Станція 1: Онлайн-робота
Іменники чоловічого, жіночого, середнього та спільного родів
Вправа «Сортувальник» Режим доступу: https://learningapps.org/display?v=puzagaxjc21
https://learningapps.org/display?v=pi6rrvnak21
Гра «Хто перший» Режим доступу: https://learningapps.org/display?v=pvimexmvn21
Маршрутний лист група №1
Тема уроку. Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника
Прізвище: Ім'я:
Станція 1: Онлайн-робота
Іменники чоловічого, жіночого, середнього та спільного родів
https://learningapps.org/display?v=pi6rrvnak21
Станція 2: Робота з викладачем
Рід іменників, що називають осіб за професією чи видом діяльності
Доберіть до поданих іменників фемінітиви
Актор, акушер, артист, бармен, бібліотекар, вихователь, випускник, викладач, вчитель, директор, журналіст, заступник, лікар, ліцеїст, лаборант, майстер, офіціант, першокурсник.
Завдання – в поданому вірші знайти іменники і порахувати їх кількість.
Ні долі, ні волі у мене нема,
Зосталася тільки надія одна:
Надія вернутись ще раз на Вкраїну,
Поглянути ще раз на рідну країну,
Поглянути ще раз на синій Дніпро, –
Там жити чи вмерти, мені все одно;
Поглянути ще раз на степ, могилки,
Востаннє згадати палкії гадки…
«Надія» Леся Українка
Станція 3: Робота в групі
Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур
1. Аерозоль, біль, дріб, ваніль.
2. Дриль (інструмент), кір, нежить, гуаш.
3. Перекис, пил, полин, каніфоль (смола добута з хвойних дерев).
4. Керч, мігрень, папороть, рояль.
5. Путь, розкіш, скрижаль, собака.
6. Тюль, шампунь, ярмарок, жовч.
Маршрутний лист група №2
Тема уроку. Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника
Прізвище: Ім'я:
Станція 1: Робота з викладачем
Рід іменників, що називають осіб за професією чи видом діяльності
Доберіть до поданих іменників фемінітиви
Актор, акушер, артист, бармен, бібліотекар, вихователь, випускник, викладач, вчитель, директор, журналіст, заступник, лікар, ліцеїст, лаборант, майстер, офіціант, першокурсник.
Завдання – в поданому вірші знайти іменники і порахувати їх кількість.
Ні долі, ні волі у мене нема,
Зосталася тільки надія одна:
Надія вернутись ще раз на Вкраїну,
Поглянути ще раз на рідну країну,
Поглянути ще раз на синій Дніпро, –
Там жити чи вмерти, мені все одно;
Поглянути ще раз на степ, могилки,
Востаннє згадати палкії гадки…
«Надія» Леся Українка
Станція 2 Робота в групі
Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур
1. Аерозоль, біль, дріб, ваніль.
2. Дриль (інструмент), кір, нежить, гуаш.
3. Перекис, пил, полин, каніфоль (смола добута з хвойних дерев).
4. Керч, мігрень, папороть, рояль.
5. Путь, розкіш, скрижаль, собака.
6. Тюль, шампунь, ярмарок, жовч.
Станція 3: : Онлайн-робота
Іменники чоловічого, жіночого, середнього та спільного родів
https://learningapps.org/display?v=pi6rrvnak21
Маршрутний лист група №3
Тема уроку. Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника
Прізвище: Ім'я:
Станція 1: Робота в групі
Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур
1. Аерозоль, біль, дріб, ваніль.
2. Дриль (інструмент), кір, нежить, гуаш.
3. Перекис, пил, полин, каніфоль (смола добута з хвойних дерев).
4. Керч, мігрень, папороть, рояль.
5. Путь, розкіш, скрижаль, собака.
6. Тюль, шампунь, ярмарок, жовч.
Станція 2: Онлайн-робота
Іменники чоловічого, жіночого, середнього та спільного родів
https://learningapps.org/display?v=pi6rrvnak21
Станція 3: Робота з викладачем
Рід іменників, що називають осіб за професією чи видом діяльності
Доберіть до поданих іменників фемінітиви
Актор, акушер, артист, бармен, бібліотекар, вихователь, випускник, викладач, вчитель, директор, журналіст, заступник, лікар, ліцеїст, лаборант, майстер, офіціант, першокурсник.
Завдання – в поданому вірші знайти іменники і порахувати їх кількість.
Ні долі, ні волі у мене нема,
Зосталася тільки надія одна:
Надія вернутись ще раз на Вкраїну,
Поглянути ще раз на рідну країну,
Поглянути ще раз на синій Дніпро, –
Там жити чи вмерти, мені все одно;
Поглянути ще раз на степ, могилки,
Востаннє згадати палкії гадки…
«Надія» Леся Українка
Не забудьте виконати рефлексію наприкінці уроку
Прийом «Драбинка успіху»