Розробка уроку "Управління токарним верстатом і робота на ньому."

Про матеріал

Тип заняття – формування нових знань, умінь і навичок. Це перше заняття у розділі «Токарна обробка деревини». Тема заняття «Управління токарним верстатом і робота на ньому». На занятті були поставлені задачі: освітні, розвивальні, виховні, які вирішувалися за допомогою словесних, наочних, практичних методів; формувалися соціальна і інформаційна компетентності. Для структури заняття була застосована схема урока-вивчення нового матеріалу з трудового навчання. Особлива увага була приділена психологічному настрою дітей. Для проведення нервово-психічної підготовки використовувалася гра «Упізнай свій інструмент».

Перегляд файлу

Дата: ______

Клас: 7

 

Тема:              Управління токарним верстатом і робота на ньому.

 

Завдання:

  • Вивчити правила догляду за устаткуванням.
  • Розвинути навички учнів з управління токарним верстатом і роботи на ньому.
  •  Навчитися доглядати за устаткуванням верстата.
  • Виховати у учнів відповідальність та охайність при роботі, дотримання правил безпеки життєдіяльності. Формувати соціальну компетентність при актуалізації опорних знань, само- і взаємооцінки  роботи, інформаційну компетентність під час використання ІКТ.

 

Формування груп компетентностей:

соціальна при актуалізації опорних знань, само- та взаємооцінки роботи, інформаційна під час роботи з ІКТ.

Обладнання:

верстат токарний по дереву «Корвет-74», напівкругла стамеска, стамеска-косяк, ноутбук, електронний носій з інформацією, плакати, інструкції з безпеки життєдіяльності.

Тип заняття:  формування нових знань, вмінь та навичок.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ.

І. Підготовчий етап.

  1. Нервно-психічна підготовка. Гра
  2. Орг. момент

 

ІІ. Основний етап.

  1. Повторення пройденого матеріалу.
  • Діти, давайте згадаємо, для чого існує токарний верстат. (Для виконання токарних робот).
  • Деталі яких форм ми можемо виготовити на токарному верстаті? (на токарному верстаті ми можемо виготовити деталі циліндрічної, конічної та фасонної форми).
  • Картки самоконтролю по токарному інструменту. Учні відповідають на питання самостійно, а потім перевіряють один одного.

 

  1. Виконання учнями практичних завдань.
  • Вчитель: ми згадали, для чого існує токарний верстат і якої форми деталі ми можемо обробляти, а тепер пригадаємо, з яких основних деталей складається токарний верстат? (Гра «Знай свій верстат»: діти закріплюють назви деталей верстата магнітами на верстат.)

 

  1. Фізкультхвилинка.
  • Ролик з гімнастикою «Гімнастика для глаз»  на електронному носії.

 

 

  1. Вивчення нового матеріалу з теми заняття.

 

  1.        Мотивація навчальної трудової діяльності.

Вчитель: Ви вже знаєте, для чого існує токарний верстат, які деталі ми можемо на ньому виготовляти, з яких частин він складається, а тепер ми з вами ознайомимося з тим, як управляти токарним верстатом та працювати на ньому. А також вивчимо правила догляду за устаткуванням.

  1.        Повідомлення теми і завдання за планом нового матеріалу.

Це тема сьогоднішнього завдання: «Управління токарним верстатом і робота на ньому. Правила догляду за устаткуванням.»

  •                   знати: Правила догляду за устаткуванням;
  • вміти: працювати на токарному верстаті та доглядати за устаткуванням верстата.
    1.        Словникова робота: станина, передня бабка, задня бабка, шків, шпиндель, підручник, перемикач швидкості, кнопки включення та виключення верстата, піноль.
    2.        Бесіда з учнями.
  •                   Перегляд слайдів про історію токарного верстата.
  •                   Слайд з устроєм токарного верстата (з коментарями вчителя).
  •                   Перегляд роліка з роботою на токарному верстаті.
  •                   Бесіда про основні органи управління верстатом.
  •                   Бесіда з учнями про правила догляду за устаткуванням.

 

5 .Практична робота.

   5.1. Інструктаж з БЖ. Інструкція № 12-11.(Робота на тренажері).

   5.2. Робота з інструкційною картою (учні читають інструкцію та виконують   роботу).  

   5.3. Контроль за виконанням і якістю роботи, поточний інструктаж.

   5.4. Івндивідуальна робота з Червоним В.

 

ІІІ. Заключний етап.

  1. Аналіз виконаної роботи.

 

  1. Закріплення (інтерактивний метод «Рефлексія»)
  • Чи цікаво було на занятті?
  • Що нового ви дізналися?
  • Чому ви навчилися?
  •  
  1. Підведення підсумків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

станина_____________

 

передня бабка________

 

задня бабка__________

 

шків_________________

 

шпиндель____________

 

підручник____________

 

перемикач швидкості_

 

кнопки включення та виключення верстата_

 

піноль_______________

 

 

doc
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
Інкл
Додано
8 травня 2018
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку