Чи можна від одного і того самого слова утворити кілька інших?Що таке корінь?Що таке спільнокореневі слова?Утворіть спільнокореневі слова:дощ, береза, море
Номер слайду 3
2 листопада Класна робота. Зелень, зелений, зеленіти, позеленів
Номер слайду 4
Зелень, зелений, зеленіти, позеленів.
Номер слайду 5
- Сьогодні на уроці ми будемо дослідниками і навчимося визначати корінь у ряді спільнокореневих (споріднених) слів.
Номер слайду 6
2. Робота за підручником с. 36, впр. 1
Номер слайду 7
Алгоритм визначення кореня. Прочитай слово. Добери спільнокореневі слова. Порівняй їх. Визнач спільну частину. Це – корінь. Виділи корінь умовною позначкою.
Номер слайду 8
Води – повноводний, водоспад, водяний, водний, підводний.
Номер слайду 9
Води – повноводний, водоспад, водяний, водний, підводний.
Номер слайду 10
Фізкультхвилинка
Номер слайду 11
Вправа 2, с. 36 (усно)
Номер слайду 12
Вправа 3, с. 36 Порибалити – риба, рибалка, рибний.
Номер слайду 13
Вправа 3, с. 36 Порибалити – риба, рибалка, рибний.
Номер слайду 14
Вправа 4, с. 36 Самостійно записати 2 речення за малюнками.
Номер слайду 15
Вправа 6, с. 37
Номер слайду 16
Квітник, квітка, квітковий, квіточка, квіти
Номер слайду 17
Квітник, квітка, квітковий, квіточка, квіти
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Дерево, деревце дерев’яний.
Номер слайду 20
Весна, весняний, веснянка.
Номер слайду 21
VІ. Підсумок уроку. Рефлексія- Які цінні думки запам'ятали?Я дослідив…Я вмію…Я можу…Я знаю…Я дізнався…