13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Розробка ранкової зустрічі за темою "Спорт"

Про матеріал

Розробка ранкової зустрічі з теми "Спорт" .Мета: розвивати різноманітні навчальні та соціальні навички: уважно слухати, коли говорять інші, розв'язувати власні проблеми за допомогою слів, пропонувати свої ідеї групі; виховувати взаємоповагута толерантність, створити позитивну атмосферу на весь період перебування дітей у школі.


Перегляд файлу

Тема: Спорт

Мета: розвивати різноманітні навчальні та соціальні навички: уважно слухати, коли говорять інші, розв'язувати власні проблеми за допомогою слів, пропонувати свої ідеї групі; виховувати взаємоповагу  та толерантність, створити позитивну атмосферу на весь період перебування дітей у школі.

 

Хід зустрічі №1

І.Привітання

Доброго ранку, привітні діти!

Доброго ранку, ласкаве сонечко!

Всюди друзів ми знаходимо.

З ними - як одна сім'я.                   

Але нам без друга спорту

Не прожити ані дня.

Тижневі спортивному рада дітвора.

Юним фізкультурникам: Ура! Ура! Ура!

 

-Любі діти. Я запрошую всіх у коло для проведення ранкової зустрічі. Давайте привітаємося один з одним.

 Вправа «Я- сонце»

Діти, давайте привітаємося із сонячним промінцями і перетворимося на маленькі сонечка.

Я- маленьке сонце. Я прокидаюся. Я вмиваюся. Я розчісую свої промінці і піднімаюся вільно і урочисто.

Я-велика Куля. В мене є багато тепла і світла.

Я- велике Сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я посміхаюся від щастя дарувати тепло.

-          Діти, який у вас став настрій?

Пропоную з таким настроєм провести цей шкільний день і отримати задоволення від власних успіхів.

ІІ. Групове заняття

  1. «Загадкова скринька»
  • Діти, сьогодні ви будете вчитись проводити дослідження та вирішувати проблеми.
  • В руках у мене скринька, в ній загадковий предмет. Вам потрібно визначити, що це може бути. 
  • Повторимо правила.
  1. Скриньку не можна відкривати.
  2. Її можна трусити.

3) Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.

Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить.  (свисток)

Бесіда

  • Що ви знаєте про цей предмет?
  • Де його використовують?
  • Як називають людей, які займаються спортом?
  • Яких відомих спортсменів ви знаєте?

 

2) Робота з загадками.

Відгадайте загадки. Слова-відгадки покажіть несловесними засобами (жестами, мімікою). Назвіть вид спорту.

 

 Дві команди, як в футболі,

 Та на крижаному полі,

І дорослих, і дітей

Позбирав на лід… хокей.

 

Кулю шкіряну ганяють,

Лиш одну на полі мають!

По ногах не б’ють — це фол!

Називають гру… футбол.

 

З гірки мчаться сани-біб,

В них сидить кілька осіб.

Швидкість там — не для дітей!

Звуть вид спорту цей… бобслей.

 

Ця спортивна боротьба —

Рух на лижах і стрільба…

Гонка-справжній марафон!

Цей вид спорту… біатлон.

 

Той, хто диво-дошку має,
Із гори, мов птах злітає.
Це не гра - зимовий спорт!
Зветься вид цей... сноуборд.

 

3) Енерджайзер «Що ти робиш»

Учитель або хтось із дітей ставить запитання. Учні імітують рухи, промовляючи: «Ось так».

  • Як  ти граєш у волейбол?
  • Як ти граєш у футбол?
  • Як ти граєш баскетбол?

 

4)Виконання пісні «Якщо весело живеться, роби так!»

(В пісні слова поєднуємо з різними рухами рук)

 

5) Робота в групах з пазлами

Скласти малюнок з пазлів. (Малюнок на спортивну тематику)

 

ІІІ. Обмін інформацією

«Крісло автора».    

Слухання цікавої інформації  про якусь яскраву подію зі свого шкільного життя.

  • В які спортивні ігри ти любиш грати і чому?

(Із рук у руки передається  м’ячик, за бажанням ставляться запитання)

Запитання для обговорення: «Чи може спорт  бути другом?»

ІV. Щоденні новини

  1. Доброго ранку, діти!
  2. Сьогодні   __________.
  3. Число        __________.
  4. Місяць      __________.
  5. Погода     __________.

Спостереження за погодою. Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.)

  1. Дитина дня  ________.
  2. Тема         __________.
  3. Розклад уроків______.
  4. Новини   ___________.

(Очікування. Учні записують на аркуші паперу питання, на які вони хотіли б отримати відповіді, вивчаючи тему)

V.   Підсумок зустрічі.

Гра «Кому і за що…»

Діти стоять у колі та по черзі передають іграшку чи квітку (листочок) і говорять, кому і за що дарують її. Наприклад: «Я хочу передати цю квітку Тетянці за те, що вона гарно співає». «Я хочу подарувати цю квітку Данилкові просто так» тощо.

 Рефлексія «Що я беру із собою?»

Запитати  в дітей, що корисного вони дізналися?

 Заохочуйте їх висловлювати свою думку й обґрунтовувати її.

 

docx
Додано
11 вересня 2018
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку