Розробка контрольної роботи для 5 класу з пізнаємо природу

Про матеріал
Робота має завдання чотирьох рівнів. Учні повинні виконати тести, класифікувати об'єкти, внести їх до таблиці, пояснити, як виготовити розчин та поміркувати над проблемним запитанням.
Перегляд файлу

Узагальнення з розділу “Пізнаємо будову речовини”

1 варіант

I. Тест. Обери правильну відповідь.

1. Речовина, яка розчиняється у воді, називається:

А) розчинником; Б) розчиненою речовиною; В) сумішшю.

2. Частина простору, яку займає тіло, називається:

А) маса; Б) форма; В) об’єм.

3. Частинки речовини розташовані близько одна до одної, але сили притягання між ними невеликі у:

А) рідинах; Б) газах; В) твердих речовинах.

4. До аморфних тіл належить:

А) смола; Б) цукор; В) кухонна сіль.

5. Перехід речовини з рідкого стану в газуватий:

А) дифузія; Б) конденсація; В) випаровування.

6. Хімічний елемент – це:

А) найменша частинка речовини; Б) атоми одного і того самого типу;

В) речовина.

II. Визнач, які речовини розчиняються у воді, а які не розчиняються:

пісок, кухонна сіль, крейда, оцет, цукор, спирт, олія, глина

Розчиняються у воді

Не розчиняються у воді

 

 

 

III. Як приготувати  розчин з 35 мл води та 15 г кухонної солі? Обчисліть масу розчину.

IV. Поміркуй, чому залізо залишає подряпини на міді, а мідь не може подряпати залізо?

 

2 варіант

I. Тест. Обери правильну відповідь.

1. Що з переліченого є речовиною:

А) сахароза; Б) цукрова вата; В) цукор-рафінад.

2. Найбільшу відстань між молекулами має:

А) крига; Б) рідка вода; В) водяна пара.

3. Частинки речовини розташовані близько одна до одної, сили притягання між ними великі у:

А) рідинах; Б) газах; В) твердих речовинах.

4. До металів належить:

А) сірка; Б) вугілля; В) алюміній.

5. Перерозподіл часточок однієї речовини між часточками іншої:

А) дифузія; Б) конденсація; В) випаровування.

6. Відомо на сьогодні хімічних елементів:

А) 110; Б) 118; В) 98.

II. Класифікуй речовини за їхнім агрегатним станом.

Азот, сірка, ртуть, залізо, бром, вугілля,кисень.

Твердий

Рідкий

Газоподібний

 

 

 

 

III. Як приготувати розчин з 30 мл води та 12 г цукру? Обчисліть масу розчину.

IV. Чому вода може бути як руйнівником, так і рятівником? Доведіть це.

 

docx
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку