29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Розробка інтегрованого уроку інформатики та біології. Тема уроку: "Використання електронних таблиць на уроці біології при вивченні модифікаційної мінливості"

Про матеріал
Предмети: Біологія, Інформатика Клас: 10 Ключові слова: інтегрований урок, інформатика, біологія, електронні таблиці, модифікаційна мінливість Мета уроку:  Поглибити, розширити знання учнів по темі «модифікаційна мінливість».  Показати можливості використання комп'ютерних технологій на уроках біології - застосування електронних таблиць при обробці статистичних даних, отриманих в результаті експерименту.  Розвиток самостійності і творчості учнів, а також дослідницьких умінь (збір інформації, спостереження, аналіз і узагальнення); придбання комунікативних умінь (робота в парах).  Продовжити виховання екологічного мислення, толерантності. Обладнання: комп'ютери, програмне забезпечення - табличний процесор MS Excel; методичне керівництво до лабораторної роботи, тестові завдання, натуральні об'єкти, вимірювальні інструменти. Форма проведення уроку: лабораторна робота. Урок розрахований на 80 хвилин.
Перегляд файлу

Розробка інтегрованого уроку інформатики та біології. Тема уроку: "Використання електронних таблиць на уроці біології при вивченні модифікаційної мінливості". 10-й клас

Предмети: Біологія, Інформатика

Клас: 10

Ключові слова: інтегрований урок, інформатика, біологія, електронні таблиці, модифікаційна мінливість

Мета уроку:

  • Поглибити, розширити знання учнів по темі «модифікаційна мінливість».
  • Показати можливості використання комп'ютерних технологій на уроках біології - застосування електронних таблиць при обробці статистичних даних, отриманих в результаті експерименту.
  • Розвиток самостійності і творчості учнів, а також дослідницьких умінь (збір інформації, спостереження, аналіз і узагальнення); придбання комунікативних умінь (робота в парах).
  • Продовжити виховання екологічного мислення, толерантності.

Обладнання: комп'ютери, програмне забезпечення - табличний процесор MS Excel; методичне керівництво до лабораторної роботи, тестові завдання, натуральні об'єкти, вимірювальні інструменти.

Форма проведення уроку: лабораторна робота.

Урок розрахований на 80 хвилин.

Оформлення дошки: На дошці записана тема уроку «Використання електронних таблиць на уроці біології при вивченні модифікаційної мінливості» і мета уроку «Вивчити модифікаційну мінливість у рослин, побудувати варіаційний ряд і варіаційну криву в середовищі табличного процесора MS Excel».

План уроку:

  1. Вступ.
  2. Актуалізація знань.
  3. Лабораторна робота.
  4. Тестування.
  5. Підсумки уроку.

Хід уроку

Учитель інформатики: В даний час найбільш яскраві відкриття відбуваються на стику наук. Виникають нові науки: біоінженерія, біоніка, біоінформатика. Це яскравий приклад інтеграції наук. Сьогодні на уроці ми з вами сумісний матеріал біології та інформатики. Ви будете вивчати модифікаційну мінливість рослин з використанням комп'ютерних технологій, а саме - табличного процесора MS Excel.

Учитель біології проводить фронтальне опитування учнів по темі «модифікаційна мінливість»:

1) Що таке мінливість?

2) Які види мінливості ви знаєте?

3) У чому суть модифікаційної мінливості?

4) На що впливає модифікаційна мінливість - на генотип або фенотип?

5) Що таке фенотип і генотип?

6) Чи існує межа мінливості ознаки?

7) Чим визначаються межі ознаки?

8) модифікаційних мінливість групова або індивідуальна?

9) Як побудувати варіаційний ряд?

10) Що таке варіаційна крива?

11) Значення модифікаційної мінливості

а) Учитель біології дає роз'яснення щодо виконання лабораторної роботи.

(Додаток 1).

б) Учні виконують експериментальну частину роботи.

в) Фізкультхвилинка.

г) Учитель інформатики дає вказівки по оформленню лабораторної роботи на аркуші електронної таблиці і проводить опитування на тему «Електронні таблиці»:

1) Що таке електронні таблиці?

2) В чому полягає особливість електронних таблиць?

3) Які дані називаються основними? Похідними?

4) Що може бути записано в клітинку таблиці?

5) Як вводиться формула?

6) Що таке маркер заповнення? Для чого він використовується?

7) Як побудувати графік за даними таблиці?

д) Учні оформляють лабораторну роботу на комп'ютері. (Додаток 2)

Тестове опитування учнів з біології та інформатики. (Додаток 3, Додаток 4)

Підведення підсумків уроку, оголошення оцінок.

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку