Затверджую _________
Директор школи
____________________
Розклад уроків учня 5 класу
__________________________
на І семестр
(5 клас, інклюзивне навчання )
День тижня |
п/п |
Навчальні предмети |
Години |
Вчитель |
Понеділок |
1 |
Математика |
09.00-09.45 |
|
|
2 |
Українська мова |
09.55-10.40 |
|
|
3 |
Німецька мова |
11.00-11.45 |
|
|
4 |
Природознавство |
12.05-12.55 |
|
|
5 |
Історія |
13.00-13.45 |
|
|
6 |
Українська література |
12.05-12.50 |
|
Вівторок |
1 |
Українська мова |
09.00-09.45 |
|
|
2 |
Музичне мистецтво |
09.55-10.40 |
|
|
3 |
Математика |
11.00-11.45 |
|
|
4 |
Основи здоровя |
12.05-12.55 |
|
|
5 |
Англійська мова |
13.00-13.45 |
|
|
6 |
Зарубіжна література |
12.05-12.50 |
|
Середа |
1 |
Англійська мова |
09.00-09.45 |
|
|
2 |
Математика |
09.55-10.40 |
|
|
3 |
Українська мова |
11.00-11.45 |
|
|
4 |
Інформатика |
12.05-12.55 |
|
|
5 |
Образотворче мистецтво |
13.00-13.45 |
|
|
6 |
Фізична культура |
13.55-14.40 |
|
Четвер |
1 |
Природознавство |
09.00-09.45 |
|
|
2 |
Англійська мова |
09.55-10.40 |
|
|
3 |
Українська література |
11.00-11.45 |
|
|
4 |
Трудове навчання |
12.05-12.50 |
|
|
5 |
Трудове навчання |
13.00-13.45 |
|
|
6 |
Фізична культура |
13.55-14.40 |
|
Пятниця |
1 |
Українська мова |
09.00-09.45 |
|
|
2 |
Математика |
09.55-10.40 |
|
|
3 |
Зарубіжна література |
11.00-11.45 |
|
|
4 |
Фізкультура |
12.05-12.50 |
|
Класний керівник _________________________
« ПОГОДЖЕНО»
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
Загоруйко Л.В.
Спільна робота вчителя та асистента вчителя
Обов’язки вчителя Гречихіної Г.В. |
Спільна робота вчителя Гречихіної Г.В. та асистента вчителя Назаренко А. Є. |
Обов’язки асистента вчителя Назаренко А.Є. |
Оцінювання |
||
Оцінити навчлаьні потреби на основі даних про клас та про учнів в тому числі з особливими освітніми потребами |
Обговорити можливості Вовка Олексія, його сильні та слабкі сторони. |
Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку Вовка Олексія |
Розробка програми |
||
Розробити програму навчання на основі робочого плану та індивідуальних освітніх потреб Вовка Олексія |
Обговорити бажані результати для учня. Обговорити освітні, поведінкові та емоційні цілі. |
Участь у розробці індивідуальної програми розвитку для Вовка Олексія |
Планування |
||
Спланувати роботу на уроці та відібрати ресурси. |
Обговорити підготовку матеріалу з огляду на потреби Вовка Олексія |
Обговорити підготовку матеріалу з огляду на потреби Вовка Олексія |
Спостереження |
||
Розробити чітку систему організації навчально- виховного процесу в 5 класі з інклюзивним навчанням та очікувань щодо навчальних можливостей Вовка Олексія. |
Регулярно зустрічатись, щоб обговорити досягнення Вовка Олексія. |
Працювати відповідно до системи організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі, правил поведінки та очікувань можливостей Вовка Олексія.Документувати та звітувати вчителю (за потреби) |
Навчання |
||
Виконувати план уроку, проводити навчання згідно з цим планом. |
Чітко висловити результати та обмінятись досвідом. |
Проводити додаткове пояснення Вовку Олексію, адаптувати завдання, враховуючи можливості учня, корегувати його навчальну діяльність. |
Оцінка |
||
Слідкувати за прогресом у навчанні та вихованні Вовка Олексія. |
Обговорити спостереження. |
Спостерігати за поведінкою Вовка Олексія та надавати інформацію вчителю Гречихиній Г.В. |
Звітування |
||
Звітувати перед батьками учня та адміністрацією школи |
Обговорити інформацію про учня. |
Звітувати перед вчителем Гречихиній Г.В.
щодо сильних сторін Вовка Олексія, його досягнень та потреб. |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор школи В. В. Яловчук
Графік роботи
асистента вчителя Пилявської ЗОШ І-ІІІ ступенів школа сприяння здоровя та козацького гарту Назаренко А.Є. на 2020-2021 навчальний рік
№ з/п |
Форма роботи
|
Понед ілок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
Пятниця |
Час |
1. |
Навчальна робота
|
Спостерігати та допомагати Вовку О. на уроках |
Спостерігати та допомагати Вовку О. на уроках |
Спостерігати та допомагати Вовку О. на уроках |
Спостерігати та допомагати Вовку О. на уроках |
|
щодня
09.00-14.40 |
2.
|
Індивідуальний супровід |
Протягом навчального дня |
Протягом навчального дня |
Протягом навчального дня |
Протягом навчального дня |
|
щодня 09.00-14.40 |
3.
|
Виховна робота |
Бесіда
|
Бесіда |
Бесіда |
Бесіда |
|
щодня 10.45-11.40 |
4.
|
Співпраця з педагогами
|
Щодня з вчителями-предметниками, класним керівником |
Щодня з вчителями-предметниками, класним керівником |
Щодня з вчителями-предметниками, класним керівником |
Щодня з вчителями-предметниками, класним керівником |
|
09.00-14.40 |
5.
|
Співпраця з батьками |
Бесіда |
|
Бесіда |
|
|
08.50-09.15 |
Індивідуальна програма розвитку
Прізвище, імя, по батькові: Вовк Олексій Дмитрович
Дата народження: 31.03.2010р.
Повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень:
Пилявська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – школа сприяння здоровя і козацького гарту
Рік навчання: 2020 – 2021н. р.
№ п/н |
Дата |
Короткий зміст |
Джерело інформації |
1. |
15.06.2020р. |
Дисграфія. Дисклексія |
Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини |
Потенційні можливості |
Потреби |
Порушене письмо.плутає букви при написанні, не завжди розуміє, коли потрібно писати з великої букви
|
Заняття ЛФК, спрямовані на координацію, розвиток рівноваги.
мовлення.
|
корекційно-розвиткових занять
Найменування зайняття |
Фахівець, який проводить заняття |
Місце проведення заняття |
Дні проведення заняття |
Періодичність |
|
Практичний психолог Миколаєць О.В.
Вчитель-логопед Дулепова Н.В.
Вчитель-реабілітолог Ярошенко І.Ю.
Практичний психолог |
Інклюзивно-ресурсний центр
Інклюзивно-ресурсний центр
Інклюзивно-ресурсний центр
Пилявська ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
Пятниця
Пятниця
Пятниця
|
2 год/тижд
3 год/тижд
1 год/тижд
За планом практичного психолога
|
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/вміння |
Фізична
Мовленнєва
Когнітивна
Емоційно-вольова
Соціальна |
Навички самообслуговування знаходяться на належному рівні. Дитина має незначні порушення опорно-рухового апарату. Фізично-маловитривалий. Дуже швидко стомлюється на заняттях скаржиться на біль у мязах.
Спостерігається патологія прикусу в вертикальній площині, яка характеризується відсутністю контакту зубних рядів в певній ділянці, через, що, дещо не чіткою є звуковимова. Спостерігається недорозвинення фонематичних процесів. Порушене письмо. Плутає букви при написані, не завжди розуміє коли потрібно писати з великої букви.
Пізнавальні процеси знаходяться на середньому рівні. Темп працездатності знижений, швидко стомлюється. Увага розсіяна. Мислення конкретне, сповільнене.
Емоційно-вольова сфера не стійка: проявляється тривожність. Коли під час виконання завдань, хлопчику надаються додаткові інструкції, він починає безпідставно плакати, нервувитись. Розпочату справу не бажає доводити до кінця. Легко відволікається.
У спілкуванні з однолітками немає наявних труднощів, інтерес до навчального процесу – епізодичний. |
Проведення фізкультхвилинок
Розвиток дрібної моторики. Подолання недоліків фонематичної сторони мовлення, включаючи формування фонематичних уявлень. Розвиток лексики та граматичної будови мовлення. Розвиток та вдосконалення контекстного мовлення.
Використання вправ для формування та закріплення памяті, уваги, мислення та завдань пошукового характеру.
Створювати ситуації успіху, заохочувати до активності.
Створювати позитивні ситуації співпраці з дорослими. Залучати до групових ігор та позакласних заходів.
|
Покращити стан загальної та дрібної моторики
Подолати фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення
Підвищити рівень розвитку пізнавальних процесів
Сформувати особистісно-вольову зрілість, глибину і стійкість почуттів, вольову саморегуляцію.
Сформувати та закріпити комунікативні навички та налагодити соціальні контакти. |
Пристосування середовища: доступність, зменшення рівня шуму в класі.
Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації уваги.
Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів.
Участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;
Адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей з розвитку дитини з ООП;
Оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання;
Підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб.
Підготовка інформаціїї для учасників засідання Команди супроводу про особливості освітньої діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною освітньої програми/плану;
Участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП;
Визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня Досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
Створення належного мікроклімату в колективі;
Надання інформації батькам про стан засвоєння освітньої програми/освітнього плану дитиною з ООП .
Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР;
Надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною;
Консультативна робота з батьками дитини з ООП;
Просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі
Моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно з ІПР;
Надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання, технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених ІПР та застосування адаптацій;
Консультативна робота з батьками дитини з ООП.
Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно з ІПР;
Моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитині, згідно ІПР;
Консультативна робота з батьками дитини з ООП.
Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно ІПР;
Моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР;
Консультативна робота з батьками дитини з ООП.
Створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини
Прізвище, імя, по батькові |
Найменування посади |
Підпис |
|
Директор інклюзивно-ресурсного центру
Директор Пилявської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Заступник директора з НВР
Класний керівник 5 класу
Миколаєць О.В.
Дулепова Н.В.
Ярошенко І.Ю.
|
|
Узгодження індивідуальної програми розвитку з батьками
Лавренчук Леся Миколаївна дата:
Лавренчук Володимир Леонідович дата:
Дата підписання індивідуальної програми розвитку
МП
План консультування батьків у процесі розроблення / виконання індивідуальної програми розвитку
Дата |
Мета |
Відповідальні особи |
01.09.2020р. |
Встановлення контакту
|
Назаренко А.Є. |
14.09.2020р. |
Узгодження індивідуальної програми розвитку. Ознайомлення з метою та змістом індивідуальних корекційних занять
|
Назаренко А.Є. Гречихіна Г.В. Миколаєць О.В. |
07.09.2020р. |
Узгодження розкладу уроків та корекційних занять
|
Назаренко А.Є. Гречихіна Г.В. Миколаєць О.В. |
24.12.2020р. |
Ознайомлення із результатами психодіагностики
|
Миколаєць О.В.
|
21.01.2020р. |
Аналіз змін у повединці, розвитку та навчанні дитини. |
Назаренко А.Є. Гречихіна Г.В.
|
21.05.2020р. |
Аналіз ефективності навчання |
Назаренко А.Є. Гречихіна Г.В.
|
Протягом року |
Індивідуальні консультації щодо навчання дитини
|
Назаренко А.Є. Гречихіна Г.В. Миколаєць О.В.
|