19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Розгортання Української революції. Боротьба за відновлення державності

Про матеріал
перевірити знання учнів з теми:"Розгортання Української революції. Боротьба за відновлення державності". Сприяти розвитку логічного мислення учнів.
Перегляд файлу

                                                           10 клас  I-варіант

I. Тестові завдання на встановлення правильності або неправильності тверджень.

1.Здійснення перевороту П.Скоропадського та утвердження гетьманату відбулося 29.04.1918р. тобто через  1 рік і 29 днів після проголошення Української Народної Республіки.

           А-Так                                                                                                    Б-Ні

2. 30.12.1922р. відбувся I з’їзд Рад СРСР, що започаткував утворення Союзу Радянських Соціалістичних Республік у складі Російської СФРР,Української СРР, Білоруської СРР та Закавказької федерації (Грузія,Вірменія,Азербайджан).

          А-Так                                                                                                    Б-Ні

3.Конфлікт радянської влади із селянством призвів до голоду 1921-1923рр, що охопив найважливіші регіони Росії - Поволжя й Північний Кавказ,а в Україні -Чернігівщину , Київщину та Поділля.

           А-Так                                                                                                    Б-Ні

 

II. Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді.

1.Позначте дату утворення організації, засновником якої була група наддніпрянських діячів українського національного руху(Дмитро Донцов, Мар’ян Меленевський, Володимир Дорошенко, Андрій Жук):


А. 2 серпня 1914р.;

В. 24 вересня 1914р.;

Д. 22 травня 1915р.

Б. 14 серпня 1914р.;

Г. 5 травня 1915р.;


2. Позначте  ім’я та прізвище особи, якої стосується цей опис:”Голова Ради Народних Комісарів УСРР. Болгарин. Знавець семи іноземних мов. Визнаний кращим дипломатом 1920 років. Виступив за розширення політичної та економічної самостійності України”.


А. Микола Скрипник.;

В. Георгій П’ятаков.;

Б. Християн Раковський.;

Г. Нестор Махно.;


Д. Володимир Ленін.

3.Позначте термін, зміст якого розкриває цей уривок:”Після  встановлення радянської влади в Україні розпочалося одержавлення фінансів, транспорту, системи зв’язку. Потім настала черга промисловості …   Вводилася продовольча розкладка: все зерно, окрім необхідного мінімуму, … селяни повинні були здавати державі …  Відповідні державні й господарські органи запроваджували у республіці  загальну трудову повинність…”:

А. “червоний терор”;

Б.”воєнний комунізм”;

В. радянізація;

Г. національно-демократична революція;

Д. “більшовизація”.

III. Тестові завдання з вибором декількох правильних відповідей.

1. Позначте імена та прізвища осіб, які входили до складу Головної української ради, заснованої 2 серпня 1914р.:

А. Дмитро Донцов;

Б. Володимир Дорошенко;

В. Кость Левицький;

Г. Микола Ганкевич;

Д. Мар`ян Меленевський;

Е. Михайло Павлик;

Є. Андрій Жук;

Ж. Степан Баран.

2.Позначте назви міст, що були столицями Західно-Української Народної Республіки впродовж усього її існування:

А. Львів;

Б. Перемишль;

В. Тернопіль;

Г. Чернівці;

Д. Станіслав;

Е. Золочів.

3. Позначте ознаки. Що розкривають значення поняття коренізація:

А. Підготовка та висування керівних кадрів корінної національності;

Б. Виокремлення в окремі адміністративні одиниці регіонів компактного проживання національних меншин;

В. Урахування національних факторів при формуванні партійного та державного апарату;

Г. встановлення пропорційного( відповідно до кількості населення) представництва вихідців із республік у найвищих державних органах Радянського Союзу;

Д. Організація навчання, книговидання, інформаційної, культурної діяльності мовами корінного населення;

Е. Запровадження централізованого регулярного фінансування діяльності освітніх, наукових та культурних установ, що здійснюють формування національної свідомості населення союзних республік;

Є. Вивчення національної історії, відродження і розвиток національних традицій та культури.

IV Дайте розгорнуту відповідь

Розкрийте суть поняття «українізація».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 10 клас  II-варіант

I. Тестові завдання на встановлення правильності або неправильності тверджень.

1.За 5 днів до ухвалення і проголошення тексту I Універсалу був створений український уряд-Генеральний Секретаріат Української Центральної Ради.

            А-Так                                                                                                    Б-Ні

2.Створення СРСР викликало в українському суспільстві суперечливі відгуки,проте більша частина суспільно – політичних діячів,серед яких Х.Раковський, О.Шумський, М.Скрипник, М.Волобуєв, схвально оцінювали політику союзного керівництва щодо УСРР.

             А-Так                                                                                                    Б-Ні

3.На початку 1920років у рамках дипломатичних акцій Росії Українська СРР уклала низку двосторонніх угод із Грузією, Литвою, Польщею,Латвією, Естонією, Австрією, Туреччиною, Німеччиною, та Чехо-Словачиною.

        А-Так                                                                                                    Б-Ні

II. Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді.

1.Позначте ім’я та прізвище першого командира легіону Українських січових стільців:


А. Кость Левицький.;

В. Григорій Коссак.;

Б. Петро Франко.;

Г. Мирон Тарнавський.;


Д. Михайло Галущинський.


2. Позначте дату прийняття I Універсалу Української Центральної Ради:


А. 22 січня 1919р.;

В. 7 листопада 1917р.;

Б. 9 січня 1918р.;

Г. 3 липня 1917р.;


Д. 10 червня 1917р.

3. Позначте термін, що означає суспільно політичне вчення, котре заперечує позитивну роль  держави та пропагує звільнення особистості від усіх форм політичної, економічної та духовної влади:


А. консерватизм;

В. сепаратизм;

Б. більшовизм;

Г. анархізм;


Д. гуманізм.                  

III. Тестові завдання з вибором декількох правильних відповідей.

1. Позначте події, що стосуються бойового шляху Легіону Українських Січових Стрільців у 1916р.:

А. Оборона Ужицького перевалу;                                     

Б. Битва з російськими військами за  гору  Лисоня на Тернопільщині;

В. Битва з російськими частинами за гору  Маківка;

Г. Захоплення Галича, піднесення над містом синьо-жовтого прапора;

Д. Участь стрілецької делегації у похованні Івана Франка.

2. Позначте імена і прізвища осіб-керівників селянського повстанського руху, що розгортався на території України впродовж 1917 – 1921 рр.:

А.  Нестор Махно;

Б. Михайло Омелянович-Павленко;

В. Данило Терпило;

Г. Микола Григор’єв;

Д. Олександр Греков.

3. Позначте складові нової економічної політики, запровадженої більшовиками у 1921р.:

А. Заміна продовольчого податку продовольчою розверсткою;

Б. Заміна продовольчої розверстки продовольчим податком;

В. Ліквідація товарно-грошових відносин;

Г. передача в приватну власність дрібних та середніх підприємств;

Д. Відновлення товарно-грошових відносин, запровадження твердої грошової одиниці – червінця;

Е. Впровадження загальної трудової повинності;

Є. Започаткування матеріального стимулювання праці; відновлення системи вільного найму робочої сили;

Ж. Залучення іноземного капіталу в розвиток промисловості та інших галузей економіки.

IV Дайте розгорнуту відповідь

Причини голодомору в Україні 1921 – 1923 рр.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Кульчицький С.В., Лебедєва Ю.Г.)
Додано
20 січня 2019
Переглядів
1299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку