Розклад уроків в інклюзивному класі

Про матеріал
Розклад уроків в інклюзивному 5 класі містить в собі назви шкільних предметів за адаптованою програмою ( приклад)
Перегляд файлу

Затверджую _________

                                                                                                                               Директор школи

____________________

 

 

Розклад уроків учня 5 класу

__________________________

на І семестр

(5 клас, інклюзивне навчання )

 

 

День тижня

п/п

Навчальні предмети

Години

 Вчитель

Понеділок

1

Математика

09.00-09.45

 

 

2

Українська мова

09.55-10.40

 

 

3

Німецька мова

11.00-11.45

 

 

4

Природознавство

12.05-12.55

 

 

5

Історія

13.00-13.45

 

 

6

Українська література

12.05-12.50

 

Вівторок

1

Українська мова

09.00-09.45

 

 

2

Музичне мистецтво

09.55-10.40

 

 

3

Математика

11.00-11.45

 

 

4

Основи здоровя

12.05-12.55

 

 

5

Англійська мова

13.00-13.45

 

 

6

Зарубіжна  література

12.05-12.50

 

Середа

1

Англійська мова

09.00-09.45

 

 

2

Математика

09.55-10.40

 

 

3

Українська мова

11.00-11.45

 

 

4

Інформатика

12.05-12.55

 

 

5

Образотворче мистецтво

13.00-13.45

 

 

6

Фізична культура

13.55-14.40

 

Четвер

1

Природознавство

09.00-09.45

 

 

2

Англійська мова

09.55-10.40

 

 

3

Українська література

11.00-11.45

 

 

4

Трудове навчання

12.05-12.50

 

 

5

Трудове навчання

13.00-13.45

 

 

6

Фізична культура

13.55-14.40

 

Пятниця

1

Українська мова

09.00-09.45

 

 

2

Математика

09.55-10.40

 

 

3

Зарубіжна література

11.00-11.45

 

 

4

Фізкультура

12.05-12.50

 

 

Класний керівник   _________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                      «  ПОГОДЖЕНО»

                                                   Заступник директора

                                                                                з навчально-виховної роботи

Загоруйко Л.В.

 

  

                                          Спільна робота вчителя та асистента вчителя                

  

Обов’язки вчителя

Гречихіної Г.В.

Спільна робота вчителя

Гречихіної Г.В.

та асистента вчителя

Назаренко А. Є.

Обов’язки асистента вчителя

Назаренко А.Є.

Оцінювання

Оцінити навчлаьні потреби на основі даних про клас та про учнів в тому числі з особливими освітніми потребами

Обговорити можливості Вовка Олексія, його сильні та слабкі сторони.
Відвідувати зустрічі зі складання індивідуального навчального плану

Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку

Вовка Олексія

Розробка програми

Розробити програму навчання на основі робочого плану та індивідуальних освітніх потреб Вовка Олексія
 

Обговорити бажані результати для учня. Обговорити освітні, поведінкові та емоційні цілі.

Участь у розробці індивідуальної програми розвитку для Вовка Олексія

Планування

Спланувати  роботу на уроці та відібрати ресурси.
Вибрати належний вид роботи.
Визначити пріоритети

Обговорити підготовку матеріалу з огляду на потреби Вовка Олексія

Обговорити підготовку матеріалу  з огляду на потреби

Вовка Олексія

Спостереження

Розробити  чітку систему організації навчально- виховного процесу в 5 класі з інклюзивним  навчанням  та очікувань щодо навчальних можливостей Вовка Олексія.
Працювати відповідно до розробленої системи.

Регулярно зустрічатись, щоб обговорити досягнення Вовка Олексія.
Обговорити реальний стан навчальних досягнень Вовка Олексія, його відповідність очікуванням.

Працювати відповідно до системи організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі, правил поведінки та очікувань можливостей Вовка Олексія.Документувати та звітувати вчителю (за потреби) 

Навчання

Виконувати план уроку, проводити навчання згідно з цим планом.
Спостерігати за процесом навчання, за потреби допомагати Вовку Олексію
Залучати Вовка Олексія до виконання окремих видів діяльності спільно з класом.
Моделювати навчальні методи та належну мову.

Чітко висловити результати та обмінятись досвідом.

Обговорити розташування робочого місця Вовка Олексія.
 

Проводити додаткове пояснення Вовку Олексію, адаптувати завдання, враховуючи можливості учня, корегувати його навчальну діяльність.
Спостерігати за його діяльністю.
Формувати та сприяти закріпленню конкретних умінь, навичок.
Вести спостереження, надавати вчителю, Гречихиній Г.В., об’єктивну інформацію щодо навчальної діяльності учня.

Оцінка

Слідкувати за прогресом у навчанні та вихованні Вовка Олексія.
 

Обговорити спостереження.
Обмінятись інформацією.
 

Спостерігати за поведінкою Вовка Олексія та надавати інформацію вчителю Гречихиній Г.В.
Збирати та записувати дані для подальшої оцінки учня.
Вносити пропозиції вчителю,  щодо завдань, розроблених для Вовка Олексія.

Звітування

Звітувати перед батьками учня та адміністрацією школи
Мати інформацію про поточний стан справ.

Обговорити інформацію про учня.
Дотримуватися конфіденційності
Обговорювати інформацію про поточний стан справ.

Звітувати перед вчителем Гречихиній Г.В.

  щодо сильних сторін Вовка Олексія, його досягнень та потреб.
Звітувати перед вчителем   стосовно поведінки ученя та наслідків. Брати участь у підготовці інформації про поточний стан справ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Директор школи      В. В. Яловчук

 

 

                                                  Графік роботи

асистента вчителя Пилявської ЗОШ І-ІІІ ступенів школа сприяння здоровя та козацького гарту Назаренко А.Є. на 2020-2021 навчальний рік

 

з/п

Форма роботи

 

Понед

ілок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

Час

 

1.

 

Навчальна робота

 

 

 

Спостерігати та допомагати Вовку О. на уроках

 

Спостерігати та допомагати Вовку О. на уроках

 

Спостерігати та допомагати Вовку О. на уроках

 

Спостерігати та допомагати Вовку О. на уроках

 

 

щодня

 

09.00-14.40

 

2.

 

 

 

Індивідуальний супровід

 

Протягом навчального дня

 

Протягом навчального дня

 

Протягом навчального дня

 

Протягом навчального дня

 

 

щодня

09.00-14.40

 

   3.

 

 

Виховна робота

 

 

Бесіда

 

 

Бесіда

 

Бесіда

 

Бесіда

 

 

щодня

10.45-11.40

 

4.

 

 

 

Співпраця з педагогами

 

Щодня з вчителями-предметниками, класним керівником

Щодня з вчителями-предметниками, класним керівником

Щодня з вчителями-предметниками, класним керівником

Щодня з вчителями-предметниками, класним керівником

 

 

 

 09.00-14.40

 

5.

 

 

 

Співпраця з батьками

 

 

Бесіда

 

 

 

Бесіда

 

 

 

 

 

08.50-09.15

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна програма розвитку

 

  1. Період виконання з 01. 09. 2020р. по 05. 2021р.

 

  1. Загальні відомості про учня

Прізвище, імя, по батькові: Вовк Олексій Дмитрович

Дата народження: 31.03.2010р.

Повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень:

Пилявська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – школа сприяння здоровя і козацького гарту

Рік навчання: 2020 – 2021н. р.

 

  1. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоровя, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)

п/н

Дата

Короткий зміст

Джерело інформації

1.

15.06.2020р.

Дисграфія. Дисклексія

Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини

 

 

 

 

  1. Наявний рівень знань і вмінь учня

Потенційні можливості

Потреби

  • Володіє основними поняттями, відтворює їх зміст, уміє розпізнавати обєкти за їхніми ознаками.

 

  • Застосовує спосіб діяльності за аналогією.

 

 

  • Фізично-маловитривалий. Дуже швидко стомлюється. На заняттях скаржиться на біль у мязах.

 

 

  • Ззвуковимова є, дещо, нечіткою.

           Порушене письмо.плутає букви при                  написанні, не завжди розуміє, коли потрібно    писати з великої букви

             

 

 

  • Пізнавальні процеси знаходяться на середньому рівні. Темп працездатності знижений, швидко стомлюється. Увага розсіяна. Мислення конкретне, сповільнене.

 

  • Проявляється тривожність, розпочату справу не бажає доводити до кінця. Легко відволікається.

 

  • Знає букви, але писати і читати йому дається важко. Знає цифри, вміє вирішувати приклади, а задачі за допомогою вчителя. Важко дається писати в лінію, рівно, букви «скачуть» вверх-вниз. Логічні завдання вирішує з важкістю, тільки з багаторазовим поясненням завдання.
  • Не потребує

 

 

 

  • Не потребує

 

 

 

  • Потребує розвитку мязової системи, рухових функцій, дрібної моторики.

Заняття ЛФК, спрямовані на координацію, розвиток рівноваги.

 

  • Потребує розвитку дрібної моторики. Подолання недоліків фонематичної сторони мовлення, включаючи формування фонематичних уявлень. Розвитку лексики та граматичноїбудови

мовлення.

 

  • Потребує формування психологічних операцій і функцій уваги, памяті, мисленнєвих операцій (аналізу, синтезу, прогнозування, порівняння, класифікацій, узагальнення та ін.) у процесі навчання.

 

  • Потребує розвитку вольових зусиль та корекції емоційного стану.

 

 

  • Потребує розвитку звуко-буквеного аналізу та синтезу, навичок письма та читання, математичних навичок, розвитку когнітивних вмінь та навичок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Додаткові освітні та соціальні потреби учня(додаткова підтримка асистента вчителя, робота з вчителем-дефектологом та ін.)

 

  1. Додаткова підтримка асистента вчителя;
  2. Робота з вчителем-логопедом;
  3. Робота з практичним психологом;
  4. Робота з вчителем лікувальної фізкультури.

 

  1. Психолого-педагогічна підтримка, що надається під час проведення в позаурочний час

корекційно-розвиткових занять

 

 

Найменування зайняття

Фахівець, який проводить заняття

Місце проведення заняття

Дні проведення заняття

Періодичність

  1. Корекція розвитку

 

 

 

 

  1. Розвиток мовлення

 

 

 

 

  1. Лікувальна фізкультура

 

 

  1. Додаткові психолого-педагогічні заняття

Практичний психолог

Миколаєць О.В.

 

 

Вчитель-логопед

Дулепова Н.В.

 

 

Вчитель-реабілітолог

Ярошенко І.Ю.

 

 

Практичний психолог

Інклюзивно-ресурсний центр

 

 

 

Інклюзивно-ресурсний центр

 

 

 

Інклюзивно-ресурсний центр

 

 

 

Пилявська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Пятниця

 

 

 

 

 

Пятниця

 

 

 

 

 

Пятниця

 

2 год/тижд

 

 

 

 

 

3 год/тижд

 

 

 

 

 

1 год/тижд

 

 

 

 

 

За планом практичного психолога

 

 

 

 

 

 

 

  1. Характеристика учня

 

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/вміння

Фізична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовленнєва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Когнітивна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Емоційно-вольова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна

Навички самообслуговування знаходяться на належному рівні. Дитина має незначні порушення опорно-рухового апарату. Фізично-маловитривалий. Дуже швидко стомлюється на заняттях скаржиться на біль у мязах.

 

 

Спостерігається патологія прикусу в вертикальній площині, яка характеризується відсутністю контакту зубних рядів в певній ділянці, через, що, дещо не чіткою є звуковимова.

Спостерігається недорозвинення фонематичних процесів. Порушене письмо. Плутає букви при написані, не завжди розуміє коли потрібно писати з великої букви.

 

 

 

Пізнавальні процеси знаходяться на середньому рівні. Темп працездатності знижений, швидко стомлюється. Увага розсіяна. Мислення конкретне, сповільнене.

 

 

 

 

 

 

 

 

Емоційно-вольова сфера не стійка: проявляється тривожність. Коли під час виконання завдань, хлопчику надаються додаткові інструкції, він починає безпідставно плакати, нервувитись. Розпочату справу не бажає доводити до кінця. Легко відволікається.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 У спілкуванні з однолітками немає наявних труднощів, інтерес до навчального процесу – епізодичний.

Проведення фізкультхвилинок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток дрібної моторики. Подолання недоліків фонематичної сторони мовлення, включаючи формування фонематичних уявлень. Розвиток лексики та граматичної будови мовлення. Розвиток та вдосконалення контекстного мовлення.

 

 

 

Використання вправ для формування та закріплення памяті, уваги, мислення та завдань пошукового характеру.

 

 

 

 

 

 

 

 

Створювати ситуації успіху, заохочувати до активності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створювати позитивні ситуації співпраці з дорослими. Залучати до групових ігор та позакласних заходів.

 

 

 

 

 

Покращити стан загальної та дрібної моторики

 

 

 

 

 

 

Подолати фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підвищити рівень розвитку пізнавальних процесів

 

 

 

 

 

 

Сформувати особистісно-вольову зрілість, глибину і стійкість почуттів, вольову саморегуляцію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сформувати та закріпити комунікативні навички та налагодити соціальні контакти.

  1. Адаптація

 

Пристосування середовища:  доступність, зменшення рівня шуму в класі.

 

Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації уваги.

 

Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів.

 

 

  1. Рекомендації

 

  1. Для асистента вчителя: спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;

Участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;

Адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей з розвитку дитини з ООП;

Оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання;

Підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб.

 

  1. Для вчителів: забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;

Підготовка інформаціїї для учасників засідання Команди супроводу про особливості освітньої діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною освітньої програми/плану;

Участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП;

Визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня Досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

Створення належного мікроклімату в колективі;

Надання інформації батькам про стан засвоєння освітньої програми/освітнього плану дитиною з ООП .

 

  1. Для практичного психолога: вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини;

Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР;

Надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною;

Консультативна робота з батьками дитини з ООП;

Просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі

  1. Для вчителя-логопеда: надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно з ІПР;

Моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно з ІПР;

Надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання, технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених ІПР та застосування адаптацій;

Консультативна робота з батьками дитини з ООП.

 

  1. Для вчителя лікувальної фізкультури: вивчення і фіксування динаміки розвитку, аналіз особливостей фізичних та розумових досягнень дитини з ООП;

Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно з ІПР;

Моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитині, згідно ІПР;

Консультативна робота з батьками дитини з ООП.

 

  1. Для вчителя дефектолога: вивчення і фіксування динаміки розвитку, аналіз особливостей фізичних та розумових досягнень дитини з ООП;

Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно ІПР;

Моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР;

Консультативна робота з батьками дитини з ООП.

 

  1. Для батьків: доведення інформації про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх завдань);

Створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини

 

  1. Для керівника закладу: архітектурна доступність, універсальний дизайн.

 

  1. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:

 

  • Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 15.06.2020р. №ІРЦ-85947/2020/116185

 

  • Батьки

 

 

  1. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку

 

Прізвище, імя, по батькові

Найменування посади

Підпис

  1. Чешньовський Ю.Ф.

 

 

  1. Яловчук В.В.

 

 

  1. Загоруйко Л.В.

 

 

  1. Гречихіна Г.В.

 

 

  1. Практичний психолог

 

 

  1. Вчитель-логопед

 

 

  1. Вчитель лікувальної фізкультури

Директор інклюзивно-ресурсного центру

 

Директор Пилявської

 ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Заступник директора з НВР

 

 

Класний керівник 5 класу

 

 

Миколаєць О.В.

 

 

Дулепова Н.В.

 

 

Ярошенко  І.Ю.

 

 

 

Узгодження індивідуальної програми розвитку з батьками

 

Лавренчук Леся Миколаївна                                           дата:

 

 

Лавренчук Володимир Леонідович                                дата:

 

 

Дата підписання індивідуальної програми розвитку

 

                                                                                                     МП

 

 

 

План консультування батьків у процесі розроблення / виконання індивідуальної програми розвитку

 

Дата

Мета

Відповідальні особи

 

01.09.2020р.

 

Встановлення контакту

 

 

 

Назаренко А.Є.

 

14.09.2020р.

 

Узгодження індивідуальної програми розвитку.

Ознайомлення з метою та змістом індивідуальних корекційних занять

 

 

Назаренко А.Є.

Гречихіна Г.В.

Миколаєць О.В.

 

07.09.2020р.

 

Узгодження розкладу уроків та корекційних занять

 

 

Назаренко А.Є.

Гречихіна Г.В.

Миколаєць О.В.

 

24.12.2020р.

 

Ознайомлення із результатами психодіагностики

 

 

Миколаєць О.В.

 

 

21.01.2020р.

 

Аналіз змін у повединці, розвитку та навчанні дитини.

Назаренко А.Є.

Гречихіна Г.В.

 

 

 

21.05.2020р.

 

Аналіз ефективності навчання

 

Назаренко А.Є.

Гречихіна Г.В.

 

 

Протягом року

 

Індивідуальні консультації щодо навчання дитини

 

 

Назаренко А.Є.

Гречихіна Г.В.

Миколаєць О.В.

 

 

docx
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
2208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку