  кохана, що тобі  ще  треба?

Вже  лунає  пісня  прямо  із  сердець.

Пісня « Це  моя  земля» ( батьки  виконують  разом  з  дітьми)

 

 Ведуча 1.  Щиро дякуємо нашим учасникам, гостям, всім присутнім у цьому залі.  Зичимо вам здоров’я,  щастя,  взаєморозуміння.

 

Ведуча 2..Хай щастя поселиться в ваших родинах,

Хай діти сміються у вашій хатині,

Хай голуб голубку кохає й шанує,

Повага та спокій повсюди панує.

 

Ведуча 1. Нехай любов, і щастя, й доброта

Наповнюють життя все до краплини,

А серце щире й думка молода

Відлуння знайдуть в люблячій родині.

Життя хай квітне, як вишневий сад,

І кожен день усміхнено радіє,

Хай доля подарує зорепад,

Здоров’я, миру, успіхів, надії!

 І хай попри всі негаразди продовжується свято:

свято добра і миру,  сімейної  злагоди  і  творчості.

 

Всі  разом  виконують  пісню «  Боже,  великий ,  єдиний…»

 

 

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 19
Оцінки та відгуки
  1. Матвійчук Лариса Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Решетило Петро
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Балагуда Дмитро
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шеремета Ліля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Гурин Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Колесник Валя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Гурин Надя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Войцехович Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Юхимчук Іванка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Балагуда Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Лівар Віта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Пастух Жанна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Кондратюк Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Михальчук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Михайлів Соломія Теодорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Мосійчук Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Решетило Анна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Яшкевич Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Марчук Віктор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 16 відгуків
docx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Сценарії
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
2433
Оцінка розробки
5.0 (19 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку