Наше МО працює над методичною проблемою «Проектна діяльність як важливий аспект компетентністної освіти школяра», тому ми на уроках столярної справи намагаємося розвивати пізнавальну діяльність учнів через реалізацію творчих проектів, одним з яких є «Острів дитячих розваг (виготовлення дерев'яного чоловічка)». Такий проект несе не тільки пізнавальну діяльність, а й практичні навички, які набувають учні на уроці, сприяє створенню умов для забезпечення оптимальної рухливої активності дітей.
КРАСНОЛИМАНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 34 ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ПРОЕКТ
«Острів дитячих розваг»
(виготовлення дерев’яного чоловічка)
Автор проекту
учитель трудового навчання Загоруйко М.А.
Паспорт проекту
вчителя професійно-трудового навчання Загоруйко М.А.
«Виготовлення дерев’яного чоловічка»
МЕТА: виробити навички учнів з виготовлення фігури з дерева для ландшафтного дизайну
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:
УЧАСНИКИ ПРОЕКТУ: учні 5-9 класів, учитель столярної справи.
З ЦІЄЮ МЕТОЮ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ:
Актуальність проекту:
Наше МО працює над методичною проблемою «Проектна діяльність як важливий аспект компетентністної освіти школяра»» , тому ми на уроках столярної справи намагаємося розвивати пізнавальну діяльність учнів через реалізацію творчих проектів, одним з яких є «Острів дитячих розваг (виготовлення дерев’яного чоловічка)». Такий проект несе не тільки пізнавальну діяльність, а й практичні навички, які набувають учні на уроці, сприяє створенню умов для забезпечення оптимальної рухливої
активності дітей.
Очікувані результати:
Критерії оцінювання результатів проекту:
Інформація про автора проекту «Виготовлення дерев’яного чоловічка»
План реалізації проекту
«Виготовлення дерев’яного чоловічка»
І. Організаційний етап.
ІІ. Основний етап.
ІІІ. Заключний етап.
№ |
Зміст роботи |
Терміни |
Дії вчителя |
Дії учнів |
1 |
Визначення теми проекту |
Жовтень 2014 |
Пропонує дітям тему проекту |
Обговорюють тему разом з учителем |
2 |
Заготівля матеріалу для проекту |
Жовтень 2014 |
Заготовляє матеріал разом із учнями |
Допомагають учителя заготовляти матеріал |
3 |
Розробка цікавої електронної техкарти з виготовлення дерев’яного чоловічка.
|
Жовтень 2014 |
Розробляє разом із дітьми електронну техкарту |
Допомагають учителю розробити техкарту |
4 |
Виконати маркетингове дослідження з виготовлення дерев’яного чоловічка.
|
Жовтень 2014 |
Разом із учнями виконує маркетингове дослідження з виготовлення дерев’яного чоловічка
|
Під керівництвом учителя виконують маркетингове дослідження з виготовлення дерев’яного чоловічка. |
5 |
Отримання професійних столярних навичок |
Жовтень 2014 |
Контролює виконання основних столярних операцій |
Виконують основні столярні операції |
6 |
Виготовлення виробу |
Жовтень 2014 |
Контролює процес виготовлення дерев’яного чоловічка, стежить за якістю та виконанням правил з безпеки життєдіяльності учнів |
Виготовляють дерев’яного чоловічка |
7 |
Підбиття підсумків реалізації проекту |
Жовтень 2014 |
Аналізує готовий виріб разом із учнями |
Звітують про виконану роботу |
8 |
Оформлення матеріалів проекту |
Жовтень 2014 |
Оформляє матеріал проекту |
- |