Розрізняю частини мови

Про матеріал
Мета: поглибити знання про частини мови, вчити розпізнавати частини мови, ставити до них запитання, розуміти їх функцію, виконувати завдання за зразком; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови, до традицій своєї країни.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розрізняю частини мови(урок української мови,за підручником: Катерина Пономарьова,Любов Гайова)3-А клас. Вчитель – дефектолог(тифлопедагог) початкових класів. Тетяна ЦЮРМАСТАКОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “Черкаська спеціальна школа Черкаської обласної ради”

Номер слайду 2

Привітання. Працюватимем старанно ,Щоб почути у кінці Що у нашім третім класі Діти просто молодці!

Номер слайду 3

РОЖЕВІ ОКУЛЯРИ (емоційне налаштування класу)Хід вправи: Сонячні промені так щедро наповнили наш дистанційний клас, потрібно одягнути чарівні сонячні окуляри, через які видно лише добре. Передаючи окуляри один одному, потрібно казати лише компліменти.

Номер слайду 4

Двадцять четверте лютого. Класна робота. Знайди прийменник

Номер слайду 5

Малюнковий диктант(назви предмет, постав питання)

Номер слайду 6

Офтальмологічна пауза

Номер слайду 7

Тема: Розрізняю частини мови. Тема: Розрізняю частини мови. Сьогодні на уроці ми будемо подорожувати . Але на якому транспорті ? Давайте закриємо очі, і порахуємо до трьох.(Один – два – три ). Відкривайте очі – транспорт перед нами – і це

Номер слайду 8

Мовна розминка. Всі на світі добре знають, Що предмет я називаю.- Хто чи що? – ви запитайтеІ про мене ви дізнайтесь. Я істота й неістота: Парта, зайчик, дошка, котик. Хто я? знайте достеменно. Називаюсь я ……. Я ознаки називаю : Гарний , впевнена , швидкі…Та завжди відповідаю: Який ? Яка ? Яке? Які? Ти назви предмет швиденько ,ну наприклад , слово кіт ,враз і я з’явлюсь близенько . Лиш спитайно : «Кіт який?»Чорно- білий і пухнастий …Завжди там я , де іменник . Зв’язуюсь із ним я часто,А зовуть мене…Дуже я люблю всі діїІ що хочеш я умію. Вмію діяти чудово. Отже звусь я ….

Номер слайду 9

Отож , тема нашого уроку : “Розрізняю частини мови”Вправа 1. Екскурсія (що?) – іменник;відвідали ( що зробили?) – дієслова;цікаві (які?) – прикметник;туристи (хто?) – іменник;п'ять (скільки?) – числівник;на – прийменник.

Номер слайду 10

Попрацюємо разомст.47, вправа 2 (Прочитай текст. Придумай йому заголовок). ст.47, вправа 3 (Об'єднай виділені слова в групи за частинами мови. Запиши у три колонки.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Іменник. Дієслово. Прикметникдрузіпланетарійвідвідалинеборозглядализорянесяйвопобачитиспеціальнітелескопзацікавивполярнепланетиспостерігалинайближчітіланебесніст.47, вправа 4 ( Чи хотілося б тобі побувати в планетарії? Чому? Склади про це (3-4 речення). ст.47, вправа 5 (Розглянь афішу, яка привабила друзів у Харкові. Про що можна дізнатися з неї?

Номер слайду 11

Океана́ріум, або океана́рій — водоймище, басейн, обладнані для утримання морських тварин і риб з метою спостереження за ними та їх вивчення; науково-освітня установа; музей живої морської природи. У ряді країн часто має назву «акваріум», наприклад «Акваріум Джорджії» в США.Інформаційна хвилинка

Номер слайду 12

Руханка

Номер слайду 13

Рухаємося даліст.48, вправа 6 ( Прочитай, де побували друзі). ст.48, вправа 7 (Випиши в колонку слова, виділені в тексті про океанаріум. Утвори від них іменники, запиши в другу колонку. Відвідали – відвідування, Здивував - здивування, диво, Світилися – світіння, світло,Спостерігати – спостереження.ст.48, вправа 8 ( Разом з олнокласниками/ однокласницями допоможіть Гаджику розібратися, яка інформація достовірна (правдива), а яка – недостовірна.r

Номер слайду 14

Домашня робота ст.48, вправа 9. Двадцять четверте лютого. Домашня робота. Вправа 9 Одним з улюблених місць відпочинку мешканців та гостей Харкова є підвісна канатна дорога. Використовують її для прогулянок, а також як транспорт. Вісімнадцять хвилин на повітрі - і ти вже в іншому кінці Харкова. Не на кожному місті є така незвична дорога. Вісімнадцять - ві-сім-над-цять

Номер слайду 15

Вправа «Бліц опитування»Іменники називають дії предметів.Іменники відповідають на запитання який? яка? яке? які?. Прикметники називають дії предметів . Прикметники відповідають на питання що робив? Що зробив? Що робить? Що буде робити? Дієслово називає ознаки предметів? Дієслово відповідає на запитання хто ? Що ? Числівник вказує на кількість предметів? Рефлексія

Номер слайду 16

Дякую за чудову роботу на уроці!

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку