Мовна розминка. Всі на світі добре знають, Що предмет я називаю.- Хто чи що? – ви запитайтеІ про мене ви дізнайтесь. Я істота й неістота: Парта, зайчик, дошка, котик. Хто я? знайте достеменно. Називаюсь я ……. Я ознаки називаю : Гарний , впевнена , швидкі…Та завжди відповідаю: Який ? Яка ? Яке? Які? Ти назви предмет швиденько ,ну наприклад , слово кіт ,враз і я з’явлюсь близенько . Лиш спитайно : «Кіт який?»Чорно- білий і пухнастий …Завжди там я , де іменник . Зв’язуюсь із ним я часто,А зовуть мене…Дуже я люблю всі діїІ що хочеш я умію. Вмію діяти чудово. Отже звусь я ….
Попрацюємо разомст.47, вправа 2 (Прочитай текст. Придумай йому заголовок). ст.47, вправа 3 (Об'єднай виділені слова в групи за частинами мови. Запиши у три колонки.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Іменник. Дієслово. Прикметникдрузіпланетарійвідвідалинеборозглядализорянесяйвопобачитиспеціальнітелескопзацікавивполярнепланетиспостерігалинайближчітіланебесніст.47, вправа 4 ( Чи хотілося б тобі побувати в планетарії? Чому? Склади про це (3-4 речення). ст.47, вправа 5 (Розглянь афішу, яка привабила друзів у Харкові. Про що можна дізнатися з неї?
Океана́ріум, або океана́рій — водоймище, басейн, обладнані для утримання морських тварин і риб з метою спостереження за ними та їх вивчення; науково-освітня установа; музей живої морської природи. У ряді країн часто має назву «акваріум», наприклад «Акваріум Джорджії» в США.Інформаційна хвилинка
Рухаємося даліст.48, вправа 6 ( Прочитай, де побували друзі). ст.48, вправа 7 (Випиши в колонку слова, виділені в тексті про океанаріум. Утвори від них іменники, запиши в другу колонку. Відвідали – відвідування, Здивував - здивування, диво, Світилися – світіння, світло,Спостерігати – спостереження.ст.48, вправа 8 ( Разом з олнокласниками/ однокласницями допоможіть Гаджику розібратися, яка інформація достовірна (правдива), а яка – недостовірна.r
Домашня робота ст.48, вправа 9. Двадцять четверте лютого. Домашня робота. Вправа 9 Одним з улюблених місць відпочинку мешканців та гостей Харкова є підвісна канатна дорога. Використовують її для прогулянок, а також як транспорт. Вісімнадцять хвилин на повітрі - і ти вже в іншому кінці Харкова. Не на кожному місті є така незвична дорога. Вісімнадцять - ві-сім-над-цять
Вправа «Бліц опитування»Іменники називають дії предметів.Іменники відповідають на запитання який? яка? яке? які?. Прикметники називають дії предметів . Прикметники відповідають на питання що робив? Що зробив? Що робить? Що буде робити? Дієслово називає ознаки предметів? Дієслово відповідає на запитання хто ? Що ? Числівник вказує на кількість предметів? Рефлексія