Роздатковий матеріал для уроку з теми "Відмінювання числівників" до Дня толерантності у 6 класі (за програмою "Інтелект"))

Про матеріал
Роздатковий матеріал для кожного учня на узагальнення з відмінювання числівників. Урок містить матеріал, присвячений толерантності. Для 6 класу за програмою "Інтелект".
Перегляд файлу

       

                                 Шістнадцяте листопада

                                          Класна робота

               Узагальнення з теми «Відмінювання числівників. Узгодження числівників з іменниками. Уживання числівників на позначення дат, часу (годин)»

Вітаю, я _____________________________________________________

Від цього уроку я очікую_________________________________________

____________________________________________________________

І в житті, як на полі мінному,
я просила в цьому сторіччі
хоч би той магазинний мінімум:
– Люди, будьте взаємно ввічливі! –
і якби на те моя воля,
написала б я скрізь курсивами:
– Так багато на світі горя,
люди, будьте взаємно красивими.

Ліна Костенко

Толерантність — здатність індивіда сприймати без агресії думки, які відрізняються від власних, а також особливості поведінки та способу життя інших («Великий тлумачний словник сучасної української мови» під редакцією В. Т. Бусела)

  1. Коло думок.

-         Чи актуальна, на вашу думку, проблема толерантності у світі в наш час?

-         Чи актуальне питання толерантності у вашому житті? Є прояви нетерпимості у вашому колі спілкування?

-         Як кожен з нас може боротися з нетерпимістю?

-         Якби всі люди були толерантними, змінився б наш світ?

 

 

  1. Гра «Так-ні»

Твердження

так

ні

1

40, 90, 100 в усіх відмінках, крім називного та знахідного, мають закінчення -а.

 

 

2

60 в орудному відмінку має форму шестидесяти

 

 

3

400 в родовому відмінку має форму чотирьохсот

 

 

4

Можна говорити семеро подруг

 

 

5

74 лимона – правильна форма

 

 

6

Іменник година вживається з числівником півтори

 

 

7

Півтори кілограма – правильна форма

 

 

8

Півтораста яблука – правильна форма

 

 

9

Три години сім хвилин - правильна відповідь на питання: «Котра година?»

 

 

10

18.20 – двадцять хвилин по шостій

 

 

11

5.50 – без десяти шоста

 

 

12

11.30 – пів дванадцятого

 

 

 

 

  1. Записати числівники словами. Поставити на місці крапок, якщо потрібно, літери. Розставити розділові знаки.

Міжнаро́дний день толера́нтності   свято, яке відзначається 16

______________________листопад… в усьому світі. Його запровадили 1995 __________________________________________________  року за рішен…ям ЮНЕСКО. Саме цього дня ухвалили Декларацію принципів терпимості. У ній йдет…ся про рівніс…ть усіх людей, незалежно від їхнього віросповідан…я етносу або кольору шкіри.

Населен…я Землі нині становить понад 7______ млрд_____________ осіб. Якщо всі люди візьмуться за руки, то утворен…ий ланцюг матиме довжину близько 10 500 000___________________________________

___________________________ км і зможе 262 _______________

__________________ раз… оперезати екватор.

Серед усіх міл…ярдів людей немає й двох однакових! Кожна людина  це складне багатогранне явище, що має безліч різноманітних якостей. Вона – природна істота продукт суспільних відносин суб…єкт суспільно-історичної діяльності й культури творець власного жит…я.

Навчитися жити з усіма в злагоді, поважати думки інших, дослухатися до них, знаходити компроміс у суперечливих ситуаціях значить бути толерантним.

 

  1. «Ти - коректор»

 

  1. Ситуація

Уявіть, що ви з другом домовилися зустрітися після уроків, але змушені перенести зустріч. Друг не дуже задоволений. Складіть невеликий діалог з сусідом по парті, використавши не менше двох вказівок часу і трьох числівників. Пам’ятайте про толерантність.

 

 

 

  1. Перевір себе

 

1. НЕПРАВИЛЬНО написана дата у варіанті

А п’ятнадцяте травня

Б двадцять перше листопада

В сьоме люте

Г сімнадцяте вересня

Д двадцять третє квітня

 

2. Порушено граматичну норму на позначення часу у варіанті

А чверть до сьомої

Б без п’ятнадцяти сьома

В п’ятнадцять хвилин до сьомої

Г за п’ятнадцять сьома

Д вісімнадцята година сорок п’ять хвилин

 

3. Порушено граматичну норму на позначення часу у варіанті

А пів на десяту

Б п’ять хвилин по другій

В третя година десять хвилин

Г двадцять хвилин сьомої

Д двадцять на десяту

 

4. Граматично правильну відповідь на питання «Котра година?» наведено у варіанті

А десять хвилин сьомої

Б без двадцяти п’ять

В три години п’ятнадцять хвилин

Г за десять восьма

Д одинадцять десять

 

 

  1. Створіть хмару з 10 - 15 слів на тему «Толерантність».

 

 

 

 

 

 

 

Чи здійснилися ваші очікування від уроку? ____________________________________________________

 

Оцініть власну роботу на уроці.

Замалюйте Ґудзик відповідним кольором:

зелений – мені було легко, я все знаю і з усім справився(лась)

синій – було легко, але все ж деякі питання або завдання завдали мені труднощів.

помаранчевий – дещо я знав(ла), але більшість завдань та питань на уроці для мене важкі

червоний – я майже нічого не зрозумів(ла), мені потрібна допомога             

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 лютого
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку