Календарне планування з алгебри і початків аналізу у 11 класі
(академічний рівень)
Склала вчитель математики Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради Сумської області
Бугай Наталія Володимирівна
Календарне планування з алгебри і початків аналізу у 11 класі
(академічний рівень)
Склала вчитель математики Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради Сумської області
Бугай Наталія Володимирівна
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ 11 клас
(105 год, 3 год. на тиждень)
К-сть годин |
Зміст навчального матеріалу
|
Навчальні досягнення учнів |
22 |
Тема 6. ПОКАЗНИКОВА ТА ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЇ Степінь з дійсним показником. Властивості та графік показникової функції. Логарифми та їх властивості. Властивості та графік логарифмічної функції. Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
Учень (учениця): формулює властивості логарифмів, показникової та логарифмічної функцій; будує графіки показникових і логарифмічних функцій; ілюструє властивості показникової та логарифмічної функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні показникові та логарифмічні вирази; розв’язує нескладні показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
12 |
Тема 7. ЕЛЕМЕНТИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ І МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ Випадкова подія. Відносна частота події. Ймовірність події. Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку. Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. Графічне подання інформації про вибірку. |
Учень (учениця): обчислює відносну частоту події; обчислює ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами; пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки; знаходить числові характеристики вибірки даних. |
20 |
Тема 8. ІНТЕГРАЛ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ Первісна та її властивості. Таблиця первісних. Визначений інтеграл, його геометричний зміст. Формула Ньютона — Лейбніца. Обчислення площ плоских фігур. |
Учень (учениця):формулює означення первісної та її основні властивості; описує поняття визначеного інтеграла; виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови; обчислює інтеграл, використовуючи формулу Ньютона — Лейбніца; знаходить площі криволінійних трапецій; застосовує інтеграл до розв’язування прикладних задач. |
51 |
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач |
|
Алгебра та початки аналізу(академічний рівень), 11 клас
(3 години на тиждень; у I семестрі — 48 год, у II семестрі — 57 год)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
||||||
|
|
І семестр |
|
||||||
Тема 1. ПОКАЗНИКОВА ТА ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЇ (22 год) Учень (учениця): формулює властивості логарифмів, показникової та логарифмічної функцій; будує графіки показникових і логарифмічних функцій; ілюструє властивості показникової та логарифмічної функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні показникові та логарифмічні вирази; розв’язує нескладні показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
|||||||||
1 |
|
Степінь з дійсним показником. |
|
||||||
2 |
|
Властивості та графіки показникової функції |
|
||||||
3 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
4 |
|
Показникові рівняння |
|
||||||
5 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
6 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||||||
7 |
|
Показникові нерівності |
|
||||||
8 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||||
9 |
|
Аналіз самостійної роботи. Логарифми та їх властивості |
|
||||||
10 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
11 |
|
Властивості та графік логарифмічної функції |
|
||||||
12 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
13 |
|
Логарифмічні рівняння |
|
||||||
14 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
15 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
16 |
|
Логарифмічні нерівності |
|
||||||
17 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
18 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||||
19 |
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування показникових та логарифмічних рівнянь і нерівностей |
|
||||||
20 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
21 |
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Показникова та логарифмічна функції» |
|
||||||
22 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
||||||
Тема 2. ЕЛЕМЕНТИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ І МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ (12 год) Учень (учениця): обчислює відносну частоту події; обчислює ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами; пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки; знаходить числові характеристики вибірки даних |
|||||||||
23 |
|
Випадкова подія. Відносна частота події |
|
||||||
24 |
|
Ймовірність події |
|
||||||
25 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
26 |
|
Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку |
|
||||||
27 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
28 |
|
Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення |
|
||||||
29 |
|
Графічне подання інформації про вибірку |
|
||||||
30 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
31 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||||
32 |
|
Аналіз самостійної роботи. |
|
||||||
33 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики» |
|
||||||
34 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
||||||
Тема 3. ІНТЕГРАЛ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ (20 год) Учень (учениця): формулює означення первісної та її основні властивості; описує поняття визначеного інтеграла; виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови; обчислює інтеграл, використовуючи формулу Ньютона — Лейбніца; знаходить площі криволінійних трапецій; застосовує інтеграл до розв’язування прикладних задач |
|||||||||
35 |
|
Первісна та її властивості |
|
||||||
36 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
37 |
|
Таблиця первісних |
|
||||||
38 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
39 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
40 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||||||
41 |
|
Визначений інтеграл, його геометричний зміст. Формула Ньютона — Лейбніца |
|
||||||
42 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
43 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
44 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
45 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
||||||
46 |
|
Обчислення площ плоских фігур |
|
||||||
47 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
48 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
49 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
50 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
51 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
||||||
52 |
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування задач і вправ. |
|
||||||
53 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Інтеграл та його застосування» |
|
||||||
54 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
||||||
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (51 год) |
|||||||||
55 |
|
Функції, їхні властивості та графіки |
|
||||||
56 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
57 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
58 |
|
Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень відомих графіків функцій. |
|
||||||
59 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
60 |
|
Рівносильні перетворення рівнянь. Рівняння-наслідки. |
|
||||||
61 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
62 |
|
Рівносильні перетворення нерівностей, метод інтервалів. |
|
||||||
63 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
64 |
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
||||||
65 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
66 |
|
Розв’язування раціональних рівнянь та нерівностей. |
|
||||||
67 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
68 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
69 |
|
Степеневі функції, їх властивості та графіки |
|
||||||
70 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
71 |
|
Ірраціональні рівняння |
|
||||||
72 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
73 |
|
Тригонометричні функції |
|
||||||
74 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
75 |
|
Тригонометричні рівняння та нерівності |
|
||||||
76 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
77 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
78 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
||||||
79 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
80 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
81 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
82 |
|
Показникова та логарифмічна функції |
|
||||||
83 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
84 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
85 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
86 |
|
Інтеграл та його застосування |
|
||||||
87 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
88 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
89 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
||||||
90 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
91 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
92 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
93 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
94 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
95 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
96 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
97 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
98 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
99 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
100 |
|
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
||||||
101 |
|
Підсумкова контрольна робота №4 |
|
||||||
102 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
||||||
103 |
|
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
||||||
104 |
|
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
||||||
105 |
|
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
||||||
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
Алгебра і початки аналізу
Клас |
Номер теми |
Назва теми |
Кількість контрольних робіт |
10 |
1 |
Функції, рівняння і нерівності |
1 |
2 |
Степенева функція |
1 |
|
3 |
Тригонометричні функції |
1 |
|
4 |
Тригонометричні рівняння |
1 |
|
5 |
Похідна та її застосування |
2 |
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач, резервний час |
1 |
|
|
Разом: |
7 |
|
11 |
6 |
Показникова та логарифмічна функції |
1 |
7 |
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики |
1 |
|
8 |
Інтеграл та його застосування |
1 |
|
|
Повторення курсу алгебри і початків аналізу |
1 |
|
|
Разом: |
4 |