10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Розробка гри-квесту «Сірничок знайди– біду відведи!»

Про матеріал
Розробка гри-квесту «Сірничок знайди– біду відведи!». Вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни
Перегляд файлу

          ДРУЖНЯНСЬКИЙ ЗЗСО І-ІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

 

                

                 

                    Розробка гри-квесту

Тема «Сірничок знайди– біду відведи!»

 

 

 

 

 

                                                     Підготувала:

                                                     вчитель початкових класів

                                                     Богдюк Оксана Вікторівна

 

                                         

                                     2020 р.

Мета: розширити уявлення школярів про причини виникнення пожежі та її       наслідки; продовжувати діагностування знань учнів на випадок виникнення пожежі засобами гри; розвивати навички самозахисту; виховувати розсудливість, почуття відповідальності за свої вчинки.

Обладнання: сюжетні малюнки з теми, макет коробки із сірниками та полум’я, портрет чаклунки Огнільди, набір пазлів, фішки, маршрутний лист.

                                                 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=8ee5ec50d63b8fc9fcb6c1640cb39cc9&n=33&h=215&w=215                                                    Хід квесту

I. Організаційний момент. Емоційне налаштування.

Учитель. Діти, сьогодні ми розпочинаємо наш урок, як і годиться, із привітання. Це буде привітання – гра. Я читатиму вірш, ви будете робити все так, як я говорю, а слова «Добрий день» промовлятимемо всі разом.

Встало сонце, усміхнулось (учні усміхаються),

Добрий день, добрий день!

Ми до світла потягнулись (учні піднімають руки догори),

Добрий день, добрий день!

Одне одному всміхнулись (учні усміхаються),

Добрий день, добрий день!

Побажати всім здоров’я

Будь здоров, будь здоров (учні потискають руки один одному)!

Настрою і щастя в домі

Кожний день, кожний день!

Підтягнулись, порівнялись,

До уроку всі приготувались,

Добрий день, добрий день!

Посміхніться один одному, щоб нам було приємно спілкуватися.

- Я, гадаю, що ви сьогодні добре попрацюєте на уроці і покажете свої знання. Але, щоб нам добре працювалось, що ми повинні роботи?

(Дотримуватись правил роботи  на уроці)

- Давайте з вами  пригадаємо ці правила.

( Говорити по черзі, бути доброзичливим, не перебивать; бути активним, не критикувати, дотримуватися правила піднятої руки)

 ІІ. Повідомлення теми та мети.

Учитель. Діти, зараз у нас незвичайний урок класної години. А щоб дізнаємось про що ми будемо говорити на уроці, ви маєте відгадати загадку.

Шипить, злиться,

 

 Води боїться. (Вогонь)

Вправа «Асоціативний кущ»

Вчитель просить дітей назвати асоціації до слова «Вогонь» (запальничка, пожар, горе, лихо, полум’я, тепло, сірники, страх, біда, рятувальники, небезпека, сльози, піч, газова плита тощо).

Висновок: для  когось вогонь був нашим другом, а хтось із вас асоціює його з небезпекою .

ІІІ. Мотивація проведення гри-квесту

Учитель. Пожежі кожен рік завдають нашій державі величезних збитків. У вогні гинуть люди, тварини, рослини, майно. Значні кошти витрачає держава на гасіння пожеж. Щоб уникнути таких трагічних наслідків, усі повинні постійно дотримуватися вимог пожежної безпеки. Тільки за таких умов наше життя і матеріальні надбання будуть збережені.  До  нас сьогодні в гості завітав хлопчик Олексійко. Він шукає вогник і коробку з сірниками. Але це дуже небезпечно! Олексійко занепокоєний, що сірники потраплять  до  неслухняних  дітей і трапиться страшна  біда – пожежа. Тож намагається щодуху випередити їх. Але він сам не справиться. Йому потрібна  допомога.                                                                                      

ІV. Постановка проблеми. Визначення завдань квесту.

Учитель.  Щоб вогник цей знайти, потрібно здолати кілька випробувань. Ось вам маршрутний лист (додаток 1), згідно  якого ви будете в певному порядку долати  випробування. Того, хто буде чітко і правильно виконувати завдання чекає чарівна фішка. Вся кількість цих нагород в кінці гри перетвориться на солодкі  подарунки.

 V. Етапи проведення гри-квесту                                             

Випробування 1. Бесіда за прочитаною казкою.

Учитель.  Ми  з  вами  читали  казку  про  пожежу. Давайте  назвемо її  героїв.(Діти  називають: хлопчик Олексійко, Зла чаклунка Огнільда, метелик -  фея Ліонелла, чарівник Мерідон, пожежна команда ).

1)Що поганого зробив головний герой казки Олексій?

2) Що трапилося, коли  Олексій відкрив сірники ?

3) Що зробила Огнільда?

4) Хто прийшов на допомогу  хлопчикові?

5) Куди полетіла фея?

6) Хто такий Мерідон?

7) До кого він звернувся по допомогу?

8)Про що подумав Олексій, коли опинився на згарищі?

9) Що пообіцяв Олексій самому собі?

Учитель.  Добре, діти, молодці. Ви отримали багато фішок і можете переходити до наступного завдання.

 Випробування 2. Підпиши малюнки.

Учитель. Розумнички  які!  Правильно  відповідали! А тепер підпишемо  малюнки. ( діти  підписують).

http://planetadetstva.net/wp-content/uploads/2014/01/Didakticheskaja-igra-%C2%ABGorit-%E2%80%93-ne-gorit%C2%BB.jpghttp://suzirya.at.ua/2013/sirniki.jpg

 

 

 

 

 

 

Випробування 3. Зобрази портрет Огнільди.

Учитель. Дітки, нагадаймо разом, хто з героїв казки промовив такі слова ?

До  мене, сили  лихі,

Сонце, сховайсь у  вогні !

Крені, вені, лам’я!

Розгорись  полум’я !

Крені, вені, раз, два, три!

Все  навколо мене  гори!

Перевіримо, чи  добре  ви запам’ятали  небезпечну  Огнільду.

Зараз  ви  будете  малювати  з  заплющеними  очима  на  дошці  причину  всіх  пожеж  на  землі -  Огнільду. ( діти  малюють ).

Випробування 5. Пазли

Учитель. Завдання на  кмітливість. Складемо разом малюнок з пазлів.

http://www.akusherstvo.ru/images/magaz/im56176.jpg(діти складають).

 Підбери прислів’я до утвореної картинки.  (додаток1)

Випробування  6 . Хто швидше?

Учитель. Ось і настав час одного з найважливіших випробувань: Десь тут, у класній  кімнаті, заховалася коробка з  сірниками, і її  треба  знайти.

Випробування  7. Знищення зображення вогню.

Учитель. Ми  з  вами  малювали  злу  чаклунку  Огнільду,  яка  все  палить навкруги. Настав час подрібнити зображення неслухняного вогню і назавжди сховати його у коробці з сірниками. І нехай зберігається вона у дорослих. Тепер жодна  дитина не  випустить вогник з сірникової коробки.

(діти  знаходять коробку з  сірниками і  кладуть туди  дрібні  шматочки зобра ження  вогню )             

VІ. Підсумок гри-квесту. Рефлексія.

Учитель. Молодці, діти, ви дуже добре пройшли випробування, допомогли  хлопчику знайти  коробку  з сірниками  і назавжди знешкодили вогонь. Ви всі, мабуть, добре запам’ятали, що брати до рук сірники малятам  не можна.  Якщо виникла пожежа - рахунок часу йде на секунди. Не панікуйте та остерігайтеся: високої температури, задимленості та загазованості, обвалу конструкцій будинків і споруд, вибухів технологічного обладнання і приладів, падіння обгорілих дерев і провалів. Знайте де знаходяться засоби пожежогасіння та вмійте ними користуватися. І ви ніколи не наробите страшної  біди – пожежі.

Любі діти, настає приємний  момент - міняти зароблені фішки на солодкі призи. Ви їх по праву заробили.

                                                                                                                Додаток 1 

Маршрутний лист                

Випробування  1.

Назвати героїв казки. Відповісти на запитання.

Випробування   2.

Підписати картинки на дошці.

Випробування 3 .

Відгадати, хто сказав слова тексту :

                        До  мене, сили лихі,

                        Сонце, ховайсь  у  вогні!

                        Крені, вені, лам’я!

                        Розгорись полум’я!

                        Крені, вені, раз, два, три!

                        Все навколо  мене  гори!

Випробування  4 .

Намалювати із заплющеними очима зображення злої чаклунки Огнільди.

Випробування 5.

Скласти з пазлів картинки і підібрати до них прислів’я.

Випробування 6 .

Знайти  коробку  з  сірниками.

Випробування  7.

Порвати  на  дрібні  шматочки  зображення  вогню і  заховати  у  коробку  з  сірниками.

Випробування 8. Обміняти фішки  на солодощі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 березня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку