Розробка уроку розроблена за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. дана розробка спрямована на допомогу молодим вчителям- початківцям.
Інтегрований урок
у 1-му класі
англійська мова + трудове навчання
ТЕМА УРОКУ: Мої найкращі іграшки. Улюблені кольори .
Підтема уроку: Літери Оо та Рр. Структура речення: «Look, I have got a red fox».
Мета уроку:
Мовний матеріал: Look, I have got a red fox.
Обладнання: ноутбук, CD-диск, підручники, зошити,англійський алфавіт, картки із зображенням літер, тематичні картки «Мої іграшки», «Кольори», різнокольоровий кубик, м’яка іграшка, кольоровий папір, клей, картон, шаблони іграшок.
Хід уроку
І. Початок уроку
1.1. Привітання з учнями класу
T.- Stand up! Good morning, children.
Учні вітаються хором (вірш «Good morning!”)
Ps.- «Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning,
I am glad to see you!»
T.- I am glad to see you too! Sit down, please. How are you today?
Ps.- We are fine.
1.2. Фонетична зарядка
Гра «Alphabet Writing Race»
Об’єдную клас у дві команди. Учень першої команди називає літеру -а, учень другої команди відповідає – b, наступний - c. Виграє та команда, яка не зробила жодної помилки. Гра обмежується тими літерами, які вивчили учні.
ІІ. Основна частина
2.1. Представлення нових лексичних одиниць з теми (РВ. Ех.1 р.44)
T.- Ok, now we learn our new words. Let’s start, children!
За допомогою тематичних карток представляю назви кольорів. Називаю нові слова з різним темпом, учні повторюють. Далі змінюю порядок карток і пропоную учням повторити нові слова.
2.2. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок (РВ. Ех.2 р.44)
Читаю діалог і показую картки з малюнками, учні повторюють.
2.3. Вивчення вірша з новими лексичними одиницями (РВ. Ех.3 р.44)
T.- Ok, now we learn our new rhyme.
Red and yellow.
Green and blue!
Lots of colours
For me and you.
2.4.Фізкультхвилинка
T.- Stand up, children! (Діти повторюють слова та дії за вчителем.)
I am happy, Happy, happy
2.5. Представлення літер алфавіту Оо, Рр (РВ. Ех.4-5 р.45) WB(зошит) – Unit 4, Lesson 3,Ex.2-3 p.28.
T.- Діти, ми зовсім забули про наш алфавіт. Він стоїть у куточку і сумує. Давайте його розвеселимо!
(Прослуховування пісні «АВС»)
T. – Children, let’s listen the «Alphabet Song».
Потім РВ (підручник) - Unit 4, Lesson 3,Ex.4-5 p.45; WB(зошит) – Unit 4, Lesson 3,Ex.2-3 p.28.
T. – Pupils, open your books on p.45 Ex.4-5. Let’s start our work with new letters – «Oo» and «Pp». Open your workbooks on p.28.
The first task will be: WB ex.2 p.28. Trace, name and write the letters.
The second task will be: WB ex.3 p.28. Children, trace the letters, colour the animals and name.
2.6.Виготовлення аплікацій з кольорового паперу «Моя улюблена іграшка»
А зараз ми з вами разом виготовимо аплікацію своєї улюбленої іграшки.
ІІІ. Закінчення уроку
3.1. Підведення підсумків
T. – Ok. Our lesson was very interesting.
Thank you for the lesson.
The lesson is over. You are free.
Good-bye, children. See you next time.