Тип заняття – формування нових знань, умінь і навичок. Це перше заняття у розділі «Токарна обробка деревини». Тема заняття «Управління токарним верстатом і робота на ньому». На занятті були поставлені задачі: освітні, розвивальні, виховні, які вирішувалися за допомогою словесних, наочних, практичних методів; формувалися соціальна і інформаційна компетентності. Для структури заняття була застосована схема урока-вивчення нового матеріалу з трудового навчання. Особлива увага була приділена психологічному настрою дітей. Для проведення нервово-психічної підготовки використовувалася гра «Упізнай свій інструмент».
Дата: ______
Клас: 7
Тема: Управління токарним верстатом і робота на ньому.
Завдання:
Формування груп компетентностей:
соціальна при актуалізації опорних знань, само- та взаємооцінки роботи, інформаційна під час роботи з ІКТ.
Обладнання:
верстат токарний по дереву «Корвет-74», напівкругла стамеска, стамеска-косяк, ноутбук, електронний носій з інформацією, плакати, інструкції з безпеки життєдіяльності.
Тип заняття: формування нових знань, вмінь та навичок.
ХІД ЗАНЯТТЯ.
І. Підготовчий етап.
ІІ. Основний етап.
Вчитель: Ви вже знаєте, для чого існує токарний верстат, які деталі ми можемо на ньому виготовляти, з яких частин він складається, а тепер ми з вами ознайомимося з тим, як управляти токарним верстатом та працювати на ньому. А також вивчимо правила догляду за устаткуванням.
Це тема сьогоднішнього завдання: «Управління токарним верстатом і робота на ньому. Правила догляду за устаткуванням.»
5 .Практична робота.
5.1. Інструктаж з БЖ. Інструкція № 12-11.(Робота на тренажері).
5.2. Робота з інструкційною картою (учні читають інструкцію та виконують роботу).
5.3. Контроль за виконанням і якістю роботи, поточний інструктаж.
5.4. Івндивідуальна робота з Червоним В.
ІІІ. Заключний етап.
станина_____________
передня бабка________
задня бабка__________
шків_________________
шпиндель____________
підручник____________
перемикач швидкості_
кнопки включення та виключення верстата_
піноль_______________