В презентації розкривається тема ,яка допомогає зрозуміти роль критичного мислення у виборі споживачів.Найважливіше завдання вчителів у НУШ навчити дітей критичному мисленню і використання його у повсякденному житті.
Роль критичного мислення у виборітоварів першої необхідності.Історія маркетингу. Підготувала вчитель початкових класів. Соколова Надія Вікторівна
Номер слайду 2
Нами керують, наш розум штампують,наші смаки формують,а ідеї вселяють. Першопроходець сучасного маркетингу –Едвард Бернейз
Номер слайду 3
Едвард Бернейз(Англ. Edward Louis Bernays, 22 листопада 1891, Відень - 9 березня 1995) - один з найбільших фахівців з PR. Вніс значний вклад у створення сучасної науки масового переконання, заснованого не так на розумі, а на маніпуляції підсвідомими почуттями і імпульсами. Був австро-американським «піонером» у галузі зв'язків з громадськістю та пропаганди - як говорилося в некролозі, «батьком суспільних відносин». Бернейс об'єднав ідеї про психологію натовпу Гюстава Лебона (1841-1931) і Уилфреда Троттера (1872-1939) з психоаналитическими ідеями свого дядька Зигмунда Фрейда.
Номер слайду 4
Реклама до Бернейза. АВТО – правдива інформація про технічні можливостіЇжа – правдива інформація про складІграшки – засіб розвитку
Номер слайду 5
Сучасна реклама. АВТО – робить тебе супер-героємЇжа – робить тебе щасливимІграшки – будь в тренді!
Номер слайду 6
Едвард Бернейз навчив жінок Америки палити
Номер слайду 7
Едвард Бернейз: Паління = схуднення!!!
Номер слайду 8
Принципи Е. Бернейза для сучасних маркетологів
Номер слайду 9
Як працює пропоганда. Массовість і повторення
Номер слайду 10
Як працює пропоганда. Впевнити, що це самостійний вибір