Розробка інтегрованого уроку

Про матеріал

Розробка уроку розроблена за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. дана розробка спрямована на допомогу молодим вчителям- початківцям.

Перегляд файлу

Інтегрований урок

у 1-му класі

англійська мова + трудове навчання

ТЕМА УРОКУ:    Мої найкращі  іграшки.  Улюблені кольори .

Підтема уроку: Літери Оо та Рр. Структура речення: «Look, I have got a red fox».

Мета уроку:

  •         Закріпити ЛО з теми «My Toys. Colours.», вчити впізнавати їх та застосовувати у мовленні;
  •         Ввести нові літери Oo та Pp;
  •         Вчити учнів називати свої іграшки та колір цих іграшок;
  •         Ввести нову граматичну конструкцію: «Look, I have got a red fox».
  •         Розвивати фонематичний слух учнів, здатність до імітації,слухову короткочасну пам'ять;
  •         Розвивати діалогічне мовлення, навички аудіювання, зорову пам'ять та увагу;
  •         Формувати вміння працювати з підручником і робочим зошитом;
  •         Формувати певне уявлення про звукову систему англійської мови;
  •         Формувати вміння переключатись на різні види діяльності, стимулювати комунікативно-ігрову мотивацію;
  •         Розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу;
  •         Збагачувати словниковий запас учнів;
  •         Виховувати почуття поваги до членів своєї родини, виховувати культуру спілкування;
  •         Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, активність, допитливість.

Мовний матеріал: Look, I have got a red fox.

Обладнання: ноутбук, CD-диск, підручники, зошити,англійський алфавіт, картки із зображенням літер, тематичні картки «Мої іграшки», «Кольори», різнокольоровий кубик, м’яка іграшка, кольоровий папір, клей, картон, шаблони іграшок.

 

 

 

 

 

 

  Хід уроку

І. Початок уроку

1.1. Привітання з учнями класу

T.- Stand up! Good morning, children.

Учні вітаються хором (вірш «Good morning!”)

Ps.- «Good morning, good morning,

        Good morning to you!

        Good morning, good morning,

        I am glad to see you!»

T.- I am glad to see you too! Sit down, please. How are you today?

Ps.- We are fine.

1.2. Фонетична зарядка

Гра «Alphabet Writing Race»       

Об’єдную клас у дві команди. Учень першої команди називає літеру -а, учень другої команди відповідає – b, наступний -  c. Виграє та команда, яка не зробила жодної помилки.  Гра обмежується тими літерами, які вивчили учні.

ІІ. Основна частина

2.1. Представлення нових лексичних одиниць з теми (РВ. Ех.1 р.44)

T.- Ok, now we learn our new words. Lets start, children!

За допомогою тематичних карток представляю назви кольорів. Називаю нові слова з різним темпом, учні повторюють. Далі змінюю порядок карток і пропоную учням повторити нові слова.

2.2. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок (РВ. Ех.2 р.44)

Читаю діалог і показую картки з малюнками, учні повторюють.

2.3. Вивчення вірша з новими лексичними одиницями (РВ. Ех.3 р.44)

T.- Ok, now we learn our new rhyme.

Red and yellow.

Green and blue!                                  

Lots of colours

For me and you.

2.4.Фізкультхвилинка

T.- Stand up, children! (Діти повторюють слова та дії за вчителем.)

         I am happy, Happy, happy

2.5. Представлення літер алфавіту Оо, Рр (РВ. Ех.4-5 р.45) WB(зошит) – Unit 4, Lesson 3,Ex.2-3 p.28.

T.- Діти, ми зовсім забули про наш алфавіт. Він стоїть у куточку і сумує. Давайте його              розвеселимо!              

(Прослуховування пісні «АВС»)

T. – Children, lets listen the «Alphabet Song».

Потім РВ (підручник) - Unit 4, Lesson 3,Ex.4-5 p.45; WB(зошит) – Unit 4, Lesson 3,Ex.2-3 p.28.

T. – Pupils, open your books on p.45 Ex.4-5.  Let’s start our work with new letters – «Oo» and «Pp». Open your workbooks on p.28.

The first task will be:  WB ex.2 p.28. Trace, name and write the letters.

The second task will be: WB ex.3 p.28. Children, trace the letters, colour the animals and name.  

 

                  D:\Продлёнка\картинки\7676455.jpg                       D:\Продлёнка\картинки\7676443.jpg

2.6.Виготовлення аплікацій з кольорового паперу «Моя улюблена іграшка»

А зараз ми з вами разом виготовимо аплікацію своєї улюбленої іграшки.

                 ІІІ. Закінчення уроку

3.1. Підведення підсумків

T. – Ok. Our lesson was very interesting.

Thank you for the lesson.

The lesson is over. You are free.

Good-bye, children. See you next time.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку