Розробка кроку для 1класу з математики НУШ задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць

Про матеріал
Обчислення виразів. Вимірювання довжини відрізав і його побудова. Доповнення рівностей
Перегляд файлу

Грабаня Ганна Костянтинівна

Математика 1 клас

Тема уроку: обчислення виразів. Вимірювання довжини відрізка і його побудова. Доповнення рівностей.

Мета уроку: продовжити формувати поняття «задача», учити доповнювати числові дані задачі,  формувати вміння розв’язувати прості задачі, удосконалювати обчислювальні навички, формувати вміння порівнювати числа та числа з виразом, креслити відрізки; розвивати в учнів мовлення та логічне мислення, пізнавальну активність; виховувати бажання берегти своє здоров’я.

Обладнання: презентація до уроку, картки для групової та парної роботи, опорні схеми задач, конструктор LEGO, завдання по «RozumnykyEdugames».

Тип уроку :комбінований

Освітні галузі: математична, здоровязбережувальна

Хід уроку

1. Організація класу

Клас готовий працювати?

Додавати й віднімати?

Числа й вирази рівняти?

Вчасно руку піднімати?

2. Мотивація навчальної діяльності

-- У нас на уроці буде гість. А хто він, дізнаєтесь, відгадавши загадку.

      Він звірят усіх лікує,

      Від халепи їх рятує,

      І зайчат, і мавпенят,

      Бегемотів і тигрят,

      Вилікує він за мить

      Все, що в звірів заболить,

      Наш добрий  лікар…(Айболить).

--Айболить перевірить, чи добре ви почуваєтесь у школі, вмієте вчитися і відпочивати.

Він підготував для вас цікаві завдання, а щоб дізнатися які, потрібно відгадати що він вам пропонує: є я в казці одній та мультфільм про мене зняли, зірвеш хоч одну пелюстку, вмить я виконаю ваше бажання ( квітка – семицвітка);

3.  Основна частина

3.1 жовта пелюстка «Усний рахунок»

- Скільки лапок у кішки? (4)

- збільшіть на 4, яке число відворилось?(8)

-  скільки буде 3 плюс 3? (6)

- 6 + 4? (10)

- 10 – 5 (5)

- 5 – 1 (4)

Відповідь, запис на планшеті.

б) Гра «Думай  - швидко, відповідай – правильно»

- Назвати числа від 3 до 7.

- Назвати «сусідів»  числа 4.

- Назвати попереднє число  до 8.

- Назвати наступне число до 2.

- назвати числа від 9 до 3.

в) Гра «Розжени хмарки» робота на картках

 8+        =10           +4=10   6 -         =4  

          +3=7                5+          =8    -1=9

4. каліграфічна хвилинка

- Скільки лапок має кішка? А собачка? А ведмідь? Навіть вовк та заєць? (4)

- як стілець перевернувся-

Він на цифру обернувся.

Що це догори ногами?

Це четвірка перед вами!

  • Діти, відкрийте свої зошити.

(Учні говорять)

 Зошит свій я відкриваю,

 Навкоси його кладу.

 Ручку я ось так тримаю,

 Сяду рівно , не зігнусь.

 Буду я писати гарно,

  До роботи я берусь.

  • Діти, пропишіть рядочок цифри 4.

3.2. пелюстка «синя» Фізхвилинка.

4-пелюстка (зелена) «Розв`язання віршованих задач»

-А тепер пелюсточка приготувала нам цікаві задачі. Щоб їх розв`язати треба слухати дуже уважно.

Віршовані задачі

  • Лиска хатку прикрашала,

Квіти у гаю збирала.

Ось одна та ще три.

Це яке число? Назви. (4)

  • Каже мати- квочка:

В мене два синочки

і чотири дочки.

Скільки ж діток в квочки? (6)

  • П`ять фломастерів у Тані.

На три більше олівців.

А для вас усіх питання.

Скільки в Тані олівців. (8)

5 пелюстка (оранжева)

А) «Хвилинка-цікавинка»

Гра «Яка відстань між зірочками»

 

 

          

                                                                         

 

 

 

 

-Як називається лінія?

-З чого вона складається?

-Знайдіть відстань між зірочками.

Б) Креслення відрізка

   -- Айболить лікував вужа довжиною 3 см. Після одужання вуж став на 4 см довший. Якої довжини став вуж? Накресліть відрізок такої довжини.

 

6 пелюстка (фіолетова)  «Робота в зошиті з друкованою основою с.12 «Ольга Корчевська та Мирослава Козак» частина 2»

Ця пелюстка пропонує вам відкрити свої зошити і виконати завдання.

  1.  Запиши вирази і обчисли їх значення.
  2. Розв’яжемо задачу
  3. Виконаєте вдома
  4. Складання виразів за малюнками
  5. Порівняти числа в межах10.

Самоперевірка.

7 пелюстка (голуба)

А) 2) Гра «Справжня задача»

-- Якщо задача справжня, плескайте в долоні, а якщо ні – сидите тихо.

* Мавпочці  прописали 8 пігулок.

* Один айчик згриз 5 морквин, а другий – 2 морквини. Скільки всього морквин  згризли звірята ?

* Скільки птахів сиділо на гілці?

* У вулику було 10 бджілок. За медком полетіло 6 бджілок. Скільки бджілок залишилося у вулику?

Б) «Проходження міні тестів» повторення частин задачі

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія

  1. Підсумок уроку
  • Над чим нам доктор Айболить пропонував попрацювати?
  • Що найбільше сподобалося?
  • Що нам вдалося зробити на уроці?
  1. Рефлексія

Урок підходить до кінця, пелюсток вже нема!

Квітко-семицвітко, прощавай,

З радістю ми грались і навчались, щиро, від душі.

Пелюстки чарівні ти подарувала,

Грою зацікавила, знань усім додала.

Скажем всі разом: дякуємо тобі!

А вона нам?

(На середині квітки зачитую: 1 клас, ви -  просто молодці!

 За активну, старанну роботу на уроці я хочу подякувати учням.

  1. Нагородження
  • А тепер, прийміть подаруночок від доктора Айболита, і тепер ваші бажання здійсняться.

В кінці роздаю кожній дитині за роботу на уроці квіточку.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 січня 2020
Переглядів
1166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку