Привіт, друже!
Давай знайомитися?
А чи знаєш ти, хто я?
Розфарбуй мене.
Правильно, я цифра 3.
А чи знаєш ти, яке число я називаю?
3 квадрати 3 трикутника 3 зірки
Давай пограємо?
Підніми три пальчики вгору.
Подивись навколо себе та назви предмети, кількість яких – три ( 3 ).
Візьми до рук три будь – які предмети.
Домалюй на дереві три груші.
Домалюй під деревом три листочки жовтого кольору.
Зліпи з пластиліну трьох їжачків.
Розрізняй!!!
Зафарбуй той кружечок, над яким кількість предметів – 1.
Зафарбуй той кружечок, над яким зображено 3 предмети.
А тепер послухай або прочитай загадки.
Відгадай їх.
Ця щаслива цифра дуже.
Але трохи вона тужить:
— Буква «Зе» на мене схожа —
Переплутати нас можуть!
Раз гачок і два гачок,
А між ними — язичок.
Цифра нас зачарувала.
Ну а ми її впізнали.
Правильно, це – ЦИФРА ТА ЧИСЛО 3.
Візьми фарбу. Стань креативним митцем. Створи свою цифру 3.
А тепер давай потренуємося в написанні цієї цифри.
Послухай, розглянь та запам᾽ятай, як пишеться цифра 3 (https://youtu.be/-fQr6OOH-as)
А тепер потренуйся ти.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А тепер відпочинь.
Розфарбуй цифру 3 та зроби її веселою.
А тепер розглянь малюнки та скажи яких предметів більше, а яких – порівну?
3 › 2
1 ‹ 3
3 = 3
2 = 2
Як ти думаєш, а як можна утворити число 3?
Візьми до рук 1 олівець. Тепер ще 2 олівця. Скільки ти отримаєш?
Візьми до рук 2 олівця. Тепер ще 1 олівець. Скільки ти отримаєш?
Порахуй в прямому порядку від 1 до 3.
Порахуй в зворотному порядку від 3 до 1.
Компоненти дії віднімання
Зменшуване Від᾽ємник Різниця
4 - 3 = 1
Таблиця додавання числа 3.
Спираючись на таблицю додавання числа 3, допоможи трансформеру .
Таблиця віднімання числа 3.
Допоможи сонечку долетіти до квітки.
Розв᾽яжи задачу.
На квітці сиділо 5 сонечок. Прилетіли ще 3 сонечка. Скільки стало сонечок на квітці?
Сиділо -
Прилетіли -
Стало - ?
Розв ᾽язання
+ =
Відповідь:
Розв᾽яжи задачу.
Тато купив 6 порцій морозива. Син з᾽їв 3 порції морозива. Скільки порцій морозива залишилось?
Купив -
З ᾽їв -
Залишилось - ?
Розв ᾽язання
- =
Відповідь:
Геометричний матеріал
Трикутник |
|
Трикутник – це геометрична фігура яка складається з трьох точок і трьох відрізків, які сполучають ці точки. |
|
В
А С |
A, B, C – вершини; AB, BC, AC – сторони; P – периметр; P = a + b + c |
Рівнобедрений |
|
Рівнобедрений – трикутник у якого довжини двох сторін рівні. |
Різносторонній |
|
Різносторонній – трикутник, довжини сторін якого не дорівнюють одна одній. |
Прямокутний |
|
Прямокутний – це трикутник, у якого один з кутів прямий. |
Тупокутний |
|
Тупокутний – трикутник, один з кутів якого тупий. |
Гострокутний |
|
Гострокутний – трикутник, вершини кутів якого гострі. |
Вивчи віршик про трикутник, якщо зможеш.
Сторони три, три кута
– Познайомтесь, дітвора.
Це трикутник, що за диво!
Перетвориться сміливо:
То дитяча піраміда,
То ялинка вже красива,
Дах на домі, гір вершина,
В шлюпці нашій він вітрило.
Потренуйся.
Накресли три трикутники.
Знайди периметр одного з них.
_____________________________
Візьми лінійку до рук. Знайди на ній дві позначки – 0 та 3. Приклади лінійку до аркуша. Постав першу точку над позначкою 0. Другу точку – над позначкою 3. Проведи рівну лінію між цими двома позначками. Ти отримаєш відрізок.
Накресли три ламані. Накресли три кути.
Прочитай або послухай прислів᾽я та приказки.
Як ти думаєш, яке число треба вставити?
Правильно, треба вставити число 3.
Хвастуну ціна — копійки.
Обіцяного роки чекають.
Не дізнавайся одного в дні, а дізнавайся у роки.
гроші в день – куди хочеш, туди й день.