Виховний захід "Під знаком купідона" 8-11 клас

Про матеріал
Даний виховний захід, розроблений на підгрунті телевізійної програми: "ХТО ЗВЕРХУ?". Всі необхідні матеріали є документі.
Перегляд файлу

 

Ліцей «Кадетства»

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій вечора відпочинку

«Під знаком купідона»

(Конкурсна програма 8-11 клас)

 

 

Автори упорядники:

Кірка С.В.

Доберчак Т.В.

 

 

 

 

 

 

 

Мета :

– організація дозвільної діяльності вихованців;

– розвинути творчу активність, мову, мислення, пам’ять, увагу;

– розширити кругозір дітей;

– виховувати почуття товариськості, доброзичливість.

 Обладнання: 

проектор, екран, комп’ютер, мікрофон, музична колонка, мультимедійна презентація, відеоролик, надувні кульки для прикрашення зали.

Ведучий:

Слайд №1

Доброго ДНЯ! Ми щиро раді вас вітати у цій залі на святкуванні  Дня всіх закоханих.

Про кохання не говорять, про нього вже все сказано… Тож сьогодні будемо мовчки вдихати аромат закоханості, насолоджуватися захоплюючим видовищем, представленим на сцені, цікавими і веселими конкурсами, романтичною музикою.

Ведуча:

Ще раз вітаю вас з днем святого Валентина! Цей день битва між Інь і Янь, якщо так можна сказати, між добром і злом!

Він каже: «чорне», Вона каже: «біле», Він: «так», а Вона «ні»! Однак, один без одного вони життя свого не уявляють…

Ведучий:

Сьогодні наша школа об’єднає хлопців і дівчат у пари, аби позмагатися за першість, визначити яка пара більш сміливіша, кмітливіша, талановитіша, розумніша, хто ліпше  жартує, врешті решт – хто кращий. І все заради того, аби знову переконатися: ми варті одне одного!

Ведуча:

Але перемога не буде легкою, адже для того, щоб перемогти парам необхідно добре розуміти, як ж думає їхня половинка  протилежної статі. А неабияку частку азарту і гарного гумору додадуть нашій грі самі учасники чарівні і спритні дівчата та неперевершені гумористи хлопці.  Запрошую всіх звернути увагу на номер, який ви отримали при вході в зал. Поки лунає перша пісня вам потрібно знайти свою половинку.

Т№1 Princess Nokia - Sugar Honey Iced Tea (S.h.i.t.)

Ведучий:

Сьогодні буде не просто гра, а справжнє диво кохання! І очолювати її будуть ________________________________________.  

Ведуча: 

Прекрасні пари.  І нехай переможуть найсильніші. (Оплески) Але у нас є ще й глядачі! Допоможете нам? Оплески нашим закоханим.

Ведучий:

З правилами ми ознайомилися і можемо переходити до першого конкурсу.

Ведуча:

Слайд №2

  1. Перший раунд  – «Обери».

Вам запропоновано 2 фотографії де за запитанням потрібно вибрати лише одну. Отже: Одвічне запитання:

  • Запитання для дівчат

Які дівчата більше подобаються хлопцям ? Розумні чи красиві? (Розумні)

  • Запитання для хлопців

Хлопці, якого собаку на вашу думку обрали б наші дівчата? (Маленького)

Ведучий:

Слайд №3

  1. Другий раунд має назву «Хто я?»

Умови такі: один з учасників виходить до мене і обирає собі конверт в якому лежить зображення персонажу, цей конверт ми передаємо команді, лише вони знатимуть хто ти. Головна задача вгадати, що це за персонаж. Питання до команди мають бути такі, на які можна відповісти «так» або «ні». Наприклад: Я чоловік? Я казковий персонаж? Час на виконання завдання 90 с. (проходить конкурс.)

Ведуча:

Слайд №4

  1. «Збери літери»

Так називається третій раунд нашої імпровізованої битви статей. Для цього конкурсу  учасники виходять на сцену. Зараз наші асистенти виносять Вам необхідний реквізит.

Правила наступні:  Я зачитую питання, учасники, їх відгадують і вибудовують слово з літер. Слово складаємо зліва направо. На це вам дається 1 хвилина. Команда, яка склала більшу кількість слів перемагає.

Ну що ви готові? Час пішов!

 

1. Квітка з шипами і ім’я (роза)                                             (РОЗАКІСЛ)

2. І колір очей, і індійські спеції (карі)

3. Чорна, заморська, кабачкова (ікра)

4. Шкіра дерева (кора)

5. Український національний продукт (сало)

6.  Дівоча краса (коса)

7. Вранці на траві (роса)

8. Мати козенят (коза)

Ведучий:

1. Найбільш спекотна пора року (літо)                      (ЛІТОДРБА)

2. Зробив щось, гуляй сміло (діло)

3. Цар який наказав знищити усіх  немовлят (ірод)

4. Коли здорова душа, то здорове і (тіло)

5. Є у сестри (брат)

6. Друг гайки (болт)

7. Одиниця об’єму (літр)

8. В казках завжди перемагає (добро)

Ведуча:

Слайд №5

     Четвертий  раунд музичний «Вгадай назву»

Наступний четвертий раунд музичний і називається він «Вгадай назву». Один учасник від команди одягає ось ці навушники, слухає пісню, а потім має показати команді  назву композиції. Можна показувати слова з пісні, але команда має сказати її назву. За підказку команда буде оштрафована. На відгадування команді дається 90 секунд. І першими розпочинають _________.

Ведучий:

Слайд №6

П’ятий конкурс «Ластівка»,

Дуже часто хлопці і дівчата сперечаються хто з них розумніший, а відповіді й досі не має. Ми переходимо до наступного раунду «Ластівка», де учасник має змогу продемонструвати не тільки свої фізичні можливості, а й свій інтелект. Учасник виходить до мене і стає у дуже цікаву позу, позу «Ластівки» в якій маєте відповідати на мої питання. За 60 с учасник  має дати якомога більше правильних відповідей

Я кожній команді поставлю запитання, але відповідати на них ви маєте простими словами «чоловік» або «жінка». Наприклад: засновник нашої школи (жінка), президент України (чоловік). Ну якщо всім зрозуміло то розпочинаємо.

Питання для команди хлопців

1. Хто відкрив Америку (чоловік)

2. Хто зображений на купюрі 200 гривень (жінка)

3. Автор казки «Дюймовочка» (чоловік)

4. Чиїм іменем назване місто Івано-Франківськ (чоловік)

5. Якого роду слово «тюль» (чоловік)

6. Перша людина в космосі (чоловік)

7. Канцлер Німеччини (жінка)

8. Автор драми-феєрії «Лісова пісня» (жінка)

10. Хто автор гімну України (чоловік)

11. Марко Вовчок це – (жінка)

12. Очолює Великобританію (жінка)

Питання для команди дівчат

1. «Валя» у «Фізруку» - це жінка, чи чоловік?  (Чоловік)

2. Хто був злий через відсутність велосипеда, а коли транспортний засіб з’явився – подобрішав? (чоловік)

  3. Перший Президент України(чоловік)

4. Кого більше в нашій школі вчителів чоловіків чи жінок (жінок)

5. В 5 класі більше дівчат чи хлопців(дівчат)

6. Хто перший полетів в космос (чоловік)

7. Кого більше в 6 класі дівчат чи хлопців? (хлопчиків)

8. Хто з героїв народних пісень пояснює своє небажання працювати порваними чоботами? (чоловік)

9. Кому належать слова: «Без надії сподіваюсь" (жінка)

10.Чий мозок важчий чоловічий чи жіночий? (чоловічий).

11. Хто жив у лампі Аладдіна? (чоловік)

12. Чиє ім’я носить німецька машина «Мерседес» (жінка)

Ведуча:

Слайд№7

Шостий раунд  «Обмін ролями».

Часто жінкам доводиться виконувати чоловічу роботу, а чоловікам жіночу, але якби там не було, а на фоні цього виникає безліч суперечок. Тому наш шостий  раунд називається «Обмін ролями». Зараз наші учасники покажуть свої вміння хлопці побувають у ролі дівчат, а дівчата – хлопців.

Ні для кого не секрет, що жінка може і цвях забити, і лампочку вкрутити, і ще багато чого може… А от чи знають наші дівчата, як зав’язувати краватку? 

Дівчата – кожна з вас, бере свого хлопця і зав’язує йому краватку.

Хлопці для вас не секрет, що коли дівчата збираються вийти з дому їм не помішала б ще одна пара рук. Тож сьогодні ви станете цією додатковою парою рук для ваших половинок. Ваше завдання заплести вашу половинку. Завдання зараховується, якщо ви заплели косу і дівчина не пожаліється на те, що її смикали під час плетіння.

Ведучий:

Слайд№8

Отож фінал. Зараз у вас є можливість розігрітися та продемонструвати свою готовність до дискотеки. Я запрошую   команди на сцену.  «Танцювальний батл пар».

Для цього батлу, я запрошую підійти до мене. Ваше завдання показати свою танцювальну майстерність в парі.

Трек №1

Трек №2

Трек №3

Трек №4

Трек №5

Трек №6

Трек №7

Трек №8

Трек №9

Трек №10

 

Дякую учасникам за чудову гру.  

 На закінчення ми хочемо прочитати вам вірш Л. Костенко

 

І все на світі треба пережити,
І кожен фініш – це, по суті, старт,
І наперед не треба ворожити,
І за минулим плакати не варт.

Тож веселімось, людоньки, на людях,
Хай меле млин свою одвічну дерть.
Застряло серце, мов осколок в грудях,
Нічого, все це вилікує смерть.

Хай буде все небачене побачено,
Хай буде все пробачене пробачено,
Хай буде вік прожито, як належить,
На жаль, від нас нічого не залежить...

А треба жити. Якось треба жити.
Це зветься досвід, витримка і гарт.
І наперед не треба ворожити,
І за минулим плакати не варт.

Отак як є.  А може бути й гірше,
А може бути зовсім, зовсім зле.
А поки розум од біди не згірк ще, –
Не будь рабом і смійся як Рабле!

Тож веселімось, людоньки, на людях,
Хай меле млин свою одвічну дерть.
Застряло серце, мов осколок в грудях,
Нічого, все це вилікує смерть.

Хай буде все небачене побачено,
Хай буде все пробачене пробачено.
Єдине, що від нас іще залежить, –
Принаймні вік прожити як належить.

 

 

 

 

РОЗАКІСЛ

ЛІТОДРБА

1

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку