Розробка інтегрованого заняття до курсу "Я досдіджую світ", 1 клас. Тема тижня "Світ захоплень". Тема дня "Що мені подобається? Що я люблю? "

Про матеріал

Відповідно до Державного стандарту Нової української школи кожен тиждень і день будуть тематичними. «Я досліджую світ» - інтегрований курс, через який буде реалізовано тематику тижня і дня. До вашої уваги пропоную розробку інтегрованого заняття до тематичного тижня "Світ захоплень".

Перегляд файлу

Інтегроване заняття

Я досліджую світ

Тиждень 17

Тема тижня: Світ захоплень

Тема дня: Що мені подобається? Що я люблю?

 

 

Мета:

  • ознайомити  учнів  з видами  та  різновидами  захоплень;
  • пояснити значення слова «хобі»;
  • вчити   дітей  розповідати  про  себе,  свої  уподобання;
  • довести, що уподобання розповідають про характер людини;
  • пояснити значимість значення захоплення для майбутньої професії та успіху;
  • розширити знання дітей про колекціонування;
  • закріпити каліграфічні навички письма;
  • вчити списувати з друкованих літер рукописними;
  • закріплювати знання про звуки мовлення;
  • вчити визначати час за макетом годинника;
  • закріплювати знання про властивості геометричних фігур;
  • закріплювати вміння порівнювати числа в межах 10, складати нерівності;
  • розвивати зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, дрібну моторику руки;
  • виховувати повагу, ввічливість, доброзичливість, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими, естетичні смаки. 
  • виховувати  поважливе  ставлення  до  захоплень  інших;
  • виховувати  культуру  спілкування  один  з  одним;
  • виховувати  бажання  дізнаватися  щось  нове,  пробувати  свої  сили  у  різних  сферах  діяльності.

 

Завдання:

  • психогімнастика  «Колір твого настрою»;
  • вправа «Розкажи і покажи»;
  • заповнення щоденних новин;
  • вправа «Обери істинне твердження»;
  • складання речень за малюнками «Назви улюблене хобі дітей»;
  • гра «Лабіринт»;
  • вправа «Утвори слово»;
  • гра «Казковий світ захоплень»;
  • вправа «З’єднай казкового героя та відповідну звукову схему»;
  • гра «Хто Я?»;
  • гра «Вгадай телепередачу»;
  • робота з танграмом;
  • вправа «Назви геометричну фігуру»;
  • створення діаграми «Захоплення учнів класу»;
  • читання/ слухання текстів про відомих людей, які досягли успіху

завдяки своїм захопленням;

  • бесіда «Моє захоплення – крок до майбутньої професії»;
  •  мовна гра;
  • розв’язання життєвих задач, визначення часу за макетом годинника;
  • знайомство з колекціями дітей;
  • порівняння чисел в межах 10, складання нерівностей.

 

 

Очікуванні результати учіння:

  • з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
  • сприймає монологічне висловлення;
  • ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання;
  • ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого висловлення;
  • розповідає про те, що його вразило;
  • уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;
  • спілкується з однокласниками та з вчителем;
  • об’єднується з іншими дітьми у групу для спільної діяльності;
  • називає учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій, робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування;
  • читає слова із вивченими буквами;
  • читає вголос короткі тексти з метою отримання інформації; обмінюється елементарними письмовими повідомленнями;
  • записує слова з вивченими буквами, вимова і написання яких збігається;
  • вміє списувати з друкованих літер рукописними;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • бере участь в мовних іграх з творення нових слів;
  • знає казки та головних героїв казок, уміє визначати їх уподобання;
  • вправляється в правильній вимові й наголошуванні слів;
  • відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури і тіла, а й упізнані у предметах навколишнього світу;
  • вміє складати нерівності, порівнює числа в межах 10;
  • визначає час за макетом годинника;
  • розв’язує життєві задачі;
  • знає різновиди захоплень;
  • розуміє, що уподобання розповідають про характер людини;
  • розуміє вплив захоплень на успіх у майбутньому;
  • вміє розповідати про себе та свої захоплення;
  • знайомить зі своїми колекціями.

 

Обладнання:  картки для індивідуальної, парної, групової роботи, танграм, фото відомих людей України, колекції дітей.

 

 

Перебіг заняття

 

  1. Ранкова зустріч.
    1.        Привітання.

 Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.

Сховаймо в жменю критику й поради,

Посіймо приязнь й усмішку ясну.

Збираймо разом зерна між полови.

Шануймо думку інших і свою.

З'єднаймо «я» та «ми» заради справи.

Шукаймо істину в розмові та у грі.

Спілкуймось щиро – це нам допоможе

Проблему розв'язати у житті.

  1.        Психогімнастика  «Колір твого настрою»
  •  А тепер я хочу, щоб ви вибрали якого кольору у вас сьогодні настрій (зелений – гарний настрій, жовтий – не дуже, червоний – поганий настрій). Я думаю, що у всіх він хороший. Подивіться один на одного, посміхніться і обміняйтеся смайликами своїми.
    1.        Оголошення теми тижня та дня.

 Ми поговоримо про свої мрії, захоплення, дізнаємося про те, чим цікавляться наші ровесники. Адже кожна людина має якісь уподобання, про щось мріє, прагне до чогось незвичайного, хоче проявити себе в чомусь, тому з задоволенням виконує ту чи іншу роботу. І дуже добре, якщо захоплення і мрії збігаються. 

  1.        Вправа «Розкажи і покажи».

 Діти стають в коло і розповідають один одному чим захоплюються, передаючи м’ячик.

  • Чим захоплюєтеся ви, що вам подобається, чим цікавитесь?
  • Як ще можна назвати захоплення людини? (Хобі).
  1. Заповнення щоденних новин.
  • Дата …
  • Місяць…
  • Сьогодні…(день тижня).
  • Який день тижня за порядком?
  • Яка сьогодні погода?
  • Опади…

Вчитель назначає помічників дня.

Особливе – моє захоплення, хобі.

Картинки по запросу виховна година світ моїх захоплень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вправа «Обери істинне твердження». Робота в парах.

( В учнів є картка із різними твердженнями. Їм необхідно прочитати твердження і обрати істинне).

  • Що таке хобі?

Хобі – улюблена розвага людини на відпочинку.

Хобі – захоплення людини у вільний час, яке приносить насолоду.

Хобі – прагнення успіху.

 

  • Кожна людина, діти, має якісь уподобання, про щось мріє, до чогось прагне, хоче проявити себе в якійсь справі, яка їй дуже подобається. Це і є захоплення людини (хобі).
  1. Розвиток зв’язного мовлення дітей. Складання речень за малюнками «Назви улюблене хобі дітей».

 

Картинки по запросу захоплення дітей картинкиКартинки по запросу захоплення дітей картинки

Картинки по запросу захоплення дітей картинки

 

 

 

 

Картинки по запросу захоплення дітей картинки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу захоплення дітей картинкиПохожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розвиток дрібної моторики руки. Гра «Лабіринт».
  • Ці дітки люблять гратися іграшками. Дізнайтеся, хто чим любить гратися.

Картинки по запросу лабіринти малюнки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розвиток каліграфічних навичок письма. Вправа «Утвори слово».

Самостійна робота дітей.

Завдання: переставте букви так, щоб утворилося слово – назва захоплення (хобі) людей. Запиши утворене слово рукописними буквами у зошит.

 

Слова: ПІВС, СОПРТ, МУЗАКИ, ВИШИКАВ, ІРГИ.

 

  1. Фізкультхвилинка.

За казками ми пішли,

Не одразу їх знайшли!

Ніжками ми тупали,

Кулачками стукали.

Пам’ятають казки нас,

Нахилились ми на «раз».

А на «два» ми піднялись

І за руки узялись.

Всі по колу ми пішли,

Наші казки знайшли.

 

  1. Гра «Казковий світ захоплень». Робота в групах.

На картці герої до різних казок та мультфільмів. Вам необхідно назвати казку чи мультфільм та перерахувати захоплення казкового героя.

 

Картка.

 

 

 

Картинки по запросу казкові герої  

 

Картинки по запросу казкові героїКартинки по запросу казкові героїКартинки по запросу казкові героїКартинки по запросу казкові героїКартинки по запросу казкові герої

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Розвиток фонематичних знань. Робота в парах. Вправа «З’єднай казкового героя та відповідну звукову схему».

 - З’єднайте казкового героя та відповідну звукову схему.

Картинки по запросу казкові герої

 

 

            -о-о-о-

Картинки по запросу казкові герої

 

              -о-о

 

Картинки по запросу казкові герої

 

              -о-о=о-о

 

 

-Діти ви добре справились із цим завданням! І ми продовжуємо визначати захоплення серед нас.

9. Гра «Хто Я?».

- Я буду називати світ захоплень одного із учнів, а в скажете його ім’я? Почнем?

  • Він полюбляє конструювати автомобілі, літаки.
  • Ці хлопці захоплюється шахами. Мають перемоги та нагороди у змаганнях із шахів.
  • Вона займається гімнастикою.
  • Ці дівчатка відвідують хореографічний гурток, дуже гарно танцюють. Ми бачили їх здібності на наших святах.
  • Він дуже добре читає, захоплюється читанням енциклопедій.
  • Він добре грає у футбол.
  • Він дуже любить співати, виступав на нашому святі, співав пісню «Ми не школярі».
  • Вони дуже люблять малювати.

 

- Отже, захоплення може багато розповісти про людину, про її характер, про її друзів . І ви самі у цьому впевнилися.

 

10. Створення діаграми «Захоплення учнів класу».

Кожна дитина на стікері записує своє ім’я та прикріплює стікер на дошці (фліпчарті) поряд із словом, яке описує власне уподобання/ захоплення.

Футбол

 

Гімнастика

 

Шахи

 

Малювання

 

Квілінг

 

Танці

 

Комп’ютерні ігри

 

Спів

 

Складання пазлів

 

Складання конструктору

 

Орієнтовні запитання для обговорення:

 - Які захоплення найпопулярніші серед учнів нашого класу?

 - Скільки учнів нашого класу люблять грати у футбол?

 - Скільки дівчат люблять грати у футбол?

 - Наскільки більше дітей в нашому класі люблять малювати, ніж грати у

футбол?

  • Скільки учнів люблять складати пазли? Скільки конструктор?
  • На скільки більше дітей люблять складати пазли, ніж конструктор?
  • На скільки менше дітей люблять танцювати, ніж співати?

11. Гра «Вгадай телепередачу».

- Скажіть  мені. А чи  любите  ви  дивитися  телевізор?  Я назву  вам  хобі, а  ви  скажете, як називається ця ТВ  програма:

         - готувати ( Мастер  шеф);

        -  співати ( Х фактор, Караоке  на  майдані, Голос країни);

       -   танцювати  (  Танцюють  всі);

       - показувати  фокуси, читати  реп,  іздити  на  мотоциклах  ( Україна  має  талант);

        -  подорожувати  ( Орел  чи  решка);

       -  розказувати  анекдоти  ( Розсміши  комика).

11. Розвиток математичних знань. Математична подорож.

11.1. Робота з танграмом.

  • А хто з вас любить подорожувати?
  • На чому ви подорожуєте?
  • Я вас теж запрошує в математичну подорож. Кожна група складе з танграму транспорт, на якому можна подорожувати.

 

 

1 група – корабель.                                             2 група - літак

 

Похожее изображениеКартинки по запросу танграм

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             3 група – вертоліт.                                        4 група - ракета

Похожее изображениеКартинки по запросу танграм автомобіль

 

 

 

 

 

 

 

         5 група – автомобіль.

Картинки по запросу танграм автобус

 

 

 

 

  • Які геометричні фігури використали?

11.2. Вправа «Назви геометричну фігуру».

 - Назви по порядку, які геометричні фігури везе поїзд вправо (вліво)?

 - Скільки квадратів везуть потяги? Які ознаки має квадрат?

- Скільки трикутників везуть потяги? Назвіть властивості трикутників.

Картинки по запросу танграм автобус

 

 

 

 

ІІІ частина

  1. C:\Users\zauch mk\Desktop\detstvo-genialnogo-volfganga-motsarta.jpgЧитання/ слухання текстів про відомих людей, які досягли успіху

завдяки своїм захопленням.

Картинки по запросу моцарт у дитинствіКартинки по запросу моцарт у дитинстві

 

 

 

 

Відомий австрійський композитор Вольфганг Амадей Моцарт із 3-х років захоплювався музикою. А в 4 роки написав свій перший музичний твір!

C:\Users\zauch mk\Desktop\29.pngКартинки по запросу марія приймаченко

 

 

 

 

Українська художниця Марія Приймаченко відома цілому світові. У своїх картинах мисткиня поєднала два захоплення – малювання і любов до природи.

C:\Users\zauch mk\Desktop\Коротка-біографія-Тараса-Шевченка.jpg

 

 

 

 

Тарас Шевченко з дитинства захоплювався малюванням. До сьогодні збереглося понад 800 його картин, портретів, гравюр.

C:\Users\zauch mk\Desktop\1200px-Ruslana_in_Kiev.JPG

 

 

 

 

 

     Любов до пісень зробила відомою на весь світ співачку Руслану.  У 2004 році вона стала переможницею конкурсу «Євробачення – 2004», має звання народної співачки України.

  1. Бесіда «Моє захоплення – крок до майбутньої професії». Мовна гра.

       Учні розповідають про те, як дитяче захоплення може визначити у майбутньому професію людини / може допомогти в досягненні успіху в житті. Учитель називає захоплення, а учні – успіх (професію), до якого може призвести дане захоплення.

Спів - …співачка, музика - …музикант, малювання - …художник, футбол - … футболіст, гімнастика - …гімнаст, танці - …хореограф, читання - …письменник, комп’ютерні ігри - … програміст…

  1. Розв’язання життєвих задач. Визначення часу за макетом годинника.

Задача 1.

  • Заняття танцями розпочинаються об 09.00 ранку. І закінчуються через годину. Позначте на годиннику початок і кінець заняття.

C:\Users\zauch mk\Desktop\350x350xtziferblat-2.jpg.pagespeed.ic.dGDL6HNH6R.jpgC:\Users\zauch mk\Desktop\350x350xtziferblat-2.jpg.pagespeed.ic.dGDL6HNH6R.jpg

 

 

 

Задача 2.

Хлопці розпочали грати у шахи об 11.00 годині  ранку і закінчили гру через годину. Позначте на годиннику початок і кінець гри.

C:\Users\zauch mk\Desktop\350x350xtziferblat-2.jpg.pagespeed.ic.dGDL6HNH6R.jpgC:\Users\zauch mk\Desktop\350x350xtziferblat-2.jpg.pagespeed.ic.dGDL6HNH6R.jpg

 

 

Задача 3.

Дівчатка прийшли на заняття з хореографії об 13.00 годині. Через 1 годину заняття закінчилося. О котрій годині закінчилося заняття. Зобразьте  на макеті годинника час закінчення заняття.

C:\Users\zauch mk\Desktop\350x350xtziferblat-2.jpg.pagespeed.ic.dGDL6HNH6R.jpg

 

 

 

 

 

  1. Фізкультхвилинка.

Наші ручки: раз, два, три!

Наші ніжки: раз, два, три!

На носок, на каблучок,

Руку вліво, руку вправо:

Ми танцюєм гопачок.

Раз – присядемо, два – присядемо,

Гарний настрій – добре всім.

Покружляли, повертілись

Й тихо всі за парти всілись!

  1. Ознайомлення з поняттям «колекціонування». Знайомство з колекціями дітей.
  • А чи знаєте ви, що означає бути колекціонером?
  • Надзвичайно цікавим захопленням є колекціонування.

Є люди, які колекціонують зовсім незвичайні речі: самовари, афіші, ґудзики,  голоси птахів, вірші про тварин, анекдоти, марки, монети, листівки, капелюшки тощо. Аби справа була до душі.

Захоплення більшості людей на обмежується колекціонуванням, вони вміють бачити красу і відтворювати її власними руками, власними словами, власною мелодією, танцем тощо.

  • Що люблять колекціонувати діти?
  • А що колекціонуєте ви?

(Діти показують свої колекції, вироби  та розповідають про них.)

  1. Розвиток математичних знань. Порівняння чисел в межах 10. Складання нерівностей.
  • Порівняйте колекції дітей.

Картка 1.

C:\Users\zauch mk\Desktop\image-019M.036-2-20170306152745-807.jpgC:\Users\zauch mk\Desktop\521927_1.jpgКартинки по запросу колекції іграшок

 

 

  • На скільки 5 менше, ніж 8?

Картка 2.

C:\Users\zauch mk\Desktop\34562.jpgC:\Users\zauch mk\Desktop\a88e74bfb66c504377e0571fb4052989.jpg

 

 

 

 

  • На скільки 10 більше, ніж 4?

Картка 3.

C:\Users\zauch mk\Desktop\1484122753452_hugeBlock.jpgC:\Users\zauch mk\Desktop\74532596_3352215_02d152ba32d2.jpg

 

 

 

 

  • На скільки 7 менше, ніж 9?

Картка 4.

C:\Users\zauch mk\Desktop\espana-1848-isabel-ii-n-00598-mbc-ebc-80-reales-1848-ps-barcelona-680-gr-oro.jpgC:\Users\zauch mk\Desktop\000013505381.jpg

 

 

 

 

- На скільки 6 більше, ніж 2?

Картка 5.

C:\Users\zauch mk\Desktop\705610fb42ddb3671da25292ebce9a09.jpgC:\Users\zauch mk\Desktop\1001139_00p.jpg

 

 

 

 

 

- На скільки 9 більше, ніж 4?

7. Підсумок заняття. Рефлексія.

- З яким настроєм завершуєте заняття?

-  Про що дізналися?

- Що таке хобі?

- Які бувають хобі?

- Я мрію, щоб кожен з вас знайшов собі захоплення до душі, і тоді минеться нудьга, ви жалітимете, що доба має лише 24 години. То ж захоплюйтесь, творіть!

Використані інтернетресурси:

  1. https://urok-ua.com/vyhovna-hodyna-dlya-4-klasu-na-temu-moji-zahoplennya/\
  2. http://jay35english.blogspot.com/2016/12/blog-post.html
  3. http://puim.org.ua/phocadownloadpap/konspekt%2001.pdf
  4. http://verbschool.at.ua/load/vikhovna_robota/1-1-0-12
  5. http://zhuravlyk.uz.ua/organizaciya-zhittyediyalnosti-ditej-v-dnz/fizichnij-rozvitok/fizkulturno-ozdorovchi-zaxodi/fizkultxvilinki/
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Вівчарчук Уляна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пуд Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Федіна Олена Геннадіївна
    Дякую за чудову розробку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
13074
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку