Розробка практичної роботи "Складання програм з циклами"

Про матеріал
Практична робота№1 «Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління» Хід роботи 1. Завантажте середовище візуального програмування Delphi 7. 2. Змініть колір фону форми. Задайте заголовок – «Моя перша програма» 3. Розмістіть на формі написи (об'єкт типу Label). Задайте текст написів відповідно до Рис.1 4. Змініть значення властивості Font (шрифт) написів на власний розсуд. 5. Помістіть на форму два зображення (об’єкти типу Image) 6. Для кожного об’єкту задайте певний малюнок. 7. Налаштуйте, щоб розміри зображення співвідносилися з розмірами рамки. 8. Помістіть на форму 2 кнопки(об’єкт типу Button) 9. Задайте назви для обох кнопок відповідно до зображень, розміщених на формі. 10. Проекспериментуйте із властивістю Font для даних об’єктів. 11. Напишіть коди для об’єктів, які будуть виконувати наступні дії (3 бали):  при запуску програми на виконання, на формі не відображуються малюнки;  при натисненні на кнопку Button1 з’являється Зображення1  при натисненні на кнопку Button2 з’являється Зображення2 12.Запустіть програму на виконання однією з команд: Run→ Run Перевірте правильність виконання програми. Виправте за потреби помилки. Результати збережіть у папці 11 кл. з назвою ПР№1.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Практична робота№1 «Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління»

 

Хід роботи

 

  1. Завантажте середовище візуального програмування Delphi 7.
  2. Змініть колір фону форми. Задайте заголовок – «Моя перша програма»
  3. Розмістіть на формі написи (об'єкт типу Label). Задайте текст написів відповідно до Рис.1
  4. Змініть значення властивості Font (шрифт) написів на власний розсуд.
  5. Помістіть на форму два зображення (об’єкти типу Image)
  6. Для кожного об’єкту задайте певний малюнок.
  7. Налаштуйте, щоб розміри зображення співвідносилися з розмірами рамки.
  8. Помістіть на форму 2 кнопки(об’єкт типу Button)
  9. Задайте назви для обох кнопок відповідно до зображень, розміщених на формі.
  10. Проекспериментуйте із властивістю Font для даних об’єктів.
  11. Напишіть коди для об’єктів, які будуть виконувати наступні дії (3 бали):
  • при запуску програми на виконання, на формі не відображуються малюнки;
  • при натисненні на кнопку Button1 з’являється Зображення1
  • при натисненні на кнопку Button2 з’являється Зображення2

12.Запустіть програму на виконання однією з команд: RunRun

Перевірте правильність виконання програми. Виправте за потреби помилки. Результати збережіть у папці 11 кл. з назвою ПР№1.

 

Практична робота №1«Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління»

 

Хід роботи

 

  1. Завантажте середовище візуального програмування Delphi 7.
  2. Змініть колір фону форми. Задайте заголовок – «Моя перша програма»
  3. Розмістіть на формі написи (об'єкт типу Label). Задайте текст написів відповідно до Рис.1
  4. Змініть значення властивості Font (шрифт) написів на власний розсуд.
  5. Помістіть на форму два зображення (об’єкти типу Image)
  6. Для кожного об’єкту задайте певний малюнок.
  7. Налаштуйте, щоб розміри зображення співвідносилися з розмірами рамки.
  8. Помістіть на форму 2 кнопки (об’єкт типу Button)
  9. Задайте назви для обох кнопок відповідно до зображень, розміщених на формі.
  10. Проекспериментуйте із властивістю Font для даних об’єктів.
  11. Напишіть коди для об’єктів, які будуть виконувати наступні дії (3 бали):
  • при запуску програми на виконання, на формі не відображуються малюнки;
  • при натисненні на кнопку Button1 з’являється Зображення1
  • при натисненні на кнопку Button2 з’являється Зображення2

12.Запустіть програму на виконання однією з команд: RunRun

Перевірте правильність виконання програми. Виправте за потреби помилки. Результати збережіть у папці 11 кл. з назвою ПР№1


 

zip
До підручника
Інформатика (академічний, профільний рівень) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
8 лютого
Переглядів
161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку