План уроку
Урок №38. Модуль «Графічний дизайн»
Тема уроку:. Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів. Коротка історія дизайну і типографіки.
Мета:
навчальна: сформувати поняття типографіка, шрифти і шрифтові пари, прийоми каліграфії та леттерингу, особливості поєднання шрифтів; розглянути коротку історію дизайну і типографіки.
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
виховна: виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: браузер, Adobe Photoshop
Хід уроку
І. Організаційний етап
Сьогодні на уроці ми з вами ознайомимося з Типографією, шрифтами і шрифтовими парами. Розглянемо основні прийоми каліграфії та леттерингу. Визначимо особливості поєднання шрифтів. Виконаємо практичне завдання за темою уроку.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Час, в якому ми живемо, не дарма називають «століттям інформації». І велика частина цієї інформації існує в текстовому вигляді - книги, журнали, сайти. Не секрет, що в більшості випадків автори не займаються оформленням своїх текстів належним чином. Тому величезна кількість корисної інформації неможливо швидко знайти або просто зрозуміти через відсутність будь-яких правил оформлення та подання цієї інформації. Якщо ви хочете донести якусь думку своїм дизайном, необхідно дотримуватися певних правил - законам типографіки, які засновані на особливостях візуального сприйняття людини.
Не забувайте про правила поведінки на уроці та дотримуйтесь техніки безпеки.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Перевірка знань .Повторення теми: Реклама
1.Сучасна реклама – це не просто текст, зображення, відеоряд, що закликають звернутися до послуг тієї або іншої компанії.
2.Засоби реклами
Засоби реклами — це інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу. Розподіляються на: повідомлення (його зміст та форма) і технічні носії (журнали, буклети, телеканал, вивіски та ін.).
3.Психологія сприйняття реклами
Психологічна дія реклами здійснюється по етапах:
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення викладача з елементами демонстрування презентації
(використовується інтерактивна дошка)
Переглянемо відео матеріал з історії дизайну та типографіки https://youtu.be/E3P7efIaOgg
ІV. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Послідовність виконання роботи:
(Додається інструктивна карта за темою уроку)
V. Підведення підсумків уроку
Дайте відповіді на запитання
Тестування за темою уроку для кожного учня. https://naurok.com.ua/test/start/28615
VI. Домашнє завдання
Здійснити пошук інформації з теми «Історія дизайну і типографіки», підготувати виступ (текстовий документ, презентація тощо).