Будзуляк І.І.
Ворохта
-2019-
Зміст
1.Діагностична контрольна робота з математики 5-клас
2. Діагностична контрольна робота з математики 6-клас
3. Діагностична контрольна робота з математики 7-клас
4.Діагностична контрольна робота з алгебри 8-клас
5.Діагностична контрольна робота з алгебри 9-клас
6.Діагностична контрольна робота з алгебри 10-клас
7.Діагностична контрольна робота з алгебри 11-клас
Передмова
Посібник містить розробки діагностичних контрольних робіт
з математики та алгебри у загальноосвітніх навчальних закладах.
Завдання складені із двох варіантів. Складені на базі програм та підручників
затверджені Міністерством освіти і науки України. У матеріалах враховано
викладання курсу математики.Всі завдання диференційовані за рівнем
навчальних досягнень учнів.
Діагностична контрольна робота 5-клас.(математика).
Варіант 1
Початковий рівень
1.(0,5б.) У рівності 35 + 40 = 75 число 75 є:
а) доданком б) сумою в) множником г) різницею
2.(0,5б.) Яке натуральне число передує числу 8397?
а) 8398 б) 8396 в) 7397 г)8397
3.(0,5б.) Яка цифра стоїть у числі 8973548 у розряді десятків?
а) 8 б) 4 в) 7 г) 5
Середній рівень
4.(1б.)У магазин привезли 246 кг яблук. Продали третину яблук. Скільки кг яблук продали?
А) 738 кг; Б) 123 кг; В) 82 кг.
5.(1б.) Розв’язати рівняння: 7325 – х = 5977
a) 2652; б) 1375; в) 1252; г)1348.
6.(1б.) Перетворити 3 кілограми у грами:
a) 300гр.; б) 30гр.; в) 30000гр.; г) 3000гр.
7.(1,5б.) Обчислити: 903 : 21
a) 34; б) 43; в) 403; г) не можна виконати ділення.
Достатній рівень
8.(2б.) Якою є площа квадрата, якщо його периметр дорівнює 28см?
9.(2б.) Земельну ділянку трикутної форми потрібно обгородити дротом. Скільки потрібно дроту, якщо одна сторона ділянки дорівнює 45 м, друга на 12 м довша за першу, а третя на 7 м коротша за другу?
Високий рівень
10.(2б.) Обчисліть: 1019 + (82 – 784 : 14) · 7;
Варіант 2
Початковий рівень
1.(0,5б.) У рівності 55 - 15 = 40 число 40 є:
а) доданком б) сумою в) множником г) різницею
2.(0,5б.) Яке натуральне число є наступним за числом 5389?
а) 5390 б) 5388 в) 5389 г)5391
3.(0,5б.) Яка цифра одиниць стоїть у числі 97125?
а) 9 б) 2 в) 7 г) 5
Середній рівень
4.(1б.) У книжці 168 сторінок. Юрко прочитав чверть книжки. Скільки сторінок прочитав Юрко?
А) 42 сторінки; Б) 82 сторінки; В) 672 сторінки.
5.(1б.) Розв’язати рівняння: х - 2225 = 947
a) 1278; б) 1272; в) 3175; г) 3172.
6.(1б.) Перетворити 3 метри у дециметри
a) 3 дц.; б) 30 дц.; в) 300дц.; г) 3000дц.
7.(1,5б.) Обчислити: 195 : 13
a) 105; б) 51; в )15; г) не можна виконати ділення.
Достатній рівень
8.(2б.) Якою є площа квадрата, якщо його периметр дорівнює 24см?
9.(2б.) На залізничній станції стояло три товарних потяги. У першому потязі було 30 вагонів, у другому – на 5 вагонів більше, ніж у першому. Скільки всього вагонів було у трьох потягах, якщо у першому було на 10 вагонів менше, ніж у третьому?
Високий рівень
10.(2б.) Обчисліть: 3895 - (97 – 729 : 27) · 38.
Діагностична контрольна робота 6-клас (математика).
Варіант 1.
Початковий рівень
1. (0,5б.) Що більше 3км. чи 2999м..
а)
в) 3км.< 2999м. г) не можна визначити.
2. (0,5б.) Визначте види кутів А і В,якщо :
а) кут А дорівнює 64°; б) кут В дорівнює164°.
a) тупий; б) прямий; в) розгорнутий; г) гострий.
3.(1б).Виділіть цілу і дробову частину неправильного дробу: .
a)
Середній рівень
4. (0,5б.) Запишіть у вигляді неправильного дробу: .
a)
5. (0,5б.) Знайдіть площу квадрата із стороною 11см.
Достатній рівень
6. (1б.) Знайдіть периметр і площу прямокутника із сторонами 4,3см. і 5,2см..
7. (1б.) Обчисліть: а) ; б) .
Високий рівень
8. (2б.) Виконайте дії:
9. (2б.) Розв’яжіть рівняння 9,88 : (6,7 – х) = 2,6.
10. (2б.)Першого дня велосипедист їхав 5год. зі швидкістю18км./год., а другого дня він їхав ту саму відстань за 6 год. Знайдіть швидкість велосипедиста другого дня?
Варіант 2.
Початковий рівень
1. (0,5б.) Що більше: а) 6км. чи 6001м.;
а)
в) 6 км. > 6001м. г ) не можна визначити.
2. (0,5б.) Визначте види кутів А і В,якщо :
а) кут А дорівнює 74°; б) кут В дорівнює174°.
a) тупий; б) прямий; в) розгорнутий; г) гострий.
3.(1б).Виділіть цілу і дробову частину неправильного дробу: .
a)
Середній рівень
4. (0,5б.) Запишіть у вигляді неправильного дробу: .
a)
5. (0,5б.) Знайдіть площу квадрата із стороною 13см.
Достатній рівень
6. (1б.) Знайдіть периметр і площу прямокутника із сторонами 3,3см.і 4,2см.
7. (1б.) Обчисліть: а) ; б) .
Високий рівень
8. (2б.)Виконайте дії:
9. (2б.)Розв’яжіть рівняння 18,63 : (4,3 + т) = 2,3.
10.(2б.)Першого дня велосипедист їхав 6год. зі швидкістю 20км./год., а другого дня він їхав ту саму відстань за 5 год. Знайдіть швидкість велосипедиста другого дня?
Діагностична контрольна робота 7 клас ( математика)
Варіант 1.
Початковий рівень
1. ( 1б )Яке число є дільником числа 16:
а) 9; б) 5; в) 7; г) 2.
2. ( 1б) Порівняйте дроби:
a)
3. ( 1б) Знайти значення виразу: l -5 l ∗ l -10 l : l 5 l + l 3 l =
a) 25; б) 5; в) 2; г) 13.
4. ( 1б) Музей відвідало 300 чолові, 3% яких діти. Скільки дітей відвідало музей?
a) 900; б) 90; в) 9; г) не можливо визначити.
Середній рівень
5. ( 1б) За малюнком САД=34º, чому дорівнює ВАД -?
В
д
А С
а) 166°; б) 66°; в)56°; г )124°.
6. ( 1б) Побудуйте трикутник АВС,у якого А( 0;3 ); В( 4; 1); С( 1;5).Знайдіть координати середини сторони АВ трикутника ?
a) ( 0;4); б) (4;4); в) (0; 2); г ) (2;2).
Достатній рівень
7. ( 1б) Знайдіть невідомий член пропорції: х : 8 = 1,5 : 2;
8.( 2б)Виконати дії :
;
Високий рівень
9. (3б)Перша сторіна трикутника втричі більша від третьої, а друга на 2 см.
більша від першої. Знайдіть сторони трикутника якщо його периметр 65см.?
Варіант 2.
Початковий рівень
1. ( 1б )Яке число є дільником числа 18:
а) 4; б) 5; в) 7; г) 3.
2. ( 1б) Порівняйте дроби:
a)
3. ( 1б) Знайти значення виразу: l -7 l ∗ l -10 l : l 2 l + l 3 l =
a) 35; б) 38; в) 2; г) 13.
4. ( 1б) Музей відвідало 400 чолові, 4% яких діти. Скільки дітей відвідало музей?
a) 160; б) 16; в) 1600; г) не можливо визначити.
Середній рівень
5. ( 1б) За малюнком ВАД=74º, чому дорівнює САД -?
В
д
а) 126°; б)116°; в)16°; г )74°.
А С
6. ( 1б) Побудуйте трикутник АВС,у якого А( 1;3 ); В( 4; 1); С( 1;5).Знайдіть координати середини сторони АС трикутника ?
a) ( 1;4); б) (4;4); в) (1; 2); г ) (2;2).
Достатній рівень
7. ( 1б) Знайдіть невідомий член пропорції: х : 6 = 1,5 : 4;
8.( 2б)Виконати дії :
;
Високий рівень
9. (3б)Перша сторіна трикутника вдвічі більша від третьої, а друга на 5 см. більша від першої. Знайдіть сторони трикутника якщо його периметр 85см.?
Діагностична контрольна робота 8-клас (алгебра).
Варіант №1.
Початковий рівень
1. (1 б.) Спростіть вираз: 13 х - 7( 4 - 3х) .
a) 34х-28; б) -34x +28; в) -34x-28; г) 34x +28.
2. (1 б.) Розв’яжіть рівняння: 7( х - 6) = 2x - 9.
а)-6,6; б) 6,6; в) 7; г) 2.
Середній рівень
3. (1,5 б.) Піднесіть до степеня .
4. (1,5 б.) Обчисліть : .
а ) 9; б ) 18; в ) 81; г ) -81.
Достатній рівень
5. (1,5 б.) Розкладіть на множники: .
6. (1,5 б.) Піднесіть до степеня:
Високий рівень
7. (2 б.) Розв’яжіть систему рівнянн 2х - 3у = -2;
Х + 2у = 6.
8. (2 б.)Не виконуючи побудови ,визначте,чи належить точка А(2;1,8) графіку функції у = 3,4х-5 .
Варіант №2.
Початковий рівень
1.(1 б.) Спростіть вираз: 19х-7(5-3х) .
a) 40х-35; б) -40x +35; в) 40x+35; г) -40x-35.
. 2.(1 б.) Розв’яжіть рівняння: 7(х-6)=2x-9.
а)-6,6; б) 6,6; в) 7; г) 2.
Середній рівень
3.(1,5 б.) Піднесіть до степеня.
4.(1,5 б.) Обчисліть : . ;
а ) 9; б ) 18; в ) 81; г ) -81.
Достатній рівень
5.(1,5 б.) Розкладіть на множники: ;
6.(1,5 б.) Піднесіть до степеня: ;
Високий рівень
7.(2 б.) Розв’яжіть систему рівняння: 2х + 3у = -8;
2х - 5у = 8.
8. (2 б.) Не виконуючи побудови ,визначте, чи
точка А(3;5,5) належить графіку функції у = 4.4х - 8.
Діагностична контрольна робота 9-клас.(алгебра)
Варіант №1.
Почактовий рівень
1.(1б.)Виконайте дії: а) b)
2. (1б.)Знайдіть значення виразу: ; б);
а)21; 210; 2,1; не можна знайти .б) не можна знайти; 9 ;
Середній рівень
3.(1б.)Спрости вираз:
a) b)
4. (1б.) Розв’яжіть рівняння використовуючи теорему Вієта. .
а) 4; - 5; б) -4; -5; в ) -4; 5; г) 4; 5.
Достатній рівень
5. (2б.)Виконайте дії: .
6. (2б.)Побудуйте графік функції
Високий рівень
7. (2б.)Розв’яжіть рівняння: а) б) b) .
8. (2б.)Позбавтесь від ірраціональності в знаменнику
дробу: .
Варіант №2.
Почактовий рівень
1. (1б.)Виконайте дії: а) б);
a) b)
2.(1б.)Знайдіть значення виразу: ; ;
а)15; 150; 1,5; не можна знайти .б) не можна знайти; 8 ;
Середній рівень
3.(1б.)Спрости вираз: .
4.(1б.)Розв’яжіть рівняння використовуючи теорему Вієта. .
а) 6; - 5; б) -6; -5; в ) -5; 6; г) 5; 6.
Достатній рівень
5. (2б.)Виконайте дії: .
6. (2б.)Побудуйте графік функції :
Високий рівень
7.(2б.)Розв’яжіть рівняння: а) б) 8-24х; b) .
8.(2б.)Позбавтесь від ірраціональності в знаменнику
дробу .
Діагностична контрольна робота з алгебри 10 клас
Варіант 1
Початковий рівень
1.(0,5б.) Розв’язати нерівність: х+3>5
а) x > -2; б) х > 2; в) x < -2; г) х < 2 .
2.(0,5б.) Чому дорівнює корінь рівняння?
а) -3; б) 3; в) -3; 3. г) 0; 3.
Середній рівень
3.(1б.)Розв’язати систему рівнянь
а) (-√2; 2); б) ( √2 ; 1); b) (√2; 2); г) (2; 1).
4.(1б.) Знайти 12-й член арифметичної прогресії, в якій перший член дорівнює 7, а різниця дорівнює 3.
a) 7; б) -3; в) 10; г) 40.
Достатній рівень
5.(2б.) Розв’язати нерівність другого степеня з однією змінною
(х-3)(х+2)>0
6.(2б.)Знайти область визначення функції .
Високий рівень
7.(2б.) Деякий товар спочатку подорожчав на 10%, А потім подешевшав на 10%. Як змінилась ціна товару.
8.(3б.) Три додатні числа, сума яких дорівнює 21, утворюють арифметичну прогресію. Якщо до них відповідно додати 2, 3, 9, то одержані числа утворять геометричну прогресію. Знайти.
Варіант 2
Початковий рівень
1.(0,5б.) Розв’язати нерівність: х-3 >5
а) x > -2; б) х > 2; в) x < -2; г) х > 8.
2.(0,5б.) Чому дорівнює корінь рівняння ?
а) -4; б) 4; в) -4; 4. г) 0; 4.
Середній рівень
3.(1б.)Розв’язати систему рівнянь
а) (-√2; 2); б) ( √2 ; 1); b) (√2; 2); г) (2; 1).
4.(1б.) Знайти 16-й член арифметичної прогресії, в якій перший член дорівнює 5, а різниця дорівнює 2.
а) 15; б) 7; в) 35; г) 55.
Достатній рівень
5.(2б.) Розв’язати нерівність другого степеня з однією змінною
(х-5)(х+3)>0
6.(2б.) Знайти область визначення функції
Високий рівень
7.(2б.)Деякий товар спочатку подорожчав на 20%, А потім подешевшав на 10%. Як змінилась ціна товару.
8.(3б.)Сума перших трьохчленів арифметичної прогресії дорівнює 12. Якщо до третього члена додати 2, то одержані числа утворять геометричну прогресію. Знайти ці числа.
Діагностична контрольна робота ( з алгебри та початків аналізу 11 клас)
Варіант 1.
Початковий рівень
1.( 0,5б) Обчислити:
а) 0.4; б) 0.04; в)0.05; г)0.5.
2.( 0,5б) Розв’язати рівняння: sin х = 0.
а) ; б) ; в) ;
г) .
Середній рівень
3.(1б) Визначити парність функції
а) парна; b) непарна; в) ні парна ні непарна;
д)визначити неможливо.
4.(1б) Скоротити дріб:
а) ; б) ; в) ; г) .
Достатній рівень
5.(2б) 10.Знайдіть проміжки зростання і спадання функції за попомогою похідної:
у = -х2 + 2х – 3.
6.(2б) Розв’язати нерівність
Високий рівень
7.(2б) Знайдіть найбільше та найменше значення функції
у = х + на відрізку [1; 3].
8.(3б) Розв'язати рівняння: .
Варіант 2
Початковий рівень
1.( 0,5б) Обчислити:
а) 0.9; б) 9; в)-9; г) -0.9.
2.( 0,5б) Розв’язати рівняння: соsx = 0.
а) ; б) ; в) ;
г) .
Середній рівень
3.(1б) Визначити парність функції
а) парна; b) непарна; в) ні парна ні непарна;
д)визначити неможливо.
4.(1б) Скоротити дріб:
а) ; б) ; в) ; г) .
Достатній рівень
5.(2б) Знайдіть проміжки зростання і спадання функції за попомогою похідної:
у = х2 - 2х +3.
6.(2б) Розв’язати нерівність: .
Високий рівень
7.(2б) Знайдіть найбільше та найменше значення функції
у =- х на відрізку [1; 4]
8.(3б) Розв'язати рівняння: .