Розробка інтелектуальної гри

Про матеріал
Метою гри є поглиблення знань учнів з різних предметів; розвиток пам’яті, логічного мислення, уміння швидко знаходити правильну відповідь; виховувати інтерес до оволодіння знаннями, повагу до співучасників гри, почуття товарискості.
Перегляд файлу

Інтелектуальна гра

Мета: поглибити знання учнів з різних предметів; розвивати пам’ять, логічне

           мислення, уміння швидко знаходити правильну відповідь;

          виховувати інтерес до оволодіння знаннями, повагу до співучасників гри,

          почуття товарискості.

Ведуча.    Добрий  день! Чудова фраза!

                 Вона єднає нас з вами відразу.

                 Після дня трудового цілком до речі,

                 Щоб був у нас дійсно чудовий вечір,

                 Упоравшись з ділом, хіба не варто

                 Зустрітися з  піснею, дотепним жартом.

  • Привіт усім, хто не любить сумувати, нудьгувати , хто знає багато і хоче

 всім про це розказати. Гра цікава всіх нас кличе, тож запрошуємо вас розум, спритність показати.

Отож, ми вітаємо всіх присутніх на інтелектуальній грі. Готові розпочати?

Тоді – усім  успіху!

          Усі завдання, які зачитує вчитель, супроводжуються презентацією.

 

І тур «Подорож Україною»

  1.               Це місто вважають столицею гумору. Що це за місто?        Одеса №1
  2.               У якому місті відбулось козацьке заснування Січі?             Запоріжжя №5
  3.               У цьому місті побудовано найбільший фонтан у Європі.      Вінниця №4

          Що це за місто?

  1.               Назвіть місто, у якому є найкращий парк України.                Умань №3
  2.               Стародавнє місто – столиця України. Знайдіть його.             Київ №2 

 

 

ІІ тур «У дівчаток –у хлопчиків»

  1.               Для дівчаток – це видовженої форми кришталева ваза або салатниця, для хлопчиків – стародавнє вітрильне судно. Що це?                                   Ладья.
  2.               У дівчаток – це вбрання на голову (звучить російською), а у хлопчиків  – верхня розширена частина  цвяха.                                                          Шляпка.                                                                         
  3.               Для дівчаток – це маскарадний костюм з капюшоном, для хлопчиків – настільна гра.                                                                                               Доміно.
  4.               У  дівчаток – це пристрій для в’язання, у хлопчиків – деталь колеса велосипеда.                                                                                                  Шпиця.
  5.               У  дівчаток – це предмет одягу для зігрівання кистей рук, у хлопчиків пристрій для з’єднання циліндричних частин машин, тросів, труб.      Муфта.
  6. У  дівчаток – це смачний фрукт, у хлопчиків – це спортивне знаряддя

 для биття.                                                                                              Груша.

 

ІІІ тур «Знавці страв»

  1. Знайдіть країну, де національною стравою є борщ.                       Україна №1
  2. Мамалига – кукурудзяна каша, яку їдять руками з підсмаженим

м’ясом, овечою бринзою та сметаною. З якої країни ця страва?    Молдова №6

  1. Рис для цього народу вважається другим хлібом. З нього готують

багато страв. з якої країни він завітав?                                              Китай №4

  1. Вареники з різним начинням є улюбленою стравою цілого народу.

з якої країни ці люди?                                         Україна №1

  1. Картопля є незамінним продуктом харчування. З неї готують

безліч страв, а от хто придумав картопляну запіканку? Знайдіть цю країну.             Польща №5

  1. Смачна та запашна піца. Звідки вона?                                              Італія №2

 

І\/ тур «Най…, най.., най …»

  1. Найрозумніший вид спорту?                                                    Шахи
  2. Наймузичніша  квітка?                              Дзвіночок
  3. Найсильніша  казкова дівчинка?                                Пеппі Довга Панчоха
  4. Найрозумніша  казкова дівчинка?                                          Мальвіна
  5. Найкращий  пернатий співак?                                                 Соловей
  6. Найкрасивіша  пташка у світі?                    Павич
  7. Найкращий  пародист серед поданих птахів, до репертуару якого

входять собачий гавкіт, козяче бекання тощо. Знайдіть його.          Сойка

 

Літературна зупинка проводиться для того, щоб журі підрахували бали.

Відновити прислів’я

Зразок: вік живи – вік учись.

  1. Словечко –сердечко. (Гостре словечко – коле сердечко.)
  2. Калач –піч.  (Хочеш їсти калачі – не сиди на печі.)
  3. Труд – плід. (Без труда нема плода.)

 

\/ тур «Кольоровий»

  1. Якого кольору кров у скорпіона?                                             Блакитного
  2. На луках корова їсть зелену траву та різнокольорові квіти. А якого кольору молоко вона дає?                                                                                               Білого
  3. Якого кольору був будиночок у Карлсона?                           Зеленого
  4. Якого кольору полотно Олімпійського прапору?            Білого
  5. Якого кольору картку показує суддя під час футбольного матчу гравцю, який провинився?                                                                                                   Жовтого
  6. Кульку якого кольору вибрав Вінні-Пух для польоту за медом?  Синього, блакитного
  7. Якого кольору очі у тварин-альбіносів?                                  Червоного
  8. Пояс якого кольору повинен носити починаючий дзюдоїст?   Білого

 

\/І тур «Плодово-ягідний»

  1.  Як інакше називають рослину паприка?                               Перець
  2. У якого овоча більше всього заліза?                     Гарбуза
  3. З якими фруктами печуть пиріг під назвою «Шарлотка»?    Яблуками 
  4. В якому овочі зберігали в давнинузерно, крупи та тютюн?      Гарбузі
  5. Який овоч використовували в народній косметиці для рум’ян?  Буряк
  6. Яка серед поданих картинок має назву найбільшої ягоди?   Кавун
  7. Знайдіть серед поданих картинок ту, ягоду якої в Євросоюзі

прийнято за фрукт, а в давнину взагалі вважалась отрутою. 

                                                                                                       Помідор 

\/ІІ тур «Шкільний»

  1.               Як називають допомогу, яку надають пошепки?                             Підказка
  2.               Що можна приготувати ,але не можна з’їсти?                                 Уроки
  3.               Що найчастіше забувають школярі вдома?                                      Щоденник
  4.               Що весь час шукають вчителі в учнівських зошитах, перевіряючи їх?

                                                                                                                        Помилки

  1.               Це не тільки певний порядок поведінки людей, але й учбовий предмет. Що це?                                                                                                                                        Дисципліна
  2.               Як називається «стос карт» для уроків природознавства та географії?  Атлас
  3.               Назвіть прізвище англійського промисловця 18 століття, на честь якого названий папір для креслення та малювання.                                            Ватман

 

На кожен тур роздається нова картка для відповідей.

Відповіді   І тур(ІІ,ІІІ…)

Бал

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

 

Відповіді

(кладуть на стіл для журі, щоб швидше перевірити)

І тур

(кожна правильна відповідь –1 б)

  1. Одеса№1                         4.  Умань №3
  2. Запоріжжя №2                5. Київ №2
  3. Вінниця №4

 ІІ тур(1 б)

  1. Ладья                               4. Шпиця
  2. Шляпка                           5. Муфта
  3. Доміно                            6. Груша

ІІІ тур(1 б)

  1. Україна №1   4. Україна №1  
  2. Молдова №6                  5. Польща №5
  3. Китай №4                       6. Італія №2

І\/ тур (1 б)

  1. №2 шахи                          4. №5                   7. №3
  2. №3 дзвіночок      5. №2
  3. №4 Пеппі      6. №1

Літературна зупинка

1. Словечко –сердечко. (Гостре словечко – коле сердечко.)

2. Калач –піч.  (Хочеш їсти калачі – не сиди на печі.)

3. Труд – плід. (Без труда нема плода.)

 

\/ тур (1 б)

  1. №6 блакитного                5. №3
  2. №4                                     6.  Або №6, або №1
  3. №5        7. №2
  4. №4                                      8. №4
  5.  

\/І тур (1 б)

  1. Перець    5. Буряк
  2. Гарбуз     6. Кавун
  3. Яблуко    7. Помідор
  4. Гарбуз

\/ІІ тур (1 б)

  1. Підказка    5. Дисципліна
  2. Уроки     6. Атлас
  3. Щоденник     7. Ватман
  4. Помилки

 

docx
Додано
2 лютого 2019
Переглядів
826
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку