Розробка позаурочного заходу "Подорож по місту майстрів"

Про матеріал

Розробка позакласного заходу (конкурс) з трудового навчання для учнів з особливими потребами. Для спеціалізованих шкіл-інтернатів, 4-9 класів. Можна використовувати в загальноосвітніх школах у інклюзівних класах.

Перегляд файлу

     Краснолиманська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 34

                                      Донецької обласної ради

 

                                                                                                                                                                                     

               Подорож

                       по

           «Місту Майстрів»

                         (конкурс для учнів 4-9 класів)

 

                                                                       Розробили:

                                                                                        вчителі  з ПТН та СПО

 

                                                                                                           

                                                    2013р.

Завдання конкурсу.

          1.Перевірити знання, і навички учнів з ПТН і СПО,визначити кращіх.

          2.Розвивати вміння аналізувати і узагальнювати свої дії.

          3.Виховувати уважність, доброзичливість,взаємоповагу під час                  

            роботи у команді.

 

 

Місце проведення конкурсу.

            Шкільні майстерні та кабінет СПО-станції (назви станцій додають-        

           -ся).

             На кожній станції керує вчитель.

 

 

Проведення конкурсу.

            1.Стартова лінійка-пояснення умов конкурсу(додаток №1).

            2.Вибір капітанів команд в кожному класі.

            3.Після стартової лінійки діти подорожують по станціям і викону-             

             - ють підготовлені для них завдання(додаток №2).

 

   Заключна лінійка.Підведення підсумків.

  1. Ведучий називає станції,де діти проявили активність і кращі 

               знання.

                2.Визначаються переможці конкурсу,яким вручаються 

                  грамоти.

Додаток -№1

Доброго дня,діти!Ви знаєте,що у нас в школі проводиться тиждень тру

дового навчання.У понеділок була виставка ваших творчих ро

біт.Вівторок –день корисних справ.А сьогодні я пропоную вам здійснити

 подорож у «Місто Майстрів» і зробити зупинки на таких станціях: «Сто

лярна», «Малярна», «Швейна», «Кухарська»,де ви зможете перевірити

свої знання з предмету.Для кожної команди підготовлені запитання.За

кожну правильну відповідь команда одержує призову фішку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 2

               Запитання для учнів 4-9 класів з швейної справи

                                                         4 клас

1.Які вироби виготовляють у швейній майстерні?

2.Назвіть робочі інструменти,вимірювальні інструменти?

3.Як можна визначити довжину робочої нитки?

                                                         5 клас

1.Яку форму має косинка?

2.Які зрізи косинки обробляють швом упідгин із закритим зрізом?

3.Які види обшивок ви знаєте?

                                                      7 клас

1.Які вироби відносять до поясного одягу?

2.Які види обробки застібки застосовують при пошитті спідниці?

3.Скільки клинів може мати спідниця?

                                                     8 клас

1.Які вироби відносять до плечового одягу?

2.Назвіть зрізи на викрійці прямого довгого рукава?

3.Назвіть способи обробки нижнього зрізу рукава?

                                                    9 клас

1.Чим халат відрізняється від плаття?

2.Для людей яких професій халати є робочим одягом?

3.Назвіть деталі і лінії креслення плаття,відрізного по лінії талії?

 

 

          Запитання для учнів 4-9 класів з столярної справи

                                              4 клас

1.Що таке вапно і для чого воно потрібно?

2.Що таке в,яжучий матеріал?

3.Хто такий штукатур?

                                            5 клас

1.Що таке акварель та гуаш?

2.Покриття поверхні виробу прозорим або непрозорим барвником на  зивається…………(лакування)

3.Продукт переробки рослинних масел – це………..(оліфа)

                                      6 клас

1.Інструмент для видовбування отворів – це………….(стамеска,долото)

2.З яких деталей складається лучкова пилка?

3.Яким матеріалом виконується зачищення поверхні деревини?

                                        8 клас

1.З яких основних деталей складається токарний верстат?

2.Якими інструментами користуються під час токарних робіт?

3.Деталі якої форми виготовляють на токарному верстаті?

 

 

 

 

 

 

                        Запитання з СПО для учнів 5-9 класів

1.Що необхідно робити для загартовування організму?

2.Як сервірується стол до сніданку,обіду,вечері?

3.Розкажіть правила культури поведінки у громадських місцях (кіно, театр)

4.Гігієнічні вимоги до житла.Назвіть три види прибирання?

5.Правила пересування велосипедом.

6.Основні засоби зв,язку

7.Види медичної допомоги

8.Центри дошкільного виховання

9.Догляд за ротовою порожниною

10.Правила догляду за взуттям

11.Види бутербродів

12.Послідовність заварювання чаю

13.Форми звертання до старших і ровесників при зустрічах і прощанні

14.Як заповнюється конверт

15.Види магазинів,їх призначення

docx
Додано
8 травня 2018
Переглядів
1106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку