розробка гри "Правовий бокс"

Про матеріал
розробка гри для учнів 9-10 класів з метою поглибити знання з права, виховувати правову культуру.
Перегляд файлу

 

Березанська
ЗОШ І-ІІІ ступенів №2


 

 

 

 

 

Правознавча гра
для учнів 9-10х класів
«Правовий бокс»

 

 

 

 

 

 

Вчитель історії та правознавства

                                                    Юрченко Світлана Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання гри:  зацікавити учнів у вивченні курсу правознавства.

Мета: формувати в учнів правову культуру, правову свідомість. Вміння робити самостійні висновки, орієнтуватись в нових життєвих ситуаціях.  Використовувати знання права на практиці, тобто в повсякденному житті. Поєднуючи правила, спортивного поєдинку бокс і практичні завдання  у право створити атмосферу змагання за право називатися кращим. А отже рухатись вперед до поглиблення своїх знання

Обладнання:1) Карточки з завданнями. 2) музичний супровід 3) фішки з умовними знаками. В залі присутні члени 2-х команд, які будуть змагатися, вболівальники, судді, вчителі, соціальний педагог, психолог. Гра побудована за правилами групового спарингу у боксі. Але професійні удари боксерів заміняються інтелектуальними ударами обох команд. Під час гри використовуються опорні знаки які допоможуть суддям винести правильні рішення. Голосування знаками здійснюють окремо від суддів колегія незалежних арбітрів. Після кожного змагання вони підміняють фішки,які означають 1–а “ Нокаут ”. Тобто докази і відповіді настільки переконливі, що збивають суперника з ніг. 2-а “Удар так собі ” , що означає відповідь чи аргументи  не досить переконливі. І 3–я “Удар в повітря ” , що означає невірну відповідь, відсутність доказів чи аргументів.

Гру розпочинає ведучий (вчитель правознавства) якому допомагатимуть 2 асистента,  Рефері. Також представляє колегію незалежних арбітрів, куди входять учні 11 класу. Або члени Великої Ради школи.

Про початок спарингу оголошує гучним голосом Рефері , так як не робиться в боксі. Він говорить : Шановні знавці права на ринг виходять дві команди. Називає команду і просить їх привітатись. Перед цим команди проводять жеребкування хто матиме право першого удару. Для початку команди презентують себе. А потім розпочинається 1-й груповий спаринг. Вчитель у конвертах заздалегідь заготовляє по 12 практичних завдань , які шляхом жеребкування дістаються кожній із команд.

Всі рішення 1-го завдання дається по одній хвилині. В цілому на всі 12 завдань дається 12 хвилин. Завдання розносяться на листочках у вигляді опорних схем, які потрібно заповнити.

Ведучий: оголошує правила гри.

  1. Суперники поважають один одного.
  2. Судді спостерігають за піднятими фішками з опорними знаками і підраховують їх. Також судді мають право зняти, чи додати штрафні бали за поведінку глядачів, та поведінку команд.
  3. Асистенти мають чітко виконувати доручення  ведучого.
  4. В залі повинна панувати спортивно-інтелектуальна атмосфера.
  5. Гра “ Правовий бокс” складатиметься  із 3-х групових спарингів , індивідуального, та спарингу капітанів. Перший груповий спаринг триває 12 таймів. Другий індивідуальний також  12 таймів. 3-й лише 1тайм.

Ведучий представляє суддів. Це бібліотекар , психолог , соціальний педагог, завуч з виховної роботи.

                                                        Завдання

Завдання 1.

 Міжнародні правопорушення ,

(Допишіть те чого не вистачає)

 Завдання 2

Визнач складові правопорушення

(Допишіть решту)

 Завдання 3

Теорії походження.

Держави. (Допишіть решту)   

  

 

Завдання 4.

Характеристика держави.

(Допишіть решту)

Завдання 5

Визначте об’єкт, субєктивну сторону,

та субєктивну сторону.

Учень посварившись з однокласником , затіяв з ним сварку. Під час якої однокласник порвав йому куртку.

Завдання 6

Визначте обєктивну сторону, субєктивний об’єкт та субєкт правопорушення.

Громадянин запропонував пограбувати банк. Ретельно підготувавшись і обдумавши все. Він використовуючи іграшковий пістолет і маску виніс з банка 100 тисяч доларів.

Завдання 7

Хто із героїв детективів використовував дедуктивний метод ? (Шерлок Холмс).

Завдання 8

Хто із кіношних детективів завжди возив з собою зовсім не службового пса ? (Коломбо).

Завдання 9

Коли особа не несе відповідальності за правопорушення ? ( не дієздатна) .

Завдання 10.

Які злочини входять до злочинів проти людства? (Геноцид, тероризм, бандитизм).

Завдання 11.

Яка відповідальність настає за незначну зрубану ялину?(Адміністративну).

Завдання 12.

Яка відповідальність настає для пішохода, який перейшов вулицю в неналежному місці ? ( Адміністративну) .

Поки команди готуються презентувати відповіді , міні концерт від кожної із груп. Вболівальників (2-а  художні номера)

Кожна із команд презентує свої відповіді.

  1. Раунд це 1-і питання

2-й раунд 2-і питання

3-й . Треті и т.д.

Колегія незалежних арбітрів піднімають фішки за одну, а потім за іншу команду. Судді їх рахують. І оголошують результати 1-го спарингу.

Другий спаринг індивідуальний. В кожній команді 6 учасників.

Кожен учасник повинен витримати  2 раунди.  Ведучий шляхом жеребкування визначає хто з ким буде змагатися.

Двоє учасників від паралельних команд одягають боксерські рукавиці.

Завдання у першому раунді.

Це почергові удари. Перший учасник наносячи уявний удар супернику говорить одне із прав дитини , а інший відповідаючи говорить інше право і так той хто наніс останній удар є потенційний переможець.

2-а пара учасниці за таким принципом називають ознаки держави.

3-я пара учасників називають галузі права.

4-а пара називають права людини.

6-а пара називають відомих боксерів і каратистів.

Після кожного спарингу колегія незалежних арбітрів підіймає свої фішки. Судді рахують і оголошують бали.

Рефері оголошує третій спаринг капітанів. Для обох капітанів існує лише одне запитання. Запитання: Чи відчуває себе громадянин України захищеним ?

Шляхом жеребкуванням визначається хто буде доводити що так , а хто що ні.

Кожен з капітанів повинен навести як найбільше аргументів для захисту певної думки.

Колегія незалежних арбітрів голосує . Судді рахують бали за останній раунд.

І рефері оголошує результати боксерського правового змагання.

Слово надається суддям.

Відбувається нагородження.

Заключне слово вчителя

Сьогодні ви показали , що маєте не лише спортивний азарт , а й інтелектуальний. Я сподівалась що для всіх учасників наша гра була цікавою , а саме основне принесли ті практичні знання права , які так необхідні кожній людині в її житті. На відміну від боксу  перемогу отримали всі. Тому що основними переможцями в інтелектуальних іграх є дружба і знання , знання і дружба. Я сподіваюсь, що майбутні юристи – це надзвичайно толерантні, виховані , культурні люди.

 

docx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку