Розкладання многочленів на множники різними способами . Пезентація.

Про матеріал
Мета уроку: • навчальна: закріпити вміння учнів розкладати многочлени на множники різними способами: винесення спільного множника за дужки; способом групування; за допомогою формул скороченого множення; • розвивальна: формувати вміння виявляти закономірності, порівнювати, узагальнювати; на історичному матеріалі показати учням залежність між математикою і загальнокультурними напрямами розвитку людства; • виховна: виховувати відповідальне, творче ставлення до навчального процесу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Резніченко Наталя Вікторівна Із досвіду роботи вчителя математики КЗ «Городнянський ліцей №1» Резніченко Наталі Вікторівни, спеціаліста вищої категорії, старший вчитель.

Номер слайду 2

Резніченко Наталя Вікторівна Тема уроку. Розкладання многочленів на множники різними способами Тип уроку: урок комплексного застосування знань, умінь, навичок учнів.

Номер слайду 3

Резніченко Наталя Вікторівна Зміст Мета уроку Хід уроку Перевірка домашнього завдання Знайди помилку Знайти значення виразу Усні вправи Способи розкладання на множники Письмові вправи Самостійна робота

Номер слайду 4

Резніченко Наталя Вікторівна Мета уроку: навчальна: закріпити вміння учнів розкладати многочлени на множники різними способами: винесення спільного множника за дужки; способом групування; за допомогою формул скороченого множення; розвивальна: формувати вміння виявляти закономірності, порівнювати, узагальнювати; на історичному матеріалі показати учням залежність між математикою і загальнокультурними напрямами розвитку людства; виховна: виховувати відповідальне, творче ставлення до навчального процесу.

Номер слайду 5

Резніченко Наталя Вікторівна Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. ІІІ. Актуалізація опорних знань. ІV. Застосування вмінь розкладати многочлени на множники. V. Перевірка та корекція знань і вмінь. VІ. Підсумки уроку. VІІ. Домашнє завдання.

Номер слайду 6

Резніченко Наталя Вікторівна І. Перевірка домашнього завдання № 744 № 745

Номер слайду 7

Резніченко Наталя Вікторівна Знайди помилку! Правильна відповідь

Номер слайду 8

Резніченко Наталя Вікторівна Знайди помилку! Правильна відповідь

Номер слайду 9

Резніченко Наталя Вікторівна ІІ. Мотивація навчальної діяльності Знайдіть значення числового виразу

Номер слайду 10

Резніченко Наталя Вікторівна ІІІ. Актуалізація опорних знань Усне розв’язування вправ Розкладіть на множники:

Номер слайду 11

Резніченко Наталя Вікторівна ІV. Застосування вмінь розкладати многочлени на множники Під час розкладання многочленів на множники слід: якщо можливо, винести за дужки спільний множник; якщо спільний множник винесено (або він відсутній), до многочлена, що залишився в дужках(або до даного), намагаємось застосувати формули скороченого множення (якщо це можливо); якщо застосування формул для певного многочлена неможливе, розбиваємо його на групи (виконуємо групування).

Номер слайду 12

Резніченко Наталя Вікторівна Виконання письмових вправ 1.Розкладіть на множники:

Номер слайду 13

Резніченко Наталя Вікторівна

Номер слайду 14

Резніченко Наталя Вікторівна 3. Доведіть, що значення виразу ділиться на 33.

Номер слайду 15

Резніченко Наталя Вікторівна Варіант І 1.Розкладіть на множники: 2.Розв’яжіть рівняння: Варіант ІІ 1.Розкладіть на множники: 2.Розв’яжіть рівняння: V.Перевірка та корекція знань і вмінь Самостійна робота

Номер слайду 16

Резніченко Наталя Вікторівна VІ. Підсумки уроку 1. Рефлексія. - Що на уроці було найважливішим? - Що було найцікавішим? - Що було найскладнішим? - Над чим слід попрацювати вдома? 2. Оцінювання роботи учнів на уроці з наступною аргументацією.

Номер слайду 17

Резніченко Наталя Вікторівна VІІ. Домашнє завдання Щоб око бачило далеко, а розум — ще далі, виконайте вдома такі вправи: повторити п.18-21,№754,№756;додатково №759 Якщо сьогодні в когось щось не вийшло – не засмучуйтесь. Не махай на все рукою, Не лінуйся, а учись. Бо чого навчишся в школі, Знадобиться ще колись.

Номер слайду 18

Резніченко Наталя Вікторівна На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? За 3 хв. колоду розпиляли на півметрові поліна, причому кожне розпилювання зайняло 1 хв. Яка довжина колоди?

Номер слайду 19

Резніченко Наталя Вікторівна Виконавець слухач курсів підвищення кваліфікації вчителів математики Резніченко Наталя Вікторівна, учитель Городнянської гімназії Городнянської міської ради Чернігівської області

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 18. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники
Додано
30 березня 2021
Переглядів
677
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку