ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ
Розвиток мовлення
та малювання
Тема: Дощик
Підготовила та провела вихователь ДНЗ №10
Афанасьєва Зоя Іванівна
м.Мирноград
2020р.
ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ
Розвиток мовлення та малювання
Тема: Дощик
Мета: повторювати слідом за вихователем окремі слова і фрази;
Сприяти формуванню інтонаційної виразності мовлення;
Розвивати дрібну моторику, співвідносити рухи пальців рук;
Розвивати концентрацію уваги, координацію;
Викликати у дітей радість від слухання віршика, бажання послухати ще й по можливості брати участь в розповіданні.
Організація робочих місць і підготовка матеріалів:
Хід:
1.Артикуляційна гімнастика:(з використанням маленького люстерка)
Де ж наш пустун-язичок?
Ліг на бочок і мовчок.
А ми зараз його розбудимо!
— Поплямкаємо губами!
— Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!
— Посичали гускою: с-с-с.
— Подзижчали комариком: дз-дз-дз.
— Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш.
— Подирчали трактором: др-др-др.
2 Вступна бесіда
Вихователь: подув вітер (педагог з дітьми дмуть, зображуючи вітер : «фу-фу-фу» ). Налетіла хмаринка (педагог виставляє хмаринку на магнітну дошку). Пішов дощик. Спочатку закапав тихо: кап-кап-кап ( одна дитина бере крапельки, підставляє під хмаринку, тихо повторює: кап-кап-кап) , потім дощик застукав сильніше: «кап-кап-кап» ( інша дитина підставляє крапельки, повторює голосніше: «кап-кап-кап»). Знову тихо капає дощик: "кап-кап-кап" ( діти повторюють дію і тихо повторюють слова: «кап-кап-кап» і перестав!
3. Робота над текстом. Вихователь читає віршик:
Дощик, дощик, Кап-кап-кап!
Мокрії доріжки. Кап-кап-кап!
Ми не можемо гуляти –
Бо промочим ніжки.
Кап-кап-кап!
Разом з дорослим діти повторюють звуконаслідування «кап-кап-кап» і виконують дію.
4 Гра повторюється у музичному супроводі, як пальчикова гімнастика. (Проговорюючи «кап-кап»-діти пальцем стукають по долоньці)
5. Сьогодні ми з вами зробимо ось таку веселу аплікацію. Чобітки, які шльопають по калюжі. Калюжу будемо малювати за допомогою кляксографія, а чобітки розфарбуємо, кому як подобається, і приклеїмо зверху.
Отже, макаю пензлик в розведену фарбу і бризкаю на аркуш паперу. Чим густіше фарба - тим більш насиченим буде колір , але важче вона видувається. Далі беремо трубочку, і дуємо через неї на різнокольорові краплі фарби, вони перетворюються в плями. При цьому аркуш паперу можна повертати - плями виходять ще цікавіше! Подивіться, які бризки у нас вийшли!
Спочатку розфарбуємо чобітки. Це можна зробити фарбами.
(Робота з лекалами)
Поки наші заготовки сохнуть, ми намалюємо калюжу
Малювання « Калюжі ». Діті малюють дмухаючи в трубочку.
Далі йде підсумкове оформлення - приклеювання чобітків на калюжку, розглядання та обговорення результатів
6.Рухлива гра «Дощик та сонечко».
МЕТА:Вчитися слухати вихователя ,виконувати його прохання. розвивати увагу, вміння грати колективно.
Вихователь бере парасольку і промовляє: «Дощик, дощик накрапає, йдіть під парасольку, до мене»,(діти біжать під парасольку а потім закриває парасольку та промовляє: «Сонечко. Можна бігати.» Діти бігають та стрибають. Вихователь кілька разів повторює, доки всі діти не будуть разом. повторять вслед за воспитателем отдельные слова и фразы;