Розробка ранкової зустрічі для 1 класу НУШ на тему:,,Подорож у царство квітів''

Про матеріал
Зацікавити темою тижня ,,Світ рослин'' допоможе дана розробка ранкової зустрічі. Продовженням якої може бути виготовлення квітів в різних техніках, створення виставки ,,Квіти для мами'', створення лепбуку по темі чи квіткової абетки та , навіть, весняне свято. Світ рослин такий різноманітний! Відкриваймо його разом з дітками.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч. Подорож у царство квітів.

 

                                     Хід ранкової зустрічі

 

1.Запрошення на ранкову зустріч. Грає музика, яка повідомляє, що вже час збиратися у коло. Розпочинаємо зустріч словами вітання:

Доброго ранку, доброго дня.

Бажаєте ви і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки.

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки і сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня.

Бажаєте ви і бажаю вам я.

(Діти разом промовляють вірш-вітання, виконують відповідні рухи)

   Я також рада бачити усіх вас та бажаю вам гарного настрою, цікавих занять і справ на сьогоднішній день.

 

2.Обмін інформацією.

   Відгадайте загадку:

Яскраві пелюстки

і запах пречудовий.

І хочеться усім побачити їх знову. (Квіти)

   Сьогодні ми поговоримо про квіти та їх значення у нашому житті.

Діти, у мене є біла паперова квітка. Вона дуже хоче, щоб ви допомогли згадати її назву та пригадали її подружок, що живуть у царстві квітів. Передавайте квіточку по колу один одному та промовляйте назву квітки, яку згадали.

-Ця квітка білого кольору. А яких кольорів бувають квіти ?

-А чому квіти різного кольору?

Муха Чомуха з мультфільму теж знає відповідь на це питання. Подивимось і послухаємо. (ЧоМуха- Чому квіти різного кольору? Сез.1, серія 16)

-Які думки були спільними, а які-новими?

 

3.Групове заняття.

Запросіть дітей пограти у гру “Квіточка”. Ви називаєте, скільки пелюсток має квітка, а діти, що стоять у колі, швидко об’єднуються та беруться за руки, утворюючи квіточку. Наприклад: квітка з 3 пелюсток(об’єднуються по 3), квіточка з 5 пелюсток (об’єднуються по 5). Якщо у вас запланована групова робота, попросіть дітей запам’ятати склад групи та дати назву своїй групі-квіточці.

-Чи приємно, коли вам дарують квіти?

-А коли ви даруєте? Чому?

Пропоную пограти у гру “Побажання”. Ви по колу передаєте штучну квіточку та говорите побажання, наприклад:”Бажаю тобі гарного настрою на весь день”.

 

4.Щоденні новини

-Яка зараз пора року?Назвіть місяці.

-Яку пору(пори) року найбільше люблять квіти? Чому?

-Який день тижня?

-Яке число? Скажіть компліменти числу.

-Яку кількість квітів дарують для привітання?(непарну)

-Чи є серед нас сьогодні іменинники? У кого свято в родині?

Які квіти ви б порадили подарувати: живі чи намальовані? Чому?

 

Намалюйте квітку, яка принесе сьогодні усім гарний настрій, адже ця квітка буде ,,жити’’ довго. Розмістіть малюнки на інформаційній чи корковій дошці . Можна квітку намалювати й у щоденнику вражень.

 

Теми для щоденника вражень:

За що б природа вам подякувала, якби вміла говорити?

Про що природа нас попросила, якби могла говорити?

 

Вчитель: Кутова Людмила Вікторівна, вчитель початкових класів (Хотівський академічний ліцей імені Левка Лук’яненка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
622
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку