Російська мова
(за учебником Е.И. Самонова, В.И. Стативка, Т.М. Полякова.)
Вид перевірки |
4 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Навичка читання вголос (усно) темп 75-80) (180-200 слів) |
- |
1 |
Навичка читання мовчки (письмово) (250-310 слів) |
1 |
1 |
Аудіювання (письмово) (210-230) |
1 |
- |
Усний переказ прочитаного твору (усно) (50-70 слів) |
1 |
- |
Робота з літературним твором (письмово) |
- |
1 |
Списування (50-60)(60-70) |
1 |
- |
Диктант (50-60)(60-70) |
- |
1 |
Перевірка мовних знань і вмінь |
1 |
1 |
Письмовий переказ (50-70) |
- |
1 |
Письмовий діалог (4-5 реплік) |
1 |
- |
Загальна кількість перевірок за семестр |
6 |
6 |
№ |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата
|
Корекція
|
|
Тема 1. Текст |
16 |
|
|
1 |
Наша Батьківщина – Україна. Київ – столиця України |
1 |
|
|
2 |
Державна мова, російська та інші мови |
1 |
|
|
3 |
Роль слухання, розуміння прослуханого тексту |
1 |
|
|
4 |
Читання вголос |
1 |
|
|
5 |
Культура мовлення.. Правила поведінки в діалозі |
1 |
|
|
6 |
Тема і головна думка прочитаного тексту |
1 |
|
|
7 |
Частини тексту. Контрольна робота: аудіювання. Автор. Назва тексту. |
1 |
|
|
8 |
Абзац. Читання. Нове та знайоме в тексті |
1 |
|
|
9 |
Головні слова в тексті. Контрольна робота: усний переказ. |
1 |
|
|
10 |
Зв’язок між частинами і реченнями тексту. Контрольна робота: усний переказ. |
1 |
|
|
11 |
Складання речень і об’єднання їх в зв’язне висловлювання. Контрольна робота. Усний переказ. |
1 |
|
|
12 |
Типи текстів |
1 |
|
|
13 |
Складові частини тексту |
1 |
|
|
14 |
Детальний переказ тексту-розповіді з елементами опису |
1 |
|
|
15 |
Контрольна робота: робота з літературним твором (письмово). |
1 |
|
|
16 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення знань з теми «Текст» Тема |
1 |
|
|
|
Тема 2. Речення |
16 |
|
|
17 |
Головні члени речення |
1 |
|
|
18 |
Другорядні члени речення |
1 |
|
|
19 |
Речення-репліки в діалозі |
1 |
|
|
20 |
Побудова діалогу. Контрольна робота: письмовий діалог |
1 |
|
|
21 |
Аналіз контрольної роботи. Речення з однорідними членами. |
1 |
|
|
22 |
Речення з однорідними членами |
1 |
|
|
23 |
Речення. Використання речень в мові. |
1 |
|
|
24 |
Правила поведінки і культури спілкування. В. Чухліб «Калинові вогники» |
1 |
|
|
25 |
Робота за змістом прослуханого тексту |
1 |
|
|
26 |
Робота за змістом тексту, прочитаного мовчки. |
1 |
|
|
27 |
Контрольна робота: навичка читання мовчки. Автор. Назва тексту. |
1 |
|
|
28 |
Народні ремесла. Декоративне мистецтво. |
1 |
|
|
29 |
Національний одяг. Культура зовнішнього вигляду людини |
1 |
|
|
30 |
Контрольна робота з мовної теми «Речення» |
1 |
|
|
31 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення знань з теми «Речення» |
1 |
|
|
32 |
Читання. Читання тексту вголос та мовчки Тема |
1 |
|
|
|
Тема 3. Значення слова. Будова слова |
14 |
|
|
33 |
Зв’язок причини і наслідку події в прочитаному тексті |
1 |
|
|
34 |
Відтворення прослуханих діалогів |
1 |
|
|
35 |
Співвідношення висловлювання з планом |
1 |
|
|
36 |
Однозначні і багатозначні слова |
1 |
|
|
37 |
Слова с прямим і переносним значенням |
1 |
|
|
38 |
Стійкі сполучення слів. |
1 |
|
|
39 |
Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово) |
1 |
|
|
40 |
Творчий переказ самостійно прочитаного тексту |
1 |
|
|
41 |
Твір на сімейну або шкільну тематику |
1 |
|
|
42 |
Будова слова. Є. Пермяк «Некрасива ялинка» |
1 |
|
|
43 |
Спільнокоренні слова |
1 |
|
|
44 |
Утворення слів за допомогою префіксів і суфіксів |
1 |
|
|
45 |
Контрольна робота з мовної теми «Значення слова. Будова слова» |
1 |
|
|
46 |
Аналіз контрольної роботи. Розрізнення в утворенні слів в російській та українській мовах Тема |
1 |
|
|
|
Тема 4. Правопис |
12 |
|
|
47 |
Виконання завдань по прочитаному мовчки тексту. Контрольна робота: навички читання мовчки. Автор. Назва тексту |
1 |
|
|
48 |
Складання твору при колективному обговоренні події, проблеми |
1 |
|
|
49 |
Написання безударних голосних в корені слова |
1 |
|
|
50 |
Написання парних дзвінких-глухих приголосних в корені слова |
1 |
|
|
51 |
Написання ъ і ь перед е, ё, ю, я, и. |
1 |
|
|
52 |
Визначення невимовних приголосних в корені слова |
1 |
|
|
53 |
Визначення невимовних приголосних в корені слова |
1 |
|
|
54 |
Написання слів з подвійними приголосними в корені слова |
1 |
|
|
55 |
Перенос слів зі збігом приголосних |
1 |
|
|
56 |
Контрольна робота: диктант |
1 |
|
|
57 |
Повторення і закріплення знань з теми «Правопис» |
1 |
|
|
58 |
Списування і перевірка написаного тексту за зразком. Тема |
1 |
|
|
|
Тема 5. Розвиток мовлення |
12 |
|
|
59 |
Моральні цінності. |
1 |
|
|
60 |
Художня література - вартова моральних цінностей. |
1 |
|
|
61 |
Оцінні судження морального характеру про події, вчинки персонажів літературних творів. |
1 |
|
|
62 |
Художні засоби тексту |
1 |
|
|
63 |
Контрольна робота: письмовий пересказ |
1 |
|
|
64 |
Жанри художньої літератури. Контроль навички читання вголос. Автор. Назва твору. |
1 |
|
|
65 |
Власна думка щодо прочитаного тексту. Контроль навички читання вголос. Автор. Назва твору. |
1 |
|
|
66 |
Підсумкова контрольна робота |
1 |
|
|
67 |
Аналіз контрольної роботи. Висловлювання на основі життєвого досвіду. |
1 |
|
|
68 |
Складання діалогів. Контроль навички читання вголос. Автор. Назва твору. |
1 |
|
|
69 |
Розвиток творчого мислення при читанні. |
1 |
|
|
70 |
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Тема |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|