Проект розглядає створення Еко-табору в рамках літнього мовного табору. Кількість Еко-загонів визначається загальною кількістю учнів, що бажають залучитися до курсу. Заняття поводяться англійською мовою.
Метою Еко-табору є сприяння сталому способу життя, екологічній відповідальності, підвищенню знань про природу, зміцненню навичок взаємодії та підтримка переконання, що людина може впливати на вирішення екологічних проблем і діяти в цьому напрямку.
Проект інтегрованого курсу «Еко-табір»
Пояснювальна записка
Проект розглядає створення Еко-табору в рамках літнього мовного табору. Кількість Еко-загонів визначається загальною кількістю учнів, що бажають залучитися до курсу. Заняття поводяться англійською мовою.
Метою еко-табору є сприяння сталому способу життя, екологічній відповідальності, підвищенню знань про природу, зміцненню навичок взаємодії та підтримка переконання, що людина може впливати на вирішення екологічних проблем і діяти в цьому напрямку.
Еко-табір занурює своїх учнів у природне середовище, через нестандартні та ігрові заняття, та водночас, спонукає їх максимально використовувати у навчанні їхній досвід та знання з предметів природознавство, англійська мова.
Робота еко-табору керується наступними принципами:
Курс розроблено для підлітків віком 12-13 років (6-7 клас). До подій можуть долучатися дорослі (батьки, керівник туристичного гуртка), діти молодшого шкільного та дошкільного віку.
Тривалість курсу: 2 тижні (10 занять)
Етапи роботи над проектом
Етапи |
Терміни |
Зміст роботи |
Підготовчий |
2017-2018 н.р. |
Стратегія проекту - Вибір типу проекту, визначення учасників, ресурсів, матеріального та методичного забезпечення. |
Планування проекту - Встановлення ефективних форм проектування. - Теоретичне забезпечення проектування (пошук інформації, необхідної для здійснення проекту). - Методологічне забезпечення проекту |
||
Реалізація проекту |
2018-2019 н.р. |
- Апробація курсу - Розробка змісту проекту з відповідним супроводом |
Заключний |
2019-2020 н.р. |
- Експертна оцінка проекту, порівняння отриманого результату. - Коригування проекту - Прийняття рішення про використання проекту (упровадження проекту в педагогічну практику). |
Очікувані результати
Учні мають пізнати / спробувати / навчитися
• Подолати труднощі в спілкуванні: стати товаришами, стати більш енергійнішими в процесі навчання, самим брати участь у створенні навчальних ігор;
• Навчитися бути толерантним і співчутливим до свого сусідства;
• Розкрити світоглядні позиції.
• Розуміти взаємозалежність всіх складових життя на землі
• Робити відкриття в своєму оточенні через спостереження за кольорами довкілля;
• Розвивати відчуття та особисті ставлення, пов’язані з елементами природи;
• Брати участь разом з іншими у спільній творчості та поділяти відповідальність за неї.
• Усвідомити відповідальність кожної людини за збереження довкілля та необхідність періодичного безпосереднього контакту з природою, щоб це бажання підтримувати.
Орієнтовне календарно-тематичне планування курсу
№ з/п |
Дата |
Тема |
1 |
|
Opening Party
|
2 |
|
“SAVE OUR PLANET” – Asphalt Drawing Contest
|
3 |
|
“I LOVE THE EARTH” – Poem Reciter Contest
|
4 |
|
NATURE OF MY NATIVE TOWN. THE WEATHER
|
5 |
|
“MY ECO-CODE” - Project Work
|
6 |
|
A Litter Cleaning Up Campaign
|
7 |
|
Reduce. Reuse. Recycle
|
8 |
|
Think global – Act local
|
9 |
|
Ecology & Transport
|
10 |
|
Awarding Ceremony
|
ECO – SCHOOL #1
Opening Party
Procedure:
1. The Ceremony of the opening Eco-School
Word File
|
2. Lexical warming up.
3. Relaxation
4. Reading & discussing
ECO – SCHOOL #2
“SAVE OUR PLANET” – Asphalt Drawing Contest
Procedure:
1. Greeting
2. A song
3. Lexical warming up
Word File
|
ECO – SCHOOL #3
“I LOVE THE EARTH” – Poem Reciter Contest
Procedure:
1. Greeting
2. Lexical warming up
3. Watching videos
4. Relaxation
5. The Contest
ECO – SCHOOL #4
NATURE OF MY NATIVE TOWN. THE WEATHER
Procedure:
1. Greeting
2. Lexical warming up “Seasons. Weather”
3. Watching videos
4. A song
5. Visiting the city events dedicated to the Children's Day
ECO – SCHOOL #5
“MY ECO-CODE” - Project Work
Procedure:
1. Greeting
2. Lexical warming up
3. Watching videos
4. Relaxation
5. Preparatory work for doing projects
6. Presentations
ECO – SCHOOL #6
A Litter Cleaning Up Campaign
Procedure:
1. Greeting
2. Song.
3. A Litter Cleaning Up
4. Playing sports & games in the open
ECO – SCHOOL #7
Reduce. Reuse. Recycle
Procedure:
1. Greeting. Shout slogans
2. Watching videos
3. Reading
My school is an eco-school. This means that we try to look after the environment, because our Earth is a wonderful world and we don't want to destroy it. Becoming eco-friendly is not difficult. Everyone can do something to protect nature. We do a lot of things. We always put our litter in a bin because litter pollutes and spoils the environment. We reuse and recycle newspapers, cans, plastic and glass bottles instead of throwing them out. Recycling saves new materials and saves energy. We help wildlife by being more environmentally friendly. We do not disturb animals. We've built a nature garden near the school with a wildlife pond, bird boxes, homes for mice. Besides, our pupils walk or cycle to school. We think that this helps to reduce air pollution. Air pollution causes climate change and some animals may disappear. Some chemicals can also contribute to climate change and damage the natural environment that's why we do not use them.
4. Reduce. Reuse. Recycle Song
ECO – SCHOOL #8
Think global – Act local.
Procedure:
1. Greeting. Shout slogans
2. Presentation group project works
ECO – SCHOOL #9
Ecology & Transport
Procedure
1. Greeting. Shout slogans
2. Watching videos
3. Game Eco-Bingo
ECO – SCHOOL #10
Awarding Ceremony