Пропоную до вашої уваги задачі, які можна використовувати на уроці інформатики при вивченні середовища програмування Lazarus, а саме для складання програм, що відображають вікно повідомлень
Створення програм, що відображають вікно повідомлення
Завдання №1
Розмістити на формі такі об’єкти: Button1, Button2, Button3, Button4.
Для об’єкта Form1 змінити властивість Caption на: Столиці світу
У об’єктів Button змінити властивість Caption на такі: Україна, Італія, Чехія, Польща
Запрограмувати кнопки таким чином:
Завдання №2
Розмістити на формі такі об’єкти: Button1, Button2. У даних об’єктів змінити властивість Caption на такі: Червоний колір, Зелений колір.
Запрограмувати кнопки таким чином:
Завдання №3
Розмістити на формі такі об’єкти Image1, Image2, Image3, Image4, Button1, Button2, Button3. Button4.
Додати картинки для об’єків Image1, Image2 Image3, Image4 додати картинки: виноград, диня, мандарин, ананас.
Для об’єктів Button1, Button2, Button3. Button4 змінити властивість Caption на такі: виноград, диня, мандарин, ананас.
При натисненні на відповідну кнопку має з’являтися повідомлення – назва фрукта на англійській мові.
Завдання №4
Розмістити на формі об’єкти Shape1, Shape2, Shape3 , Button1, Button2, Button3.
Для об’єкта Form1 змінити властивість Caption на: Довідник з геометрії
Для об’єктів Button1, Button2, Button3 змінити властивість Caption на такі: Квадрат, Прямокутник, Ромб.
Для об’єктів Shape1, Shape2, Shape3 змінити властивість Shape на таку: stSquare, stRectangle, stDiamond.
Запрограмувати кнопки таким чином: