14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Розробка інтегрованого позакласного заходу «Зоряне сяйво країн Європи» (англійська, французька, німецька мови)

Про матеріал

Методична розробка інтегрованого позакласного заходу з англійської, французької та німецької мови у вигляді усного журналу для учнів 6 класів. Журнал містить чотири сторінки-рубрики, що розповідають про символіку, визначні місця, свята та шкільне життя у країнах мов, що вивчаються.

Мета заходу:

  • розвиток мовленнєвих, інтелектуальних, комунікативних здібностей учнів;
  • формування позитивної мотивації до вивчення іноземних мов.
Перегляд файлу

 

РОЗРОБКА ПОЗАКЛАСНОГО ЗАХОДУ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

«ЗОРЯНЕ СЯЙВО КРАЇН ЄВРОПИ»

 

Богданцева Лариса Василівна,

учитель англійської мови

Анотація

Методична розробка позакласного заходу  з англійської, французької та німецької мови у вигляді усного журналу для учнів 6 класів. Журнал містить чотири сторінки-рубрики, що розповідають про символіку,  визначні місця, свята та шкільне життя у країнах мов, що вивчаються. До розробки додається мультимедійна презентація.

Мета|ціль| заходу:

розвиток мовленнєвих, інтелектуальних, комунікативних здібностей учнів;

формування позитивної мотивації до вивчення іноземних мов|язиків|.

Цілі|задачі|:

1. Освітні:

познайомити з|із| деякими реаліями Англії, Франції та Німеччини;

удосконалювати|вдосконалювати| уміння і навички|навички| практичного володіння англійської, французької та німецької мовами з усіх видів мовленнєвої діяльності.

2. Розвиваючі:

розвивати мислення, пам'ять, увагу учнів на основі осмислення і узагальнення необхідного матеріалу; розвивати кругозір учнів.

3. Виховні:

виховувати самостійність і взаємодопомогу в ході колективної діяльності по пошуку і обробці інформації;

виховувати повагу|повагу| до культури країн мов|язиків|, що вивчаються.

Форми: віртуальна подорож, перегляд та коментар відеороликів, інсценування, вікторина

Очікувані результати:  учні мають загальну уяву та вміють розповісти про символіку, визначні пам’ятки, традиції святкування Великодня та шкільного життя у Великій Британії, Франції та Німеччині.

 

Конструктор позакласного заходу

 

Етапи заходу

Форми та методи

1.

Мотивація діяльності

 

Перегляд відеоролика, гімн Євросоюзу

 

2.

Підготовка учнів до сприйняття та засвоєння матеріалу

 

Вступне слово вчителів та ведучого

3.

Вивчення та засвоєння матеріалу заняття

Форма заняття – усний журнал.

Методи:

  • репортажі – повідомлення учнів;
  • відео репортажі

4.

Рефлексія

Вікторина

5.

 

Заключне слово ведучого

 

 

 

Перебіг заходу

(лунає гімн Євросоюзу)

Вступне слово учителів:

- (Привітання трьома мовами)

Щойно пролунав офіційний гімн Європи та Євросоюзу.

Нове тисячоліття ЮНЕСКО оголосило століттям поліглотів.

Не випадково саме зараз приділяється велика увага мовній різноманітності. Європейський союз об'єднує 27 держав.

Але мов, на яких спілкуються європейці, звичайно, значно більше - всього 23 офіційно визнаних мови. Але крім них існує ще близько 60 регіональних мов і мов національних меншин. 

- Сьогодні ми маємо нагоду пізнати краще три країни, що входять до складу Євросоюзу, і мови яких ми вивчаємо – Великої Британії, Франції та Німеччини.

- Отже, наші репортери вже прибули в редакцію. І головний редактор вже готовий почати редакційну колегію.

Ведучий:  

  • Добрий день, шановні гості і знавці англійської, французької та німецької культури! Вас вітає відомий мандрівник, головний редактор журналу «Hello! Salut! Hallo! » Іванченко Петро Сергійович.
  • Перший випуск нашого журналу|часопису| присвячений звичаям і традиціям Англії, Франції та Німеччини. Сьогодні всі кореспонденти нададуть|вирушати|із| звіти по своїх рубриках.
  • Знайомство з країнами завжди починається з їх національної символіки.
  • Давайте згадаємо національні символи нашої країни!

(учні називають українську символіку)

До Державних символів країни належать Державний Прапор, Державний Герб та Державний Гімн, які є розпізнавальними знаками країни.

Народні символи – це те, що найбільше любить і шанує даний народ.

Українці мають свої традиції, які споконвіку шанують і бережуть - це батьківська хата, материнська пісня, святий хліб, виши­тий рушник, червона калина, зажурена верба, хрещатий барвінок, дивовижна писанка, вірний своєму краю леле­ка.

 

  • Отже, перша рубрика нашого журналу називається «Символіка країн».
  • Спочатку ми познайомимося з національними символами Великої Британії. Ця країна входить до складу Євросоюзу з 1973 року. Запрошую Британських репортерів.

(Виступають|вирушають| учні|уявляють|, в руках тримають зображення символів; відповідні слайди презентації )

(Звучить гімн Великої Британії.)

В.: - Серед засновників Європейської Спільноти у 1957 році були Франція та Німеччина.

Давайте дізнаємося про основні символи Франції. Запрошую репортерів.

(Виступають|вирушають| учні|уявляють|, в руках тримають зображення символів; відповідні слайди презентації) (Звучить гімн Франції.)

 

В.: - Наші німецькі журналісти готові розповісти про національні символи Німеччини.

(Виступають|вирушають| учні|уявляють|, в руках тримають зображення символів; відповідні слайди презентації ) (Звучить гімн Німеччини.)

(фонова музика)

В.: - Ми переходимо до нової рубрики - «Головні визначні місця».

Чи подорожували ви до столиці нашої держави Києва? Які місця ви відвідали? Що запам’яталося вам найбільш?

(Відповіді дітей)

В.: - На нашому редакційному засіданні ми здійснимо віртуальну подорож до столиць країн, мови яких ми вивчаємо.

- На зв’язку наші французькі журналісти.

(Учні розповідають про Ейфелеву вежу; відповідні слайди презентації)

В.: - Можливо, ви вже знаєте головну визначну пам'ятку Англії?

(Діти відповідають)

В.: - Так, саме про Біг Бен наш наступний репортаж.

(Учні виступають|вирушають| з|із| повідомленнями|сполученнями|; відповідні слайди презентації|біля|)

В.: - Вже готовий прямий зв'язок з нашими німецькими кореспондентами. Вони готові розповісти про визначні пам’ятки Німеччини.

(Учні виступають|вирушають| з|із| повідомленнями|сполученнями|; відповідні слайди презентації|біля|)

 

В.: - Друзі, чи подобаються вам свята?

- Авжеж, всі люблять свята. І я теж. Яке ваше найулюбленіше свято?

(Відповіді дітей.)

(музика)

В.: - Найсвітліше свято у християн і католиків – Великдень. Його відзначають у багатьох країнах.

- Як українці готуються до Великодніх свят?

(Відповіді дітей)

В.: - Традиція фарбувати яйця на Великдень існує в багатьох країнах. А в Німеччині відзначають Великдень по-особливому. Про це знають наші німецькі журналісти.

(учні демонструють прикрашене Великоднє дерево; виступають з повідомленнями)

В.: - А у Франції є цікава легенда про дзвони. Її почули наші французькі кореспонденти.

(Учні виступають|вирушають| з|із| повідомленнями|сполученнями|; відповідні слайди презентації|біля|)

В.: - У Англії діти теж|також| з|із| нетерпінням чекають на Великдень. Наші кореспонденти готові розповісти про особливості його святкування.

(Учні виступають|вирушають| з|із| повідомленнями|сполученнями|; відповідні слайди презентації; співають пісню «Hot Cross Buns»|біля|)

(музика)

В.: - Я думаю, що ви дуже любите свою школу.

- Чи знаєте ви як навчаються діти в Англії, Франції та Німеччині? Наша наступна сторінка - «Шкільне життя».

Британським кореспондентам пощастило побувати в англійській школі.

(Демонструється відео про англійську школу; доповіді |розказують| учнів.)

 

В.: -А тепер давайте відвідаємо французьку школу!

(Демонструється відео про французьку школу; доповіді |розказують| учнів.)

 

В.: - Пропонуємо до вашої уваги відео репортаж про навчання у Німеччині.

(Демонструється відео про німецьку школу; доповіді |розказують| учнів.)

 

В.: - Дякую  за яскраві репортажі нашим кореспондентам. Настав час зверстати наш журнал.

- Давайте перевіримо, чи уважно ви гортали сторінки нашого журналу.

( Учні відповідають на запитання вікторини.)

 

В.: - Спасибі всім за успішно виконану роботу.

Наш випуск журналу «Hello! Salut! Hallo! » можна вважати готовим до друку.

Дякую всім! Бажаю подальших|дальших| творчих успіхів!

 

Заключне слово вчителів:

- Існує така легенда. Створив Господь на світі звірів прудкими, сильними, птахів з крилами, які допомагали їм літати високо в небі. Тільки людині він не дав ні великої сили, ні міцних крил.

- Зажурилася людина й прийшла до Бога, почала нарікати на свою долю.
Всевишній вислухав скарги людини на важке життя і сказав, що має вона найцінніший скарб, якого не дано звірям і птицям — мову. Адже мова сильніша за будь-яку силу, скоріша за найпрудкішу тварину.

- Пообіцяв Бог, що мова все замінить людині, ніде не дасть загинути. Однак і людина повинна розуміти, який неоціненний скарб отримала — берегти мову, як зіницю ока. А якщо втратить вона її, то загубить і душу, і силу.
- Це всього лише легенда. Але, недарма ж говорять, що без мови немає народу. Невипадково, мабуть, мову називають генетичним кодом нації. Завдяки їй ми маємо можливість поєднати минуле з сучасним. Вона програмує майбутнє цілого народу. Повага і шана до рідної мови мають в будь-якому суспільстві особливий смисл.

Існує вислів: «Скільки знаєш ти мов - стільки разів ти людина!»

Вивчайте мови!!! Бережіть їх!!!

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
8 січня 2019
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку