Конспект уроку на тему "Покупки. У торгівельному центрі""

Про матеріал

Дана робота містить план-конспект уроку з англійської мови на тему "Покупки. У торгівельному центрі." Під час уроку учні пройдуть он-лайн гру, переглянуть цікаве відео і попрацюють над хмарами слів. Вони навчатимуться розмірковувати над критеріями, важливими під час шопінгу.

Перегляд файлу

6 клас

Тема: Покупки. У торгівельному центрі

Мета: - надати учням структуру взаємодії під час шопінгу;

  • Практикувати вживання лексики по т. Покупки;
  • Тренувати  читання, говоріння, письмо;

Розвивати – навички мовної діалогічного та монологічного мовлення ;

  • Лексичний запас;
  • Креативність;
  •    Відповідальність та організованість;
  •    Вміння співпрацювати;
  • Навички роботи на компютері

Навчати  - пізнавати слова та вирази по т. Покупки під час читання та  аудіювання,;

  • Записувати слова та вирази по темі;
  • Складати діалоги по темі;
  • Бути успішним, роблячи шопінг закордоном;
  • Обговорювати аспекти, важливі під час здійснення покупок;
  • Створювати хмари з слів.

 

Матеріали: підручник, зошит, комп’ютер, відео-файли, он-лайн гра, ресурс Word Cloud, , план уроку, стікери, аркуші для голосування

Структура уроку

І. Орг. Момент. Привітання. Початок уроку:

- привітання

- он-лайн гра У супермаркеті http://www.igames.com.ua/FlashGame.aspx?name=trolley_dash

- перевірка домашнього завдання ( скласти речення по т. Що ти робитимеш на вихідних?): учні розпитують один одного за допомогою жеребкування (палички з іменами, вибираючи які, учні обирають, до кого звернутись) і визначають  найпопулярніший вид діяльності – покупки.

- What are you doing on Sunday?

- I might go shopping with mum. And you?

- I might go to the market to buy some fresh fruit. And you?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

  1. Перегляд відео до пісні Let’s go shopping https://www.youtube.com/watch?v=YSC9Etw0ZHQ;
  2. Під час перегляду учні повинні виписати назви товарів, що згадувались в пісні та назвати магазин, до якого ми  завітаємо сьогодні.
  3. Після того, як учні з’ясують тему уроку, повідомити цілі та завдання.

ІІІ. Основна частина уроку.

  1. Практика з читання:
  • Виконання підготовчих вправ: учні слухають пісню з відео рядом “I Hate Shopping” і виписують корисні вирази та назви одягу. Взаємоперевірка.
  • Етап власне читання тексту впр. 1, 2, с.43
  • Виконання після текстових вправ: учні тренуються відтворювати діалог у колі.

 

2. Фізкультхвилинка: учні рухаються під пісню Lets go shopping, повторюючи назви магазинів. : учні рухаються під пісню Lets go shopping, повторюючи назви магазинів.

3. Практика з говоріння: скласти діалог «Відома людина робить покупки»

2. Скласти для модного журналу рейтинг критеріїв, найбільш важливих для покупців під час шопінгу, а саме: ціна, торгова марка, колір, зручність, тощо. На дошці аркуші паперу з назвами PRICE, TRADE MARK, COLOUR, COMFORT.

Учні висловлюють  свої думки та та наклеюють стікери на відповідні аркуші-бюлетні.

I think, colour is very important. I like red.

In my opinion, comfort is more important. I like casual style.

I prefer to look at a trade mark first.

6. учні он-лайн складають Word Cloud ( хмару з слів) по темі Покупки, згадуючи слова та вирази уроку і надсилають собі на електронну пошту, щоб переглянути і повторити вдома матеріал уроку

ІV. Підсумки уроку: учні отримують м’яч з запитаннями (Was the lesson interesting? Was it usefull? Was it difficult?, etc.) і в колі задають їх один одному та відповідають ( у кого м’яч – тому говорити)

V. Оцінювання навчальних досягнень учнів.

VІ. Пояснення домашнього завдання: написати батькам електронного листа, використовуючи план  впр.5, с.44, повторити лексику по word cloud

VІІ. Завершення уроку

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
8 січня 2019
Переглядів
2426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку