Проект інтегрованого курсу «Еко-табір»

Про матеріал

Проект розглядає створення Еко-табору в рамках літнього мовного табору. Кількість Еко-загонів визначається загальною кількістю учнів, що бажають залучитися до курсу. Заняття поводяться англійською мовою.

Метою Еко-табору є сприяння сталому способу життя, екологічній відповідальності, підвищенню знань про природу, зміцненню навичок взаємодії та підтримка переконання, що людина може впливати на вирішення екологічних проблем і діяти в цьому напрямку.

Перегляд файлу

Картинки по запросу Eco camp

Проект інтегрованого курсу «Еко-табір»

 

 

 

 

Пояснювальна записка

Проект розглядає створення Еко-табору в рамках літнього мовного табору. Кількість Еко-загонів визначається загальною кількістю учнів, що бажають залучитися до курсу. Заняття поводяться англійською мовою.

Метою еко-табору є сприяння сталому способу життя, екологічній відповідальності, підвищенню знань про природу, зміцненню навичок взаємодії та підтримка переконання, що людина може впливати на вирішення екологічних проблем і діяти в цьому напрямку.

Еко-табір занурює своїх учнів у природне середовище, через нестандартні та ігрові заняття, та водночас, спонукає їх максимально використовувати у навчанні їхній досвід та знання з предметів природознавство, англійська мова.

Робота еко-табору керується наступними принципами:

  •   включення учнів у природне середовище, щоб підтримати розвиток стосунків зі світом природи;
  •   міждисциплінарного (інтегрованого) навчання;
  •   комунікативної активності учнів та пізнавально-орієнтованого підходу.

Курс розроблено для підлітків віком 12-13 років (6-7 клас). До подій можуть долучатися дорослі (батьки, керівник туристичного гуртка), діти молодшого шкільного та дошкільного віку.

Тривалість курсу: 2 тижні (10 занять)

 

 

 

 

Етапи роботи над проектом

 

Етапи

Терміни

Зміст роботи

Підготовчий

2017-2018 н.р.

Стратегія проекту

- Вибір типу проекту, визначення учасників, ресурсів, матеріального та методичного забезпечення.

Планування проекту

- Встановлення ефективних форм проектування.

- Теоретичне забезпечення проектування (пошук інформації, необхідної для здійснення проекту).

- Методологічне забезпечення проекту

Реалізація проекту

2018-2019 н.р.

- Апробація курсу

- Розробка змісту проекту з відповідним супроводом

Заключний

2019-2020 н.р.

- Експертна оцінка проекту, порівняння отриманого результату.

- Коригування проекту

- Прийняття рішення про використання проекту (упровадження проекту в педагогічну практику).

 

 

Очікувані результати

Учні мають пізнати / спробувати / навчитися

• Подолати труднощі в спілкуванні: стати товаришами, стати більш енергійнішими в процесі навчання, самим брати участь у створенні навчальних ігор;

• Навчитися бути толерантним і співчутливим до свого сусідства;

• Розкрити світоглядні позиції.

• Розуміти взаємозалежність всіх складових життя на землі

• Робити відкриття в своєму оточенні через спостереження за кольорами довкілля;

• Розвивати відчуття та особисті ставлення, пов’язані з елементами природи;

• Брати участь разом з іншими у спільній творчості та поділяти відповідальність за неї.

• Усвідомити відповідальність кожної людини за збереження довкілля та необхідність періодичного безпосереднього контакту з природою, щоб це бажання підтримувати.

 

 

 

Картинки по запросу Eco camp

Орієнтовне календарно-тематичне планування курсу

 

 

 

№ з/п

Дата

Тема

1

 

Opening Party

 

2

 

“SAVE OUR PLANET” – Asphalt Drawing Contest

 

3

 

“I LOVE THE EARTH” – Poem Reciter Contest

 

4

 

NATURE OF MY NATIVE TOWN. THE WEATHER

 

5

 

“MY ECO-CODE” - Project Work

 

6

 

A Litter Cleaning Up Campaign

 

7

 

Reduce. Reuse. Recycle

 

8

 

Think global – Act local

 

9

 

Ecology & Transport

 

10

 

Awarding Ceremony

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ECO – SCHOOL        #1

Opening Party

Procedure:

1. The Ceremony of the opening Eco-School

Word File

  • save
  • clean
  • tidy
  • improve
  • encourage
  • turn (switch) on/off
  • environment
  • reduce
  • reuse
  • recycle
  • compost
  • leftovers

2. Lexical warming up.

3. Relaxation

4. Reading & discussing

Eco code pictureEco-Code 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ECO – SCHOOL         #2

 

“SAVE OUR PLANET” – Asphalt Drawing Contest

  • Картинки по запросу SAVE YOUR PLANETThe motto of the day

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу SAVE YOUR PLANET

Procedure:

1. Greeting

2. A song

3. Lexical warming up

Word File

  • animals
  • plants
  • endangered
  • ocean
  • sea
  • river
  • field
  • beauty
  • lake
  • pond
  • pollute
  • pollution

 

Картинки по запросу SAVE YOUR PLANET 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ECO – SCHOOL         #3

 

“I LOVE THE EARTH” – Poem Reciter Contest

  • Earth Day Sloganshttp://earthday2017.today/earth-day-slogans/The motto of the day

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Procedure:

1. Greeting

2. Lexical warming up

3. Watching videos

4. Relaxation

5. The Contest

Картинки по запросу I LOVE THE EARTH motto 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ECO – SCHOOL         #4

 

NATURE OF MY NATIVE TOWN. THE WEATHER

  • Картинки по запросу Children mottoThe motto of the day

 

 

 

 

 

 

Procedure:

1. Greeting

2. Lexical warming up “Seasons. Weather”

3. Watching videos

4. A song

5.  Visiting the city events dedicated to the Children's Day

 

Картинки по запросу Children's Day motto 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ECO – SCHOOL         #5

 

“MY ECO-CODE” - Project Work

  • Картинки по запросу The Earth does not belong to us: we belong to the worldThe motto of the day

 

 

 

 

 

Procedure:

1. Greeting

2. Lexical warming up

3. Watching videos

4. Relaxation

5. Preparatory work for doing projects

6. Presentations

 

Картинки по запросу The Earth does not belong to us: we belong to the world

 

 

 

ECO – SCHOOL         #6

 

A Litter Cleaning Up Campaign

 

  • The motto of the day

Картинки по запросу dont litter motto

 

Procedure:

1. Greeting

2. Song.

3. A Litter Cleaning Up

4. Playing sports & games in the open

Картинки по запросу The Earth does not belong to us: we belong to the world 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ECO – SCHOOL         #7

Reduce. Reuse. Recycle

  • The motto of the day

Картинки по запросу Reduce. Reuse. Recycle motto

Procedure:

1. Greeting. Shout slogans

2. Watching videos

3. Reading

My school is an eco-school. This means that we try to look after the environment, because our Earth is a wonderful world and we don't want to destroy it. Becoming eco-friendly is not difficult. Everyone can do something to protect nature. We do a lot of things. We always put our litter in a bin because litter pollutes and spoils the environment. We reuse and recycle newspapers, cans, plastic and glass bottles instead of throwing them out. Recycling saves new materials and saves energy. We help wildlife by being more environmentally friendly. We do not disturb animals. We've built a nature garden near the school with a wildlife pond, bird boxes, homes for mice. Besides, our pupils walk or cycle to school. We think that this helps to reduce air pollution. Air pollution causes climate change and some animals may disappear. Some chemicals can also contribute to climate change and damage the natural environment that's why we do not use them.

 

4. Reduce. Reuse. Recycle Song

 

 

 

 

ECO – SCHOOL         #8

 

Think global – Act local.

 

 

  • Картинки по запросу environment slogans in englishПохожее изображениеThe motto of the day

 

 

 

 

 

 

 

Procedure:

1. Greeting. Shout slogans

2. Presentation group project works

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ECO – SCHOOL         #9

 

Ecology & Transport

  • Похожее изображениеThe motto of the day

 

 

 

 Procedure

       1. Greeting. Shout slogans

2. Watching videos

3. Game Eco-Bingo

 

 

Похожее изображениеПохожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу Ecology & Transport Картинки по запросу Ecology & Transport

ECO – SCHOOL         #10

Awarding Ceremony

F:\Лариса\2016-2017 навч.рік\Eco-School\busy-bee-award1 (1).jpg

C:\DOCUME~1\Admin\LOCALS~1\Temp\FineReader11.00\media\image4.jpeg

docx
Додано
8 січня 2019
Переглядів
1635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку