Роль професійної компетентності викладача англійської мови в організації дистанційного навчання

Про матеріал
Роль професійної компетентності викладача англійської мови в організації дистанційного навчання.В проєкті МОН стандарт «Вчитель закладу загальної середньої освіти» є опис основних педагогічних функцій, встановлення єдиних вимог до загальних та фахових компетентностей вчителів закладів загальної середньої освіти, їх допуску до роботи та умов праці. У презентації міститься досвід роботи викладача англійської мови з дистанційного навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роль професійної компетентності викладача англійської мови в організації дистанційного навчання. Підготувала: Гнетецька Марина Володимирівна, викладач англійської мови Коростишівського професійного аграрного ліцею. Міністерство освіти і науки України. НМК ПТО в Житомирській областіКоростишівський професійний аграрний ліцей10 грудня 2020 р.

Номер слайду 2

Вміти ефективно працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотним — надважливі навички 21 століття

Номер слайду 3

Дистанційне навчання – це, насамперед, не про технічні засоби, а про те, як викладачу налагодити зв’язок з учнями, підтримати їх і вдало спланувати роботу.

Номер слайду 4

Професійна компетентність передбачає готовність і здатність фахівця приймати ефективні рішення під час здійснення професійної діяльності. Професійна компетентність — це інтегративна якість, яка включає рівень оволодіння професійними знаннями, уміннями та навичками. Важливим є також особистісна варіативність, гнучкість, готовність до постійного саморозвитку. Особистісний компонент професійної компетентності зумовлює здатність спеціаліста до самостійного вибору власної стратегії професійної діяльності в нових умовах праці.

Номер слайду 5

В цьому проєкті є опис основних педагогічних функцій, встановлення єдиних вимог до загальних та фахових компетентностей вчителів закладів загальної середньої освіти, їх допуску до роботи та умов праці. Особливістю професійного стандарту є опис професійних компетентностей педагогічних працівників відповідно до кваліфікаційних категорій: спеціаліст, ІІ категорія, І категорія, вища категорія. Це дозволить вчителям визначати критерії самооцінювання, а також оцінити готовність вчителя до професійної діяльності у рамках певної кваліфікаційної категорії, проходження атестації та сертифікації.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

«Застосування сучасних змісту освіти, методик і технологій» Мовно-комунікативна компетентність – це: Здатність до спілкування державною мовою. Здатність до спілкування іноземною мовою (за потреби)Здатність розвивати мовно-комунікативну компетентність в учнів. Предметна компетентність: Здатність до використання предметних знань в освітньому процесіЗдатність до інтеграції предметних знань з різних освітніх галузей. Здатність до добору й застосування доцільних форм, методів, технологій та засобів навчання

Номер слайду 9

Інформаційно-цифрова компетентність: Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльностіЗдатність до використання відкритих ресурсів, інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі. Здатність до формування в учнів позитивного ставлення до інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій та відповідального їх використання

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

-онлайн-курси з основних предметів ЗНО,-вебінари з найкращими репетиторами Києва,-тести,-подкасти,-матеріали для самопідготовки. ILearn.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Інформаційно-цифрова компетентність: Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльностіЗдатність до використання відкритих ресурсів, інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі. Здатність до формування в учнів позитивного ставлення до інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій та відповідального їх використання“Низький поріг, висока стеля, широкі стіни”

Номер слайду 16

«Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу»Психологічна компетентність: Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові особливості учнів. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі індивідуальні особливості учнів. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їх позитивної самооцінки, «я»-ідентичностіЗдатність до формування мотивації та організації пізнавальної діяльності учнів. Здатність до формування спільноти учнів, в якій кожен відчуває себе її частиною

Номер слайду 17

Емоційно-етична компетентність: Здатність усвідомлювати особисті відчуття й почуття, управляти власними емоційними станами. Здатність до усвідомленої, конструктивної та екологічної взаємодії з учасниками освітнього процесу та в локальних спільнотах. Здатність усвідомлювати та поціновувати взаємозалежність людей і систем у глобальному світіКомпетентність педагогічного партнерства: Здатність до спілкування з батьками, колегами, іншими фахівцями з метою підтримки учнів. Здатність до активного залучення батьків до освітнього процесу на засадах партнерства Здатність до роботи в команді з профільними фахівцями для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами. Здатність до координації взаємодії з іншими учасниками освітнього процесу з метою надання додаткової підтримки учням. Нове – це насторожує;* Немає часу – це тисне;* Немає живого зв’язку учень – викладач, значить немає душевного спокою і морального задоволення від виконуваної роботи.

Номер слайду 18

«Організація здорового, безпечного, розвивального, інклюзивного освітнього середовища»Інклюзивна компетентність. Здоров’язбережувальна компетентність

Номер слайду 19

«Управління освітнім процесом»Здатність до прогнозування результатів освітнього процесу. Здатність до планування освітнього процесу. Організаційна компетентність: Здатність до організації процесу навчання, виховання та розвитку учнів. Здатність до організації різних форм навчальної і пізнавальної діяльності учнів. Оцінювальна компетентність: Здатність до здійснення оцінювання результатів навчання учнів

Номер слайду 20

«Безперервний професійний розвиток»Інноваційна компетентність: Здатність до застосування наукових методів пізнання в освітньому процесіЗдатність до використання освітніх інновацій у професійній діяльностіЗдатність до навчання впродовж життя : Здатність до визначення умов і ресурсів професійного розвитку впродовж життя. Здатність до супроводу та підтримки педагогічних працівників (наставництво, супервізія, інтервізія тощо)Рефлексивна компетентність: Здатність до моніторингу педагогічної діяльності та визначення індивідуальних професійних потреб

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Здатність до навчання впродовж життя

Номер слайду 23

Емоційно-етична компетентність

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Використані джерела:1. Проєкт  ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ «Вчитель закладу загальної середньої освіти»2. М. Г. Прадівлянний1 Н. Д. Бондар ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВfile:///C:/Users/%D0%9 C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0/Downloads/2083-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-2277-1-10-20170911.pdf3. Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендаціїhttps://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf4. Як організувати дистанційне навчання учнів — покрокова інструкція. Найактуальніші поради від зіркового вчителя, фіналіста Global Teacher Prize Ukraine Юрія Гайдученкаhttps://osvitoria.media/experience/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-uchniv-pokrokova-instruktsiya/5. Дистанційне навчання: ефективна взаємодія учителя з учнемhttp://kmbu.com.ua/?p=60696. Як педагогам організувати дистанційне навчанняhttps://boratyn.silrada.org/yak-pedagogam-organizuvaty-dystanczijne-navchannya/7. Як задати домашку на карантин щоб її зробилиhttps://osvitoria.media/experience/yak-zadaty-domashku-na-karantyn-shhob-yiyi-zrobyly/8. На якого вчителя іноземної мови чекає сучасна школа?https://ru.osvita.ua/school/method/technol/1148/

pptx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
1005
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку