Роздатковий матеріал по темі "Створення програми, що відображає вікно повідомлення у середовищі програмування Lazarus"

Про матеріал

Пропоную до вашої уваги задачі, які можна використовувати на уроці інформатики при вивченні середовища програмування Lazarus, а саме для складання програм, що відображають вікно повідомлень

Перегляд файлу

 

Створення програм, що відображають вікно повідомлення

 

Завдання №1

Розмістити на формі такі об’єкти: Button1, Button2, Button3, Button4.

Для об’єкта Form1 змінити властивість Caption на: Столиці світу

У об’єктів Button змінити властивість Caption на такі: Україна, Італія, Чехія, Польща

Запрограмувати кнопки таким чином:

  • При натисканні на кнопку «Україна» має з’явитися повідомлення: Київ
  • При натисканні на кнопку «Італія» має з’явитися повідомлення: Рим
  • При натисканні на кнопку «Чехія має з’явитися повідомлення: Прага
  • При натисканні на кнопку «Польща» має з’явитися повідомлення: Варшава

Завдання №2

Розмістити на формі такі об’єкти: Button1, Button2. У даних об’єктів змінити властивість Caption на такі: Червоний колір, Зелений колір.

Запрограмувати кнопки таким чином:

  • При натисканні на кнопку «Червоний колір» колір форми має змінитися на червоний, має з’явитися повідомлення: Колір форми червоний.
  • При натисканні на кнопку «Зелений колір» колір форми має змінитися на зелений, має з’явитися повідомлення: Колір форми зелений.

 

Завдання №3

Розмістити на формі такі об’єкти Image1, Image2, Image3, Image4, Button1, Button2, Button3. Button4.

Додати картинки для об’єків Image1, Image2 Image3, Image4 додати картинки: виноград, диня, мандарин, ананас.

Для об’єктів Button1, Button2, Button3. Button4 змінити властивість Caption на такі: виноград, диня, мандарин, ананас.

При натисненні на відповідну кнопку має зявлятися повідомлення – назва фрукта на англійській мові.

 

 

Завдання №4

 

Розмістити на формі об’єкти Shape1, Shape2, Shape3 , Button1, Button2, Button3.

Для об’єкта Form1 змінити властивість Caption на: Довідник з геометрії

Для об’єктів Button1, Button2, Button3 змінити властивість Caption на такі: Квадрат, Прямокутник, Ромб.

Для об’єктів Shape1, Shape2, Shape3 змінити властивість Shape на таку: stSquare, stRectangle, stDiamond.

Запрограмувати кнопки таким чином:

  • При натисканні на кнопку «Квадрат» має з’явитися повідомлення: У квадрата всі сторони рівні.
  • При натисканні на кнопку «Прямокутник» має з’явитися повідомлення: У прямокутнику протилежні сторони рівні
  • При натисканні на кнопку «Ромб» має з’явитися повідомлення: У ромба протилежні сторони рівні, і діагоналі перетинаються під прямим кутом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 червня 2020
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку