Відповідно до Державного стандарту Нової української школи кожен тиждень і день будуть тематичними. «Я досліджую світ» - інтегрований курс, через який буде реалізовано тематику тижня і дня. До вашої уваги пропоную розробку інтегрованого заняття до тематичного тижня "Світ захоплень".
Інтегроване заняття
Я досліджую світ
Тиждень 17
Тема тижня: Світ захоплень
Тема дня: Які зацікавлення у моїх однокласників?
Як знайти для себе нове захоплення?
Мета:
Завдання:
Очікуванні результати учіння:
Обладнання: картки для індивідуальної, парної, групової роботи, мультфільм від тітоньки Сови «Мої домашні вихованці»; презентація «Художні твори Сьюзен Вілер», альбом, акварельні фарби.
Перебіг заняття
Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання, супроводжуючи слова рухами рук.
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
1.2. Заповнення «Галявини настрою».
Учні обирають квітку відповідного кольору і заповнюють «Галявину настрою». Після заповнення аналізуємо, якого настрою сьогодні у класі більше.
Сьогодні ми поговоримо про свої мрії, захоплення ваших однокласників, ви більше дізнаєтеся про уподобання своїх друзів.
Діти стають в коло передають м’ячик однокласну (однокласниці) і говорять, що знають про їхні уподобання.
Вчитель назначає помічників дня.
Особливе – хобі друзів.
И |
М |
А |
Л |
Ю |
В |
А |
Н |
Н |
Я |
П |
Т |
О |
Д |
А |
В |
І |
В |
О |
Д |
С |
І |
Е |
Ф |
О |
К |
У |
С |
І |
Д |
І |
П |
Л |
А |
І |
С |
О |
С |
Л |
Р |
И |
М |
О |
Е |
Т |
С |
Л |
О |
К |
О |
Ш |
Н |
В |
Р |
Т |
Р |
Б |
І |
М |
У |
З |
И |
К |
А |
Т |
У |
М |
О |
Д |
Е |
Л |
Ю |
В |
А |
Н |
Н |
Я |
О |
Д |
И |
У |
Т |
Н |
І |
С |
П |
О |
А |
Діти заздалегідь приносять фото із своїм захопленням. На дошці- флібчарті наклеюють своє фото. Обговорюють свої уподобання.
Завдання: списати з друкованих літер рукописними назву хобі (робота в зошитах).
ПАЗЛИ КВІТИ КОВЗАНИ ЛЕГО
Стали, дітки, у рядок
Всі підемо на лужок.
На квітучому лужку
Гудуть бджоли: «жу-жу-жу».
Разом з ними політаєм,
Крилечками помахаєм.
Покрутились вліво, вправо,
Глянули де кращі трави,
Пошукали квіточок,
Щоб зібрати з них медок.
Політали , покрутились,
Дуже бджілки натомились,
Щоб набратися їм сили,
Всі вони дружно сіли.
(Діти, об’єднавшись у групи складають пазли).
7.1. Перегляд мультфільму від тітоньки Сови «Мої домашні вихованці» (5 хв 03с).
Посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=GRYB38O3zNo
Завдання: на картці №1 з’єднайте числа в порядку зростання, а на картці №2 – в порядку спадання. Отримаєте зображення тварин.
Картка №1 Картка №2
ІІ частина
Уявіть собі ніч у зимовому лісі. Фантазія малює щось не дуже веселе. Холодно, похмуро, та й страшнувато... Хтозна, які хижі звірі блукають засніженим лісом... Але ж ми, звісно, не з полохливих. Ну ж бо, наберімося сміливості й занурмося у споглядання картини…
От так дивина — на галявині навколо багаття зібралася велика дружна родина лісових мешканців. І зовсім вони не страшні, а навіть дуже симпатичні!
Тихо палахкотить багаття. Біленькою стрічечкою в’ється дим. Запікається на вогні солодкий зефір. У чашках парує какао.
Лиш погляньте, які всі радісні, усміхнені.
Та це ж нотна книжечка! Певно, кролики співають хором різдвяні колядки!
Косооке зайченятко –
Довгі вушка, гарні лапки –
Повернулось вправо, вліво,
Головою покрутило.
Пострибало, потягнулось,
За морквинками нагнулось.
І почало їх збирать -
Один,два,три,чотири, п’ять.
Першу, другу – мамі й тату,
Дві морквинки – сестрі й брату.
На пеньочок тихо сіло,
П’яту моркву смачно з’їло .
Картина 1.
(Хобі зайців – катання на ковзанах).
Картина 2.
(Хобі зайчих – вирощування квітів).
Картина 3.
(Хобі зайців – кулінарія).
Картина 4.
(Хобі зайчиків – читання).
Зразки малюнків.
Використані джерела та інтернетресурси: