Календарне планування 1 семестр " Я учасник дорожнього руху"

Про матеріал

Ознайомлення з :

•видами і факторами безпеки й небезпеки на дорозі та в транспорті;

•принципами та умовами безпечної життєдіяльності;

•залежністю безпечної життєдіяльності від власної поведінки;

•правилами безпеки в щоденному житті;

•Правилами дорожнього руху;

Перегляд файлу

 

пп

 

Дата

 

Програмний

матеріал

 

Кіл.

год

 

Навчальні досягнення

Спрямованість

Корекційно - розвиткової

роботи

 

Повторення

  1

             2

3

    4

5

6

7

 

 

Тема № 1 : БЕЗПЕЧНА ДОРОГА. ( 8 год. )

 

1

 

 

Індивідуальні особливості розуміння учнем/ ученицею безпеки і небезпеки на дорозі учасників дорожнього руху. (Дорожній рух.)

 

1

 

 

Мати уявлення:

 - про дорожній рух;

  •  розташування школи та вулиць, що є біля неї;
  • рух транспорту біля школи;

-  розподіл руху пішоходів по тротуару, автомобілів;

- проїжджою частиною;

  • визначати кількість смуг на проїжджій частині

- облаштування наземного переходу;

  •       світлофори;
  •       світлофори зі змінними цифровими сигналами;

 

- місця встановлення світлофорів;

- пристрій перемикання сигналів;

 

розвивати

  •                   культурою безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та видах діяльності, що виникають на дорозі;

 

формувати

  •                   дотримання правил безпечної поведінки в конкретних дорожніх ситуаціях;

 

 

виховувати

  •                   забезпечення особистої безпеки та безпеки інших людей у разі виникнення аварійних ситуацій.

 

 

 

2

 

 

Індивідуальні особливості розуміння учнем/ ученицею безпеки і небезпеки на дорозі учасників дорожнього руху.

( Необхідність навчання безпеки руху. Пішохід - учасник дорожнього руху).

 

 

    1

 

 

     Дорожній рух.

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мікрорайон твоєї школи.

Особливості планування місцевості, де розташована школа (забудова, вулиці, дороги поблизу неї, що утворюють мікрорайон), рух транспорту вулицями, зокрема громадського.

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальні особливості розуміння учнем/ ученицею безпеки і небезпеки на дорозі учасників дорожнього руху.

 

 

 

 

4

 

 

Мікрорайон твоєї школи

Облаштування доріг зупинками, переходами, дорожніми знаками і розміткою. Використання вулиць і доріг для руху. Закриті території та місця, де можна гратися в рухливі ігри.

 

 

1

 

 

Вміти:

  •                    уважно засвоювати новий матеріал;
  •                    спостерігати за довколишнім;
  •                    спостерігати за змінами в русі;

- вирізняти окремі елементи вулиці;

 

 

 

Особливості планування місцевості, де розташована школа

 

5

 

 

Елементи дороги та вулиці (загальні уявлення).

Дорога. Вулиця. Проїжджа частина. Тротуари. Призначення тротуарів. Небезпека автомобілів, що рухаються. Бордюр - межа, яка розділяє безпечний тротуар і небезпечну проїжджу частину.

 

 

1

 

Облаштування доріг зупинками, переходами, дорожніми знаками і розміткою.

 

6

 

 

 

 

 

 

 

Елементи дороги та вулиці (загальні уявлення)

Поза містом межею є край проїжджої частини. Узбіччя.

Перехрестя.Пішохідні переходи.

Розмітка "зебра".

Транспортні споруди.

 

1

 

Дорога. Вулиця.

Проїжджа частина. Тротуари. Призначення трот-рів. Небезпека автомобілів, що рухаються. Бордюр

 

7

 

 

 

Призначення елементів вулиці для руху, організація дорожнього руху.

(Правила дорожнього руху.

Смуги руху, горизонтальна розмітка.)

 

1

 

Узбіччя.

Перехрестя.

Пішохідні переходи.

Розмітка "зебра".

Транспортні споруди.

 

 

8

 

 

Призначення елементів вулиці для руху, організація дорожнього руху. (Правосторонній рух.

Двосторонній рух. Випадки одностороннього руху).

 

1

 

 

 

 

 

Правила дорожнього руху.

Смуги руху, горизонтальна розмітка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

Утворення перехресть, утворення переходів.

Перетин проїжджих частин утворює перехрестя. Перетин проїжджої частини і тротуару утворює пішохідний перехід.

 

 

 

Вміти:

- розрізнювати регульовані й нерегульовані перехрестя;називати, що таке "зебра" на дорозі;

розпізнавати:

- знак "Пішохідний перехід" 5.35.1, 5.35.2;

- розмітку "зебра";

 

 називати, що таке пішохідний світлофор;

 розпізнавати:

- той світлофор, сигнали якого треба виконувати;

- кольори світлофора;

- діяти за сигналами світлофора;

- пояснювати, чому учасники руху повинні виконувати сигнали світлофора.

- називати призначення жовтого сигналу світлофора;

- розпізнавати випадки, коли рух через переїзд заборонено.

 

Розвивати

- культурою безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та видах діяльності, що виникають на дорозі;

 

 формувати

- дотримання правил безпечної поведінки в конкретних дорожніх ситуаціях;

 

 

 виховувати :

- забезпечення особистої безпеки та безпеки інших людей у разі виникнення аварійних ситуацій.

 

Двосторонній рух. Випадки одностороннього руху.

 

10

 

 

Утворення перехресть, утворення переходів.

Регульовані й нерегульовані перехрестя. Загальні уявлення про світлофор. Регулювальник

 

Перетин проїжджих частин утворює перехрестя. Перетин проїжджої частини і тротуару утворює пішохідний перехід.

 

11

 

 

Наземний пішохідний перехід, його облашту­вання

Пішохідний перехід.

Знак "Пішохідний перехід" 5.35.1, 5.35.2". Дорожня розмітка переходу "зебра".

 

 

Регульовані й нерегульовані перехрестя. Загальні уявлення про світлофор. Регулювальник

 

12

 

 

Наземний пішохідний перехід, його облашту­вання

Пішохідний перехід.

Межі переходу, за які на дорогу виходити не можна.

 

 

Знак "Пішохідний перехід" 5.35.1, 5.35.2". Дорожня розмітка переходу "зебра".

 

13

 

 

Світлофор на перехресті.

Світлофор - пристрій для регулювання черговості руху.

Транспортні світлофори. Пішохідні світлофори.

Визначення пішохідного світлофора, на сигнали яко­го треба реагувати.

 

 

Межі переходу, за які на дорогу виходити не можна.

 

14

 

 

Світлофор на перехресті.

Сигнали світлофора, значення сигналів. Червоний сигнал - "Стій!" Зелений сигнал - "Можеш іти". Призначення цифр, що змінюються на сигналі світло­фора

 

 

Світлофор - пристрій для регулювання черговості руху.

 

 

15

 

 

Види світлофорів.

Застосування світлофорів для регулювання руху транспорту, руху пішоходів, руху через залізничні пе­реїзди.

Пристрій перемикання сигналів на світлофорі.

 

 

 

 

Сигнали світлофора, значення сигналів.

 

16

 

 

Види світлофорів.

Послідовність установлення світлових сигналів у світлофорі: червоний, жовтий, зелений. Зелений сигнал блимає - "Зачекай". Жовтий сигнал означає "Стій!" Світлофор на залізничному переїзді.

 

Застосування світлофорів для регулювання руху транспорту, руху пішоходів, руху через залізничні пе­реїзди.

 

 

 

 

Формування уміння орієнтуватися в дорожній обстановці, вироблення практичних навичок руху під час імітування переходу дороги завширшки 15 м (стандартна ширина проїжджої частини з чотирма смугами руху - по дві в кожному напрямку, якщо рух двосторонній)

 називає, що таке пішохідний перехід;

 розпізнає:

- перед початком руху, чи є небезпека ліворуч;

- від середини дороги, чи є небезпека праворуч;

 уміє:

- повертати голову для виявлення небезпеки на смугах руху, що їх він/вона перетинає;

- пройти швидким кроком відрізок шляху довжиною 15 м, що імітує перехід, за час, який не перевищує 15 с;

 пояснює доцільність кожної дії під час переходу.

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку