Розробка інтегрованого заняття до курсу "Я досдіджую світ", 1 клас. Тема тижня "Світ захоплень". Тема дня "Які зацікавлення у моїх однокласників?"

Про матеріал

Відповідно до Державного стандарту Нової української школи кожен тиждень і день будуть тематичними. «Я досліджую світ» - інтегрований курс, через який буде реалізовано тематику тижня і дня. До вашої уваги пропоную розробку інтегрованого заняття до тематичного тижня "Світ захоплень".

Перегляд файлу

Інтегроване заняття

Я досліджую світ

Тиждень 17

Тема тижня: Світ захоплень

Тема дня: Які зацікавлення у моїх однокласників?

Як знайти для себе нове захоплення?

 

 

Мета:

  • ознайомити  з уподобаннями своїх однокласників;
  • розширити знання про хобі друзів;
  • закріпити каліграфічні навички письма;
  • розвивати читацькі навички;
  • вчити розуміти прочитане, відповідати за змістом прочитаного тексту;
  • закріпити вміння розташовувати числа в порядку зростання та спадання;
  • закріпити склад чисел 8,9;
  • закріпити знання про диких та свійських, рослиноїдних та хижих тварин;
  • вчити доглядати за домашніми тваринами;
  • ознайомити з художніми творами Сьюзен Вілер;
  • вчити занурюватися в споглядання картини Сьюзен Вілер «Зимовий пікнік»;
  • вчити створювати чудернацьких тварин із долоньок за допомогою акварельних фарб;
  • розвивати зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, дрібну моторику руки;
  • виховувати повагу, ввічливість, доброзичливість, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими, естетичні смаки. 
  • виховувати  поважливе  ставлення  до  захоплень  інших;
  • виховувати  культуру  спілкування  один  з  одним;
  • виховувати  бажання  дізнаватися  щось  нове,  пробувати  свої  сили  у  різних  сферах  діяльності.

 

Завдання:

  • заповнення «Галявини настрою»;
  • вправа «Що я знаю про друга»;
  • заповнення щоденних новин;
  • вправа «Обери своє хобі»;
  • визначення слів – назв захоплень у таблиці, читання слів уголос;
  • гра «Лабіринт»;
  • створення фотоколажу «Моє захоплення»;
  • мовна гра «Запиши назву хобі»;
  • бесіда на тему «Як знайти для себе нове захоплення?»;
  • складання пазлів;
  • бесіда про догляд за домашніми тваринами;
  • перегляд мультфільму від тітоньки Сови «Мої домашні вихованці»;
  • розташування чисел в порядку зростання та спадання;
  • повторення складу чисел 8, 9, гра «Допоможи тваринці»;
  • бесіда про спільне хобі дітей;
  • бесіда за картиною Сьюзан Вілер «Зимовий пікнік»;
  • перегляд картин Сьюзен Вілер;
  • робота над змістом тексту «Фарби»;
  • малювання фарбами, створення чудернацьких тварин із долоньок фарбами.

 

Очікуванні результати учіння:

  • з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
  • сприймає монологічне висловлення;
  • ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання;
  • ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого висловлення;
  • розповідає про те, що його вразило;
  • уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;
  • спілкується з однокласниками та з вчителем;
  • об’єднується з іншими дітьми у групу для спільної діяльності;
  • називає учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій, робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування;
  • читає слова із вивченими буквами;
  • розуміє зміст прочитаного тексту;
  • читає вголос короткі тексти з метою отримання інформації; обмінюється елементарними письмовими повідомленнями;
  • записує слова з вивченими буквами, вимова і написання яких збігається;
  • вправляється в правильній вимові й наголошуванні слів;
  • розташовує числа в порядку зростання (спадання);
  • знає склад чисел 8,9;
  • знає відмінні ознаки диких, свійських, хижих, рослиноїдних тварин;
  • вміє доглядати за домашніми тваринами;
  • знає художні твори Сьюзен Вілер;
  • вміє занурюватися в споглядання картини Сьюзен Вілер «Зимовий пікнік»;
  • створює чудернацьких тварин із долоньок за допомогою акварельних фарб.

 

Обладнання:  картки для індивідуальної, парної, групової роботи, мультфільм від тітоньки Сови «Мої домашні вихованці»; презентація «Художні твори Сьюзен Вілер», альбом, акварельні фарби.

 

 

Перебіг заняття

 

  1. Ранкова зустріч.
    1.        Привітання.

 Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання, супроводжуючи слова рухами рук.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 1.2. Заповнення «Галявини настрою».

Учні обирають квітку відповідного кольору і заповнюють «Галявину настрою». Після заповнення аналізуємо, якого настрою сьогодні у класі більше.

  1.        Оголошення теми тижня та дня.

 Сьогодні ми поговоримо про свої мрії, захоплення ваших однокласників, ви більше дізнаєтеся про уподобання своїх друзів.

  1.        Вправа «Що я знаю про друга».

 Діти стають в коло передають м’ячик однокласну (однокласниці) і говорять, що знають про їхні уподобання.

  1. Заповнення щоденних новин.
  • Дата …
  • Місяць…
  • Сьогодні…(день тижня).
  • Який день тижня за порядком?
  • Яка сьогодні погода?
  • Опади…

Вчитель назначає помічників дня.

Особливе – хобі друзів.

  1. Робота в групах. Вправа «Обери своє хобі».
  • Чи є серед зображених занять ваше улюблене? Обведіть кружечком відповідне фото. Обговоріть в групах, які є у вас спільні уподобання.

 

Картинки по запросу дитина займається боротьбою кун фуКартинки по запросу дитина танцюєКартинки по запросу дитина малює малюнокПохожее изображение 

 

 

 

 

 

Похожее изображениеКартинки по запросу дитина  вишиває

Картинки по запросу дитина з собачкоюПохожее изображение

 

 

Картинки по запросу дитина на роликахКартинки по запросу дитина  граєКартинки по запросу дитина на велосипедіКартинки по запросу дитина  грає

 

 

 

Похожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу дитина  грає на музичних інструментах
 

 

 

  • Яке хобі є спільними?
  1. Визначення слів – назв захоплень у таблиці. Читання слів уголос.

И

М

А

Л

Ю

В

А

Н

Н

Я

П

Т

О

Д

А

В

І

В

О

Д

С

І

Е

Ф

О

К

У

С

І

Д

І

П

Л

А

І

С

О

С

Л

Р

И

М

О

Е

Т

С

Л

О

К

О

Ш

Н

В

Р

Т

Р

Б

І

М

У

З

И

К

А

Т

У

М

О

Д

Е

Л

Ю

В

А

Н

Н

Я

О

Д

И

У

Т

Н

І

С

П

О

А

 

  1. Гра «Лабіринт».
  • Дізнайтеся, яке хобі у дітей? Хто з них, яким спортом любить займатися. Розв’яжіть лабіринт. Дайте імена дітям, складіть відповідне речення.

 

 

D:\моя работа\НУШ\дидактичні ігри\depositphotos_52241545-stock-photo-christmas-exercise-maze.jpg 

 

 

 

 

 

  1. Створення фотоколажу «Моє захоплення».

Діти заздалегідь приносять фото із своїм захопленням. На дошці- флібчарті наклеюють своє фото. Обговорюють свої уподобання.

  1. Розвиток каліграфічних навичок письма. Вправа «Запиши назву хобі».

Завдання: списати з друкованих літер рукописними назву хобі (робота в зошитах).

Картинки по запросу ковзаниКартинки по запросу пазлиКартинки по запросу квітив оршкахКартинки по запросу лего

 

 

 

ПАЗЛИ                    КВІТИ                       КОВЗАНИ                  ЛЕГО

  1. Фізкультхвилинка.

Стали, дітки, у рядок 
Всі підемо на лужок. 
На квітучому лужку 
Гудуть бджоли: «жу-жу-жу». 
Разом з ними політаєм, 
Крилечками помахаєм. 
Покрутились вліво, вправо, 
Глянули де кращі трави, 
Пошукали квіточок, 
Щоб зібрати з них медок. 
Політали , покрутились, 
Дуже бджілки натомились, 
Щоб набратися їм сили, 
Всі вони дружно сіли. 

  1. Бесіда на тему «Як знайти для себе нове захоплення?».
  • Як ви можете  знайти для себе нове захоплення?
  • Які б  захоплення могли б вас зацікавити? Обґрунтуйте  власну думку.
  • На сьогоднішньому занятті ви  зможете  знайти для себе нові захоплення.
  1. Робота в групах. Складання пазлів.
  • А хто з вас любить складати пазли? Тож об’єднайтеся в групи та складіть картинки пазлів.

(Діти, об’єднавшись у групи складають пазли).

  1. Розвиток природничих знань. Бесіда про догляд за домашніми тваринами.
  • У кого з вас є маленький домашній друг?
  • Як ви за ним доглядаєте? Розкажіть.

7.1. Перегляд мультфільму від тітоньки Сови «Мої домашні вихованці» (5 хв 03с).

Посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=GRYB38O3zNo

  • Як треба ставитися до своїх домашніх улюбленців?
  • До якого виду віднесете домашніх тварин? (До свійських).
  1. Розвиток математичних знань.
    1.        Розташування чисел в порядку зростання та спадання.

Завдання: на картці №1 з’єднайте числа в порядку зростання, а на картці №2 – в порядку спадання.  Отримаєте зображення тварин.

 

Картка №1                                                        Картка №2                        

D:\моя работа\НУШ\дидактичні ігри\raskraska-zayac.jpgD:\моя работа\НУШ\дидактичні ігри\raskraska-lisa.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Зображення яких тварин отримали? (Лисиця, заєць).
  • До якого виду віднесемо цих тварин, до свійських чи диких?
  • Лисичка – це хижа тварина чи рослиноїдні?
  • А зайчик?

 

  1.        Робота в парах. Повторення складу чисел 8, 9. Гра «Допоможи тваринці».

 

 

Картинки по запросу математичні дидактичні ігриКартинки по запросу математичні дидактичні ігри

 

 

 

 

 

ІІ частина

  1. Бесіда про спільне хобі дітей.
  • Яке спільне захоплення є у всіх дітей нашого класу? (Малюванння).
  • Хто з вас відвідує гуртки з малювання?
  • Чим найбільше любите малювати: фарбами, олівцями, фломастерами?
  • У всіх нас також є захоплення. Ми дуже любимо малювати. У тих, хто захоплюється малюванням, розширюється кругозір. Бо можна побачити світ сірим, буденним, а можна – у всіх кольорах веселки. Треба лише вчитися бачити і відчувати справжню красу, і тільки тоді можна збагнути, наскільки змістовнішим стає наше життя. Як приємно дивитися виставки картин різних художників, а особливо, якщо картини створено для дітей.

 

  1. Бесіда за картиною Сьюзан Вілер «Зимовий пікнік».

 Уявіть собі ніч у зимовому лісі. Фантазія малює щось не дуже веселе. Холодно, похмуро, та й страшнувато... Хтозна, які хижі звірі блукають засніженим лісом... Але ж ми, звісно, не з полохливих. Ну ж бо, наберімося сміливості й занурмося у споглядання картини…

C:\Users\IREN\Desktop\Без названия (4).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зимовий пікнік

От так дивина — на галявині навколо багаття зібралася велика дружна родина лісових мешканців. І зовсім вони не страшні, а навіть дуже симпатичні!

  • Які почуття викликає у вас картина?
  • Чому темний засніжений ліс видається теплим і затишним?
  • Хто зображений на картині?
  • Скільки кроликів вам удалося налічити?
  • Чи знайдете серед них матусю?
  • А який іще хвостатий гість завітав на вогник?
  • Опишіть одяг кроликів. Що ще їх зігріває?

Тихо палахкотить багаття. Біленькою стрічечкою в’ється дим. Запікається на вогні солодкий зефір. У чашках парує какао.

  • Які звуки можна почути на галявині?
  • Які запахи ви відчуваєте?

Лиш погляньте, які всі радісні, усміхнені.

  • Як гадаєте, про що вони розмовляють?
  • А що це в лапках у того кролика, що на задньому плані?

Та це ж нотна книжечка! Певно, кролики співають хором різдвяні колядки!

  • Хто не долучився до співу? Чому?
  • Чи хотіли б ви влаштувати пікнік у зимовому лісі?
  •  Що взяли б із собою? Кого запросили б?
  1. Хвилинка відпочинку.

Косооке зайченятко – 
Довгі вушка, гарні лапки – 
Повернулось вправо, вліво, 
Головою покрутило. 
Пострибало, потягнулось, 
За морквинками нагнулось. 
І почало їх збирать - 
Один,два,три,чотири, п’ять. 
Першу, другу – мамі й тату, 
Дві морквинки – сестрі й брату. 
На пеньочок тихо сіло, 
П’яту моркву смачно з’їло . 

  1. Розвиток зв’язного мовлення дітей. Робота за картинами Сьюзен Вілер.
  • Виявляється, Сьюзан Вілер разом з письменником Полом Корпетером створили цілий казковий світ! Сьогодні кожен зможе зазирнути у нього й придумати власну казку за картинами.
  • Розгляньте картини та скажіть, чим захоплюються казкові персонажі Сьюзен Вілер.

Картинки по запросу казковий світ Сьюзен ВілерКартина 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Хобі зайців – катання на ковзанах).

Картина 2.

 

 

 

 

Картинки по запросу казковий світ Сьюзен Вілер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Хобі зайчих – вирощування квітів).

C:\Users\IREN\Desktop\Без названия.jpgКартина 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

(Хобі зайців – кулінарія).

Картина 4.

Картинки по запросу казковий світ Сьюзен Вілер 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Хобі зайчиків – читання).

  1. Розвиток читацьких навичок учнів. Читання тексту «Фарби». Бесіда за прочитаним текстом.

D:\моя работа\НУШ\дидактичні ігри\img13.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Кого зустріли фарби?
  • Що взяла дівчинка?
  • Що вона намалювала?
  • З ким ще познайомилися фарби?
  • Що намалював хлопчик?
  • Чи сподобалися малюнки фарбам?
  • А ви любите малювати фарбами?
  1. Малювання фарбами. Створення чудернацьких тварин із долоньок фарбами.

Зразки малюнків.

Похожее изображениеКартинки по запросу малювання фарбами для дітей

 

 

 

 

 

  1. Виставка творчих робіт учнів.
  2. Підсумок заняття. Рефлексія.
  • З яким настроєм завершуєте заняття?
  • Про що дізналися?
  • Про які хобі своїх однокласників дізналися?
  • Яким новим хобі зацікавилися?

 

Використані джерела та інтернетресурси:

  1. http://trudolub-sad.ucoz.ua/load/didaktichnij_material/fizkultkhvilinki/4-1-0-933
  2. Журнал «Джміль», №12, 2017 рік.
docx
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
9627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку