Перший урок з базового модулю, розділ - "Інформаційні технології в суспільстві". За допомогою презентації, підручника, роздаткового матеріалу учні знайомляться з новою темою
Урок № _____ Група _________ Дата ___________
Тема уроку: Інформація, повідомлення, інформаційні процеси.
Освітні цілі:
Тип уроку – вивчення нового матеріалу.
Обладнання: презентація, проектор, мультимедійна дошка. епіграф уроку (додаток 1), роздатковий матеріал (додаток 2) опорний конспект.
Форми проведення: опитування, розповідь, записи у зошиті, практичне завдання.
Структура уроку |
час |
|
1. Організаційно-вступна частина. |
1 |
|
2. Первинний Інструктаж з охорони праці та б.ж.д. |
9 |
|
3. Мотивація навчальної діяльності. |
5 |
|
4. Пояснення нового матеріалу |
5 |
|
5. Виконання практичної роботи |
15 |
|
6. Підсумки уроку. |
5 |
|
7. Пояснення домашнього завдання. |
1 |
|
Хід уроку
Викладач. Зверніть увагу на дошку, зачитайте будь ласка епіграф нашого уроку, поясніть його (звучать відповіді дітей). Всесвіт, що нас оточує і частиною якого є ми самі, складається з об’єктів (предметів і явищ). Але поряд із матеріальною складовою Всесвіту існує й нематеріальна його складова, — її називають інфор
мацією. Інформація існує у вигляді документів, креслень, рисунків, текстів, звукових чи світлових сигналів, електричних та нервових імпульсів тощо. Слід зауважити, що єдиного означення інформації не існує. Значення
цього терміна залежить від контексту.
Викладач. Як і решта об’єктів, інформація має свої властивості. Розглянемо їх (слайд 12)
Малюнок з Інформатика (рівень стандарту) : підруч. для 10 (11) кл. закл. загал.
серед. освіти / [О. О. Бондаренко, В. В. Ластовецький, О. П. Пилипчук,
Є. А. Шестопалов].
Викладач. Основні види інформації розрізняють за формами її представлення, кодування та збереження. Це: графічна; звукова; текстова; числова; відеоінформація. (слайд 13) Кожна інформація має свій розмір, давайте пригадаємо одиниці вимірювання інформації. (слайд 14)
Викладач. Будь-які дії над інформацією (інформаційні процеси) неможливі без
повідомлень, які передаються каналами зв’язку від джерела до приймача.
Список використаних джерел
1. Сайт учителя математики Кравченко О. М.(епіграфи до уроку) – Режим доступу: https://lenatolevna.jimdo.com
2. Картинки. – Режим доступу: https://www.google.com.ua
3. Ривкінд Й.Я. Інформатика. 11 клас: рівень стандарту. Підручник для ЗНЗ. – К.: Генеза, 2011.
Додаток 1
Натан Ротшильд
Додаток 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 3