РОЗГОРНУТИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
Урок № Дата: 23.11.2020 Клас: 7
Тема уроку: Wir kochen gern
Практична задача: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями: навчити розповідати про улюблені страви та їхнє приготування, складати рецепти страв; формувати навички монологічного й діалогічного мовлення, аудіювання, читання, письма.
Освітні задачі: розширити філологічний кругозір учнів, підвищити їхню загальну культуру; розширити знання учнів про страви української та німецької кухонь.
Розвиваючі задачі: розвивати здібності учнів логічно, послідовно викладати думку німецькою мовою; розвивати оперативну пам'ять, увагу, уяву, вдосконалювати якість слухового сприйняття.
Виховні задачі: виховувати кулінарні смаки учнів, повагу та любов до української кухні та толерантне ставлення до національних страв інших народів; виховувати культуру спілкування, прийняту у сучасному цивілізованому світі та повагу до співрозмовника.
Засоби навчання: роздатковий матеріал, підручник - Німецька мова (3-рік навчання) : підручник для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. «H@llo, Freunde!» / С. І. Сотникова. – Х. : Ранок, 2015. – 240 с. : іл.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
ХІД УРОКУ
|
Етапи уроку |
Час |
Мовлення вчителя |
Примітки |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. |
Організаційний момент |
2 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. Організація класу. Повідомлення теми уроку. Постановка задач. Виклик інтересу. |
2 |
Guten Tag, Kinder! Setzt euch. Ich bin sehr froh euch zu sehen. Das Thema der Stunde heißt Was kochen wir? Wir werden über Lieblingsspeisen sprechen, neue Wörter und Wortverbindungen verwenden, einen Text lesen und einige Rezepte schreiben. Macht, bitte, die Hefte auf, schreibt das Datum und unser Thema. Welcher Tag ist heute? Der wievielte ist heute? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ. |
Основна частина уроку |
38 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Задача І. Зняти окремі мовленнєві труднощі. 1. Мовленнєва зарядка.
|
2
2
|
Was isst du gern, Schüler? Was trinkst du gern? Liebst du Bonbons? Was ist die Marmelade? Kochst du Gemüsesalat? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Задача ІІ. Контроль домашнього завдання |
4 |
Was müsst ihr zu Hause machen, Schüler? Die Hausaufgabe für heute war ein Kreuzworträtsel zu lösen. Öffnet, bitte, eure Arbeitshefte. Lesen wir Aufgaben und Lösungen und kontrollieren. |
Впр. 1, c.28 у друк. Зошиті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Задача ІIІ. Повторення раніше вивченої лексики
|
7 |
Und jetzt kommt an die Tafel. Nehmt, bitte, einen Zettel. Grüne Zettel sind Gemüse (Овочі). Gelbe Zettel sind Obst (Фрукти). Bildet, bitte 2 Gruppen. Sortiert, bitte, die Wörter für eure Gruppe. der Apfel ф die Birne ф die Kirsche ф die Gurke о der Rübe о die Pflaume ф die Möhre о der Pepper о die Tomate о die Zwiebel о der Pfirsich ф die Mango ф Gut! Ihr habt gern gemacht!
Was machen wir in der Küche? Was kochen wir? Und was backen wir? Und was braten wir?
Lest, bitte, und kontrolliert eure Antworten. |
Роздат. матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Задача ІV. Ознайомити учнів з новими лексичними та діалогічними одиницями. 1. Постановка завдання. Стимулювання потреби та інтересу. |
17
1 |
Es ist interessant neue Wörter zu erfahren. Aber manchmal ist es sehr schwer diese Wörter zu lernen und zu erinnern. Auf solcher Weise werde ich helfen. Liebe Kinder! Was können wir noch in der Küche machen? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Знайомство з новими лексичними одиницями, переклад їх на українську мову, запис у словники. |
5 |
Seht euch, bitte, diese Bilder an, lest nach mir dreimal und übersetzt ins Ukrainisch! Schälen - чистити, schneiden - різати, zufügen - додавати, vermischen - перемішувати, bestreichen - намазувати, die Pfanne – пательня (сковорідка), der Ofen – духова шафа. Schreibt diese Wörter in eure Vokabelhefte! |
л.о. на роздат. матеріалі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Фонетика. Робота над лексичним матеріалом. |
2 |
Gut! Habt ihr schon geschrieben? Und bitte, sieht ihr Übung 2а), Seite 64. Sprecht ihr bitte!
|
Üb. 2а), S. 64 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. Письмо. Робота над лексичним матеріалом |
3 |
Ihr habt richtig alles gemacht! Und jetzt schreiben wir. Machen ihre Druckhefte auf und bitte Übung 1, die Seite 30. Wie heißen diese Aktivitäten? |
Üb.1, S.30 у друк. зошиті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. Читання. Робота над лексичним матеріалом |
2 |
Wir bekommen eine E-Mail von Sophie. Schüler, was hat das Mädchen geschrieben? Übung 5, die Seite 66 liest und übersetzt! |
Üb. 5, S. 66 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. Письмо. Робота над лексичним матеріалом |
4 |
Bitte, und jetzt schreibt ihr eigenen Zettel zu dieser Speise! Und prüfen wir! |
Учні складають власні списки до поданих страв (роздатковий матеріал) в групах |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ. |
Заключна частина уроку. |
5 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. Пояснення домашнього завдання. |
2 |
Zu Hause müsst ihr Übung 5 auf die Seite 31 machen in Druckhefte. Und lernt ihr neue Wörter auf die Seite 64. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Підведення підсумків. |
3 |
Ihr habt heute gut gearbeitet. Und was Interessantes habt ihr heute erfahren? Eure Noten sind… Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen! |
Вчитель виставляє оцінки в журнал. |