Розробка позакласного заходу (квест) з англійської мови для учнів 6-х класів "Treasure Island"

Про матеріал
Метою позакласного заходу (квесту) з англійськоїх мови для учнів 6-х класів є: • поповнення лексичного запасу; • розвиток навичок читання та перекладу іноземною мовою; • підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови; • розвиток пам'яті, логічного мислення, кмітливості, винахідливості; • виховувати повагу до традицій та свят англомовних країн; • організувати активне дозвілля дітей; • формувати культуру поведінки.
Перегляд файлу

 

Розробка позакласного шкільного заходу

(квест)

з англійської мови

для учнів 6-х класів

Похожее изображениеКартинки по запросу TREASURE ISLANDQUEST

 

Вчитель англійської мови:

Снігірь О.В.

 

 

Київ 2018

Тема: «TREASURE ISLAND QUEST. У ПОШУКАХ ЗАГУБЛЕНИХ СКАРБІВ»

Мета:

  • поповнення лексичного запасу;
  • розвиток навичок читання та перекладу іноземною мовою;
  • підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови;
  • розвиток пам'яті, логічного мислення, кмітливості, винахідливості;
  • виховувати повагу до традицій та свят англомовних країн;
  • організувати активне дозвілля дітей;
  • формувати культуру поведінки.

Тип заходу: квест-гра

Обладнання: роздруківки із завданнями та правилами гри, роздатковий матеріал, дипломи, солодкі призи.

План заходу:

  1. Організаційний момент. Знайомство з командами. Оголошення правил гри.
  2. Раунд 1 та 2.
  3. Раунд 3 та 4.
  4. Раунд 5 та 6.
  5. Заключна частина. Оголошення номінацій та нагородження учасників дипломами та солодкими призами.

 

 

Хід Заходу:

І. Організаційний момент. Знайомство з командами. Оголошення правил гри.

Вчитель 1. Good morning, dear participants! We are happy to see you on our quest! Today is a wonderful winter day and 4 teams gathered here to play a game and find out who’s a winner!

Вчитель 2. Доброго ранку, шановні учасники! Сьогодні, саме в цей час, у цей прекрасний зимовий день, зібралися 4 команди, які сьогодні позмагаються за свою першість.

Вчитель 2. But before we start, listen to a story.

One day there was a pirate. His ship got into storm and he lost it. Now he’s looking for a crew, that helps him to get to an island and find a treasure. Would you like to be his crew? Yes?! Welcome on а board!

Вчитель 1. Перед тим як розпочати, послухайте історію про пірата, який потрапив в шторм і втратив його корабель. Тепер він шукає команду, яка допоможе йому потрапити на острів та знайти скарби. Чи хотіли б ви стати його командою? Так?! Тоді вперед!

Вчитель 1. We have 4 different teams and 4 different ships. Who will be the first? Let’s find out! And now it’s time to introduce yourself.

Вчитель 2. Ми маємо 4 команди та 4 кораблі. Хто переможе? Давайте дізнаємося! Але перш ніж перейти до подорожі на острів скарбів, ви маєте представити свої команди.

 

 

ІІ. Основна частина.

Вчитель 1. To get to the island, you should complete all the tasks weve prepared. Here  they are!

Похожее изображениеВчитель 2. Для того, щоб дістатися скарбу, вам потрібно потрапити на всі острови на вашому шляху та виконати всі завдання.

Раунд 1та 2. Острів “Animals

Завдання № 1

Правила гри:

Заповніть кросворд. Дізнайтеся секретне повідомлення.

Вчитель 1. Excellent! You were very attentive and found as many words as possible!

Завдання № 2

Правила гри:

Прочитайте опис тварин, поєднайте тварини з малюнками.

Які три тваринки зайві?

Похожее изображениеВчитель 2. Well done! You did a good job! Every team gets a point. See you next break!

Раунд 3 та 4. Острів “Food”

Завдання № 3

Правила гри:

Кожне слово це назва овочів та фруктів.

Перемісти літери та дізнайся їх!

Вчитель 1. Fantastic! You were so fast! Let us check and see how many words you decoded!

Завдання № 4

Правила гри:

Прочитай назви фруктів та овочів та підбери малюнки які їм відповідають!

Похожее изображениеВчитель 2. Thats awesome! You are so smart and clever! Next time you’ll get the last task. We wish you good luck!

Раунд 5та 6. Острів “Transport”

Завдання № 5

Правила гри:

Подивись на малюнки та обери правильний варіант!

 

Завдання № 6

Правила гри:

Використай голосні літери англійської мови, заповни пропуски так, щоб утворились словосполучення!

Вчитель 1. The last task is solved. Now we’re going to check it and announce results of your work.

  1. Заключна частина. Оголошення номінацій та нагородження учасників дипломами та солодкими призами.

Вчитель 1. All of you did a great job! You were very attentive and did all your best to solve all the tasks you had.

Картинки по запросу PIRATEВчитель 2. We are proud of you and would like to thank you for such an excellent work! The pirate is very happy to get to the island and all his

treasures.

And now let us congratulate and present you diplomas.

 

 

Відповіді на завдання:

Раунд 1та 2. Острів “Animals

Завдання № 1


  1. Horse
  2. Lion
  3. Penguin
  4. Mouse
  5. Whale
  6. Rabbit
  7. Koala
  8. Ladybird
  9. Goat
  10. Cow
  11. Dog
  12. Kangaroo
  13. Tiger
  14. Shark
  15. Elephant
  16. Frog
  17. Giant panda
  18. Monkey
  19. Cat
  20. Donkey
  21. Zebra
  22. Giraffe

The secret message is One swallow does not make a summer.

 

Завдання № 2


1. bear

2. hen

3. frog

4. cat

5. octopus

6. pig

7. elephant

8. dog

9. whale

10. penguin

11. giraffe

12. owl

13. bee

14. snake


Odd out: worm, butterfly, bird

Завдання № 3


  1. Cucumber
  2. Peppers
  3. Broccoli
  4. Peas
  5. Lemon
  6. Garlic
  7. Grapes
  8. Pineapple
  9. Melon
  10. Watermelon
  11. Pear

 

Завдання № 5


  1. A
  2. A
  3. A
  4. B
  5. C
  6. A
  7. C
  8. A
  9. B
  10. B
  11. B
  12. A

 

Завдання № 6


  1. Red bike
  2. Short train
  3. New motorbike
  4. Black car
  5. Long train
  6. Old plane
  7. Slow car
  8. Fast plane

Картинки по запросу money treasure 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку