Розклад двоцифрових чисел на доданки, один із яких ділиться на 6 без остачі, а другий є остачею. Розв’язування задач. Аналіз діаграми. Вузлик ще один сьогодні будемо в'язати. На уроці тему... будемо вивчати. Підготувала вчитель початкових класів. Перещепинської гімназії «Крок»Юлія ВАШЕНКО
Завдання 408 Морський пором перевозить пасажирів за кордон і в зворотному напрямку. Номер рейсу і кількість пасажирів позначено на циферблаті?1). Скільки часу тривав кожен рейс?2). На якому рейсі було найбільше пасажирів?3). Скільки людей поїхало за кордон, якщо це були. Пасажири всіх непарних рейсів?4). Куди поїхали більше пасажирів: за кордон чи Назад у країну?5). Від початку першого рейсу минуло 11 годин. Що ми дізнаємось, поділивши 11 на 2?