|
Обов`язки вчителя |
Обов`язки асистента вчителя |
Діагностування |
Визначає навчальні потреби дітей з ООП. |
Проведення спостережень за дитиною з ООП з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.
|
Планування |
Підготовка індивідуальної програми розвитку (ІПР) Ведення поточних записів про учнів з ООП та внесення їх в ІПР Планування уроків та необхідних навчальних матеріалів Здійснення тижневого планування, планування уроків, організацію фізичного середовища, центрів діяльності, видів діяльності для індивідуальних дітей та всього класу. |
Допомога у підготовці навчальних та роздаткових матеріалів. Виконання планів, розроблених вчителем.
|
Управління поведінкою |
Запровадження чіткої та зрозумілої системи управління в класі: основних правил поведінки та очікувань від учнів |
Робота в рамках встановлених дій, у тому числі управління поведінкою учнів. Створення навчально-виховні ситуації, обстановки оптимізму та впевненості у своїх силах у майбутньому.
|
Навчання |
Складання планів уроків та проведення занять відповідно до цих планів Контроль навчання учнів з ООП та надання їм необхідної допомоги . Здійснення викладання та проведення уроків для всього класу, груп дітей та індивідуальна робота з окремими дітьми. Надання необхідних матеріалів асистенту вчителя
|
Детальніше пояснення елементів уроку тим учням, у яких виникають проблеми Контроль виконання завдань на закріплення навчального матеріалу. Контроль за процесом: ведення записів та інформування вчителя. Робота з малими групами дітей або індивідуально з окремими дітьми, розвиваючи навички та вміння дітей. Ведення спостережень та поповнення портфоліо дітей з ООП протягом навчального року.
|
Оцінювання |
Оцінювання успішності учня Забезпечення виконання учнем індивідуальних навчальних програм. Планування та проведення формальних і неформальних тестів
|
Збір даних для оцінювання прогресу учнів з ООП. Оцінювання виконання індивідуальної програми розвитку, вивчення та аналіз динаміку розвитку учня з ООП.
|
Робота з батьками |
Проведення індивідуальних зустрічей з батьками з питань обговорення прогресу дітей |
Постійне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу.
|