Розробка інтегрованного заняття

Про матеріал
Проілюстрований матеріал у вигляді розробки інтегрованого заняття з розвитку мовлення та малювання на тему: «Дощик» в групі раннього віку. Як доступно навчити дітей розмовляти, підвищити позитивний настрій, заспокоїти під час адаптації . Мета: Вчити дітей повторювати слідом за вихователем окремі слова і фрази; Сприяти формуванню інтонаційної виразності мовлення; Розвивати дрібну моторику, співвідносити рухи пальців рук; Розвивати концентрацію уваги, координацію; Викликати у дітей радість від слухання віршика, бажання послухати , й по можливості брати участь в розповіданні. Виготовити поробку нетрадиційною методикою.
Перегляд файлу

ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ

Розвиток мовлення

 та малювання

C:\Users\зоя\Downloads\клякса + апляикаци.jpg

Тема: Дощик

Підготовила  та провела вихователь ДНЗ №10

  Афанасьєва Зоя Іванівна

 

 

м.Мирноград

2020р.

 

ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ

Розвиток мовлення та малювання

Тема: Дощик
Мета: повторювати слідом за вихователем окремі слова і фрази;

  Сприяти формуванню інтонаційної виразності мовлення;

 Розвивати дрібну моторику, співвідносити рухи пальців рук;

Розвивати концентрацію уваги, координацію;

Викликати у дітей радість від слухання віршика, бажання послухати ще й по можливості брати участь в розповіданні.

 Організація робочих місць і підготовка матеріалів:

https://ak.picdn.net/shutterstock/videos/9417173/thumb/1.jpg

  • люстерко

 

  • листи акварельного паперу

 

  • гуаш

 

  • заготівля «гумові чобітки» (вирізані для  розфарбування)

https://i.pinimg.com/236x/6f/b6/64/6fb6645c3bd294fce743353ba8ebabb4--rainy-day-crafts-cloud-mobile.jpg

  • кольорові олівці

 

  • трубочки для напоїв

 

  • серветки

 

  • кисті

 

  • баночки з водою

 

  • клейонки

 

  • клей

 

  • саморобна іграшка: «Дощик»

 

  • крапельки, приклеєні  на двосторонній скотч  за  кількостю дітей
  • велика демонстративна хмаринка
  • парасолька

Хід:

1.Артикуляційна гімнастика:(з використанням  маленького люстерка)

 Де ж наш пустун-язичок?

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудимо!

— Поплямкаємо губами!

— Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!

— Посичали гускою: с-с-с.

— Подзижчали комариком: дз-дз-дз.

— Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш.

— Подирчали трактором: др-др-др.

2 Вступна  бесіда

Вихователь:  подув вітер  (педагог з дітьми дмуть, зображуючи вітер : «фу-фу-фу» ).  Налетіла хмаринка (педагог виставляє хмаринку на магнітну дошку). Пішов дощик. Спочатку закапав тихо:  кап-кап-кап  ( одна дитина бере крапельки, підставляє під  хмаринку, тихо повторює:  кап-кап-кап) , потім дощик застукав сильніше: «кап-кап-кап»  ( інша дитина підставляє крапельки, повторює голосніше: «кап-кап-кап»).  Знову тихо капає дощик: "кап-кап-кап" ( діти  повторюють дію і тихо повторюють слова:  «кап-кап-кап» і перестав!

3. Робота над текстом. Вихователь  читає  віршик:

Дощик, дощик, Кап-кап-кап!

Мокрії доріжки. Кап-кап-кап!

 Ми не можемо    гуляти –

Бо  промочим  ніжки.

Кап-кап-кап!

Разом з дорослим діти  повторюють  звуконаслідування «кап-кап-кап» і виконують  дію.

4 Гра повторюється у музичному супроводі, як пальчикова гімнастика. (Проговорюючи «кап-кап»-діти  пальцем  стукають по долоньці)

C:\Users\зоя\Downloads\рез сапоги.jpg5. Сьогодні ми з вами зробимо ось таку веселу аплікацію. Чобітки, які шльопають по калюжі. Калюжу будемо малювати за допомогою кляксографія, а чобітки розфарбуємо, кому як подобається, і приклеїмо зверху.

Отже, макаю  пензлик  в розведену фарбу і бризкаю на аркуш паперу. Чим густіше фарба - тим більш насиченим буде колір , але важче вона видувається. Далі беремо трубочку, і дуємо через неї на різнокольорові краплі фарби, вони перетворюються в плями. При цьому аркуш паперу можна повертати - плями виходять ще цікавіше! Подивіться, які бризки у нас вийшли!

Спочатку  розфарбуємо чобітки. Це можна зробити фарбами.

                                  (Робота з лекалами)

Поки наші заготовки сохнуть, ми  намалюємо калюжу

Малювання  « Калюжі ». Діті малюють  дмухаючи в трубочку.

 Далі йде підсумкове оформлення - приклеювання чобітків на калюжку, розглядання та обговорення результатів

 

6.Рухлива гра «Дощик  та сонечко».

МЕТА:Вчитися слухати  вихователя ,виконувати  його прохання. розвивати  увагу, вміння грати колективно.

Вихователь бере парасольку  і промовляє: «Дощик, дощик накрапає, йдіть  під парасольку,  до мене»,(діти біжать під парасольку  а потім закриває  парасольку та промовляє: «Сонечко.  Можна  бігати.»  Діти  бігають та стрибають. Вихователь кілька разів повторює,  доки всі діти не будуть разом.  повторять вслед за воспитателем отдельные слова и фразы;

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 лютого
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку