Ранкова зустріч. Подорож у царство квітів.
Хід ранкової зустрічі
1.Запрошення на ранкову зустріч. Грає музика, яка повідомляє, що вже час збиратися у коло. Розпочинаємо зустріч словами вітання:
Доброго ранку, доброго дня.
Бажаєте ви і бажаю вам я.
Хай плещуть долоньки.
Хай тупають ніжки,
Кивають голівки і сяють усмішки.
Доброго ранку, доброго дня.
Бажаєте ви і бажаю вам я.
(Діти разом промовляють вірш-вітання, виконують відповідні рухи)
Я також рада бачити усіх вас та бажаю вам гарного настрою, цікавих занять і справ на сьогоднішній день.
2.Обмін інформацією.
Відгадайте загадку:
Яскраві пелюстки
і запах пречудовий.
І хочеться усім побачити їх знову. (Квіти)
Сьогодні ми поговоримо про квіти та їх значення у нашому житті.
Діти, у мене є біла паперова квітка. Вона дуже хоче, щоб ви допомогли згадати її назву та пригадали її подружок, що живуть у царстві квітів. Передавайте квіточку по колу один одному та промовляйте назву квітки, яку згадали.
-Ця квітка білого кольору. А яких кольорів бувають квіти ?
-А чому квіти різного кольору?
Муха Чомуха з мультфільму теж знає відповідь на це питання. Подивимось і послухаємо. (ЧоМуха- Чому квіти різного кольору? Сез.1, серія 16)
-Які думки були спільними, а які-новими?
3.Групове заняття.
Запросіть дітей пограти у гру “Квіточка”. Ви називаєте, скільки пелюсток має квітка, а діти, що стоять у колі, швидко об’єднуються та беруться за руки, утворюючи квіточку. Наприклад: квітка з 3 пелюсток(об’єднуються по 3), квіточка з 5 пелюсток (об’єднуються по 5). Якщо у вас запланована групова робота, попросіть дітей запам’ятати склад групи та дати назву своїй групі-квіточці.
-Чи приємно, коли вам дарують квіти?
-А коли ви даруєте? Чому?
Пропоную пограти у гру “Побажання”. Ви по колу передаєте штучну квіточку та говорите побажання, наприклад:”Бажаю тобі гарного настрою на весь день”.
4.Щоденні новини
-Яка зараз пора року?Назвіть місяці.
-Яку пору(пори) року найбільше люблять квіти? Чому?
-Який день тижня?
-Яке число? Скажіть компліменти числу.
-Яку кількість квітів дарують для привітання?(непарну)
-Чи є серед нас сьогодні іменинники? У кого свято в родині?
Які квіти ви б порадили подарувати: живі чи намальовані? Чому?
Намалюйте квітку, яка принесе сьогодні усім гарний настрій, адже ця квітка буде ,,жити’’ довго. Розмістіть малюнки на інформаційній чи корковій дошці . Можна квітку намалювати й у щоденнику вражень.
Теми для щоденника вражень:
За що б природа вам подякувала, якби вміла говорити?
Про що природа нас попросила, якби могла говорити?
Вчитель: Кутова Людмила Вікторівна, вчитель початкових класів (Хотівський академічний ліцей імені Левка Лук’яненка)