Дана робота містить план-конспект уроку з англійської мови на тему "Покупки. У торгівельному центрі." Під час уроку учні пройдуть он-лайн гру, переглянуть цікаве відео і попрацюють над хмарами слів. Вони навчатимуться розмірковувати над критеріями, важливими під час шопінгу.
6 клас
Тема: Покупки. У торгівельному центрі
Мета: - надати учням структуру взаємодії під час шопінгу;
Розвивати – навички мовної діалогічного та монологічного мовлення ;
Навчати - пізнавати слова та вирази по т. Покупки під час читання та аудіювання,;
Матеріали: підручник, зошит, комп’ютер, відео-файли, он-лайн гра, ресурс Word Cloud, , план уроку, стікери, аркуші для голосування
Структура уроку
І. Орг. Момент. Привітання. Початок уроку:
- привітання
- он-лайн гра У супермаркеті http://www.igames.com.ua/FlashGame.aspx?name=trolley_dash
- перевірка домашнього завдання ( скласти речення по т. “Що ти робитимеш на вихідних?”): учні розпитують один одного за допомогою жеребкування (палички з іменами, вибираючи які, учні обирають, до кого звернутись) і визначають найпопулярніший вид діяльності – покупки.
- What are you doing on Sunday?
- I might go shopping with mum. And you?
- I might go to the market to buy some fresh fruit. And you?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети, завдань уроку
ІІІ. Основна частина уроку.
2. Фізкультхвилинка: учні рухаються під пісню Let’s go shopping, повторюючи назви магазинів. : учні рухаються під пісню Let’s go shopping, повторюючи назви магазинів.
3. Практика з говоріння: скласти діалог «Відома людина робить покупки»
2. Скласти для модного журналу рейтинг критеріїв, найбільш важливих для покупців під час шопінгу, а саме: ціна, торгова марка, колір, зручність, тощо. На дошці аркуші паперу з назвами PRICE, TRADE MARK, COLOUR, COMFORT.
Учні висловлюють свої думки та та наклеюють стікери на відповідні аркуші-бюлетні.
I think, colour is very important. I like red.
In my opinion, comfort is more important. I like casual style.
I prefer to look at a trade mark first.
6. учні он-лайн складають Word Cloud ( хмару з слів) по темі Покупки, згадуючи слова та вирази уроку і надсилають собі на електронну пошту, щоб переглянути і повторити вдома матеріал уроку
ІV. Підсумки уроку: учні отримують м’яч з запитаннями (Was the lesson interesting? Was it usefull? Was it difficult?, etc.) і в колі задають їх один одному та відповідають ( у кого м’яч – тому говорити)
V. Оцінювання навчальних досягнень учнів.
VІ. Пояснення домашнього завдання: написати батькам електронного листа, використовуючи план впр.5, с.44, повторити лексику по word cloud
VІІ. Завершення уроку