1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм правильного восьмикутника |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови правильного п'ятикутника |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови правильного шестикутника сторонами |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови квадрата |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |
Завдання. 1. Запусти програму Scratch. 2. Оберіть героя із папки «Animals» на свій розсуд. 3. Створи алгоритм побудови узору |