Розклад двоцифрових чисел на доданки, один із яких ділиться на 6 без остачі, а другий є остачею. Розв’язування задач. Аналіз діаграми. Вузлик ще один сьогодні будемо в'язати. На уроці тему... будемо вивчати. Підготувала вчитель початкових класів. Перещепинської гімназії «Крок»Юлія ВАШЕНКО
Номер слайду 2
Зошит свій я відкриваю. Та під нахилом кладу. Я від вас не потаю –Ручку я ось так тримаю. Сяду рівно, не зігнусь,За роботу враз візьмусь! 6 листопада Класна робота. М.д20 35 12 10 18 4 2 5 8 9
Номер слайду 3
Завдання 405 Довжина коричневої деталі конструктора становить 6 см. Чи можна складену з таких деталей доріжку будь – якої довжини викласти зеленими деталями завдовжки 2 см кожна? Червоними деталями по 3 см? Жовтими деталями по 4 см? Синіми деталями по 5 см? 6 см
Завдання 408 Морський пором перевозить пасажирів за кордон і в зворотному напрямку. Номер рейсу і кількість пасажирів позначено на циферблаті?1). Скільки часу тривав кожен рейс?2). На якому рейсі було найбільше пасажирів?3). Скільки людей поїхало за кордон, якщо це були. Пасажири всіх непарних рейсів?4). Куди поїхали більше пасажирів: за кордон чи Назад у країну?5). Від початку першого рейсу минуло 11 годин. Що ми дізнаємось, поділивши 11 на 2?
Номер слайду 8
Завдання 409 Запиши кожне число у вигляді суми доданків, один із яких ділиться на 6 без остачі, а другий є остачею. Зразок. 27=24+319=47=38=39=58=17=
Номер слайду 9
Завдання 409 Запиши кожне число у вигляді суми доданків, один із яких ділиться на 6 без остачі, а другий є остачею. Зразок. 27=24+319=18+147=42+538=36+239=36+358=54+417=12+5
Номер слайду 10
Домашня робота. Ст. 67-68 № 410,411 Всі ви, діти, молодці,Гарно працювали!Але дзвоник пролунав. Він мені і вам сказав,Що урок вже час кінчати,Треба йти відпочивати.